Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsbilder!


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

He he :)

Det så nesten ut som et par av de sheltiene smilte :)

Gøy å se bilder av treningene,ivrige og lykkelige hunder...Etterhvert så kanskje jeg får investert i kamera slik at jeg får tatt noen bilder av min sorte prins under trening..Det begynner å ligne lydighetsøvelser nå :D

Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte bilder :) !!

Og det er utrolig herlig å se lykkelige hunder trene lydighet :) Det stråler av dem! :D

:D:D Jeg tok 26 bilder og hundene er faktisk like lykkelige og glade på alle sammen :D:D

Er det rart at jeg koser meg på trening? :P:D

Flott treningsgjeng her ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vær så snill a! Da kommer iallefall jeg, Charlotte med rottweileren Marco, og en to, tre stk til

:) Kan godt det, men er nødt til å vente til Coca har fått valper :) Termin 16. oktober :D

Alternativet er at dere kommer hit, betaler reise og opphold. Gratis instruksjon (gratis kurs altså) av meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Jeg hadde så lyst å komme på kurset i går.. :)  :)  

Men jeg var stuck utpå Rennesøy for å filme..  :D  

Hva lærte de på tirsdag?

Dekk fra holdt :D:D

Savnet både deg og Diego vet du. Men jeg går ut fra at dere er tilbake på plass førstkommende tirsdag :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ooops. men i sandnes kjenner jeg jo endel folk, tror jeg.. så hadde sikkert ikke vært umulig med overnatting. men det bør bli etter at typen har fått lappen :) :) hehehe.. vi får prate mer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' du må ikke fornærme Gunn! Hun blir svært hissig når folk tror hun er fra Stavanger. Hun er nemlig fra sandnes, og svært stolt av det!! :D :D[/quote']

Det er så korrekt som det kan bli :):) Flink jente. Er det rart at jeg ville ha deg med i Scarlet-Red :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe' date=' ooops. men i sandnes kjenner jeg jo endel folk, tror jeg.. så hadde sikkert ikke vært umulig med overnatting. men det bør bli etter at typen har fått lappen :D :D hehehe.. vi får prate mer om det[/quote']

Det er vinterisolert hytter i Kongeparken :):) og der kan dere ha med hundene også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...