Gå til innhold
Hundesonen.no

Av alle karakterer fra film/tv- hvem er du mest lik?


Aya

Recommended Posts

Eh..jeg ble Maria Grazia Cucinotta... Hvem pokker er det???

He he... Det kan komme litt forskjellige resultater i forhold til hvordan bildet er tatt.

Jeg blir Madonna og Angelina Jolie ( skryt, skryt) :)

Må presisere at det er langt fra virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Det kan komme litt forskjellige resultater i forhold til hvordan bildet er tatt.

Jeg blir Madonna og Angelina Jolie ( skryt, skryt) :)

Må presisere at det er langt fra virkeligheten :)

Prøvde igjen og ble Rachel Leig Cook... hvem enn det også er *flir* Ja jeg er skikkelig dyktig på kjendiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg jeg likner på stemora til Askepott. Jeg har krangla skikkelig med tenåringen og det er ikke en fair fight når jeg sitter med alle kortene og slenger dem rett i fleisen på henne. Lekser og rydding er ikke til å komme unna, uansett hvor ung og manipulerende du er, men man trenger kanskje ikke slå på stortromma, likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashley Tisdale er hun lyshåra fjolla i High School Musical 1+2, eller hun som står i sjokoladedisken i "The Suite Life" (jepp, vi har Disneychannel, og jepp, vi har barn som ser på Disneychannel). Hun ser omtrent sånn ut:

beiBVHE051306-0227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok den borettslagtesten på NRK...og jeg var vist lik Ali :)

Tok den samme og jeg ble Narvestad :)

Den bildetesten ble jeg 86% lik Eva Longoria :) Gjerne for meg! Haha! Men med et annet bilde ble jeg 63% lik Boris Jeltsin da... Så jeg er kanskje en mellomting? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...