Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ønsker DU deg på hundesonen.


Recommended Posts

Skrevet

Nå som vi skal se på noen nye løsninger for og utvide hundesonen litt med flere muligheter vil vi vite hva nettop DU ønsker deg.

Vi kommer nå også til og lage en side til selve forumet. Det vil si at vi får litt flere muligheter.

Dette er det vi har tenkt på:

Et ordentlig annonse marked, der man kan legge ut annonser.

Et slags wikipedia hundeleksikon - der dere brukere selv kan lage et leksikon om hunder, raser osv.

En hendelses kalender, der man kan se kommende viktige hundehendelser.

Ukens hund

Mulighet til og legge til bilder på forumet. uten og laste dem opp først.

Har dere flere forslag, kommentarer til det som står over?

Skrevet

Det høres kjempebra ut!

Men det raseleksikonet, skal jeg som har ulvehund da f.eks sende inn en rasebeskrivelse, eller vil det fungere på samme måten som tråden med rasebeskrivelser her inne på forumet nå?

Hvertfall det med å kunne legge bilder uten å laste dem opp først ville være GENIALT.

Skrevet

Høres kjempe gøy ut ja!! Gleder meg til den nye versjonen kommer :)

Var det ikke snakk om et chatrom og?

Skrevet

Hørtes kjempebra ut!

Men jeg håper ikke at det blir like komplisert som dyrenett...for jeg blir bare stressa av å skrive innlegg der :)

Skrevet
Hørtes kjempebra ut!

Men jeg håper ikke at det blir like komplisert som dyrenett...for jeg blir bare stressa av å skrive innlegg der :)

Jeg har ikke meldt meg inn på nye dyrenett, nettopp av den grunn...etter det nye kom. ble det for mye rot for min del..

-og Espen - få inn bilder her uten å laste dem opp, er KJEMPEBRA! :)

Da kan jeg bruke hjemmesiden min til annet enn fjortisfakter..hihihi :roll: :wink:

Skrevet
høres bra ut.. spesielt ukens hund :)
Helt enig :) også det at man kan legge til bilder på forumet uten og laste dem opp først.. er så tungvint nå at jeg ikke legger ut så veldig mange bilder av tussi ;)
Skrevet
Nå som vi skal se på noen nye løsninger for og utvide hundesonen litt med flere muligheter vil vi vite hva nettop DU ønsker deg.

Vi kommer nå også til og lage en side til selve forumet. Det vil si at vi får litt flere muligheter.

Dette er det vi har tenkt på:

Et ordentlig annonse marked, der man kan legge ut annonser.

Et slags wikipedia hundeleksikon - der dere brukere selv kan lage et leksikon om hunder, raser osv.

En hendelses kalender, der man kan se kommende viktige hundehendelser.

Ukens hund

Mulighet til og legge til bilder på forumet. uten og laste dem opp først.

Har dere flere forslag, kommentarer til det som står over?

Det med en hendelseskalender, blir det mulighet å legge inn kommentarer der? (har lett for at det vil "gli ut" da med uviktige innlegg... tror jeg) :oops: Ellers så høres det bra ut!

Skrevet

Kom på noe, hva med å ha en rubrikk (eller oppe på valgmenyen eller neo) som heter favoritter som du f.eks kan velge de topicene du er mye innom på/eller har postet selv og vil ha styr på... Bare ett forslag... Det må jo da selvfølgelig gå ann og "velge bort" noen av favorittene etterhvert ettersom topicer "dør ut"....

Vet ikke hva dere andre sier til det jeg, bare noe jeg kom på nå...

Skrevet

Bra forslag.

Selv kunne jeg tenkt meg at det sto hvilken hunderase man hadde under bosted, eller inne på profilen.

Skrevet
Bra forslag.

Selv kunne jeg tenkt meg at det sto hvilken hunderase man hadde under bosted, eller inne på profilen.

Ja, det hadde vært greit, så slipper man å spørre "hvilken rase har du igjen, har glemt det"

Skrevet

Gleder meg som en liten unge :) hehe høres knall ut dette, men for guds skyld, ikke la det bli som dyrenett! (ikke det at jeg tror dere lager det til slik da :wink: ) men der inne liker jeg meg bare ikke..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...