Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsbilder!


Benedicte

Recommended Posts

Diego er ett levende bevis på at det faktisk går an å

trene Chows.. :cry: Hehe..

Det er han virkelig! Men jeg tror nu og det er at undervurdere racen at sige at den slet ikke kan trænes... det handler bare om at finde ud af hvad der motiverer dem... et job du har gjort til UG med kryds og slange! Så flott at I er så dygtige begge to, masser af respekt herfra! =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Det er han virkelig! Men jeg tror nu og det er at undervurdere racen at sige at den slet ikke kan trænes... det handler bare om at finde ud af hvad der motiverer dem... et job du har gjort til UG med kryds og slange! Så flott at I er så dygtige begge to, masser af respekt herfra! =D>

Takk.. :oops: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn ehm...fri ved foten *hostikkeheltbrahark*

fot1.jpg

og Pito apporterer faktisk her!!!!!! :cry:  

apport1.jpg

"Nå slipper jeg bamsen...gidder ikke mer"

apport.jpg

morro å se Pito i aksjon :cry: kjempe inspirerende å se en så liten hund gjøre så mye underverker !! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Pommeranien må jo være nærmest "perfekt" til AG, så kjapp som den er i bevegelsene :cry:

Har sett Laila Høgemark sin Pomme i aksjon på AG banen og det er en fryd å se hvor kjapp og flink den er :cry:

Håper og tror du vil komme like langt så ivrig som du virker med treningen din :cry:

Stilige bilder :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Pommeranien må jo være nærmest "perfekt" til AG, så kjapp som den er i bevegelsene ;)

Har sett Laila Høgemark sin Pomme i aksjon på AG banen og det er en fryd å se hvor kjapp og flink den er :(

Håper og tror du vil komme like langt så ivrig som du virker med treningen din ;)

Stilige bilder ;)

Hun var ikke sp kjapp i begynnelsen fordi at hun var litt usikker på hinderne. Nå klarer jeg nesten ikke holde følge lengre :( Hehe ser oss for meg..En pomme som SPURTER gjennom banen feilfritt mens eieren (meg) ligger halvdau ved siden av tunellen i et forsøk med å holde følge :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre rogalendinger.. tihi.. hehe, men da må du si fra hvis du låner hytta deres en helg!! Hundetreff i Lyngdal! Johoo...

:cry: Det skal jeg gjøre :(

Og husk at både din mor og far har invitert meg også ned dit, så jeg vil også være med på hundetreff! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bilder av Vicky i aksjon... fikk endelig tid til å ta bilde av min egen voffs :cry:

En veldig fotogen dame.

dsc002617by.jpg

Over hinderet

dsc002687qu.jpg

Over neste :(

dsc002690ml.jpg

Hjulet er digg det!!!

dsc002711wv.jpg

Vicky gliser :( Hun syns jeg var forferdelig teit som stilte meg foran røret: "jeg skal springe hele banen din tosk!"

dsc002731iy.jpg

Vicky simpelthen elsker Agility! Hun blir helt vill når hun ser en agility bane... idag etter trening var hun faktisk sliten på slutten.. men hun skjønner aldri selv at hun ikke orker mer... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink hun er..

Hvordan liker hun agility? Synes hun det er morsommere en lydighet? Innbiller meg liksom at hunder synes agility er morsommere jeg. hehe

Hun har forandret seg en del i det siste... Før nektet hun å gå agility... da skulle hun KUN gå lydighet... hun nektet å springe agility på venstre side, og hun likte ikke det å jobbe borte fra meg. Men nå syns hun det er heeelt toppers :( Hun elsker det... problemet nå er å få stoppet henne i tide ;) hun skal ta hele banen før jeg rekker å si noe, så hun må roes ned litt nå... hun er helt VILL etter agility :cry: det er morro å se lykkelige hunder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere treningsbilder av Pito :D

Trener litt hopp i hagen:

ååååååå..HOPP!:

hinder1.jpg

Superdog!:

hinder2.jpg

hinder.jpg

JUKS!!!:

hinder4.jpg

Der ja!:

hinder3.jpg

Gi labb:

gilabb.jpg

High five:

highfive.jpg

Sitte bamse:

sittebamse1.jpg

sittebamse.jpg

"Nei jeanette nå gidder jeg ikke gjøre en DRITT mer for deg!!" (skjekk det overlegne trynet :) )

nope.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...