Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsbilder!

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Må slenge inn noen bilder fra kurset jeg da, balder var så flink atte :)

maritabalder.jpg

balderdekk.jpg

Må bare ta med et bilde av lillesøsteren min på 10 år som er så flink med hitte/omplasseringshunden lucas. Er veldig stolt av henne :)

tinuslucas.jpg

Skrevet
Flere treningsbilder av Pito :)

Trener litt hopp i hagen:

ååååååå..HOPP!:

hinder1.jpg

Superdog!:

hinder2.jpg

hinder.jpg

JUKS!!!:

hinder4.jpg

Der ja!:

hinder3.jpg

Gi labb:

gilabb.jpg

High five:

highfive.jpg

Sitte bamse:

sittebamse1.jpg

sittebamse.jpg

"Nei jeanette nå gidder jeg ikke gjøre en DRITT mer for deg!!" (skjekk det overlegne trynet :) )

nope.jpg

Pito er bare såååå herlig!! :D Elsker å se min yndlings Pom i aksjon! :D

Kjempe fine bilder alle sammen :D

Skrevet

Her er bilder fra kveldens trening :):D UTEN regn :)

Første bilde er min datter Maiken på 16 og Sheeba. Her er det både kontakt og glede :D

Fot2.jpg

Her er et par at Silje sin Trond-Arve og Enya. Ingenting å si på kontakten her heller :D

Fot8.jpg

Fot7.jpg

Fot3.jpg

Fot5.jpg

Fot1.jpg

Dekk6.jpg

Dekk5.jpg

Her er et bilde av Leah sin bror Ludvig i en pen dekk

Dekk4.jpg

Dekk3.jpg

Dekk2.jpg

Dekk1.jpg

Trine og Silje var DYPT savnet på kurset idag. Silje var på jobb:) Alle her trener kontakt trening, og som dere kan se ut av bildene er hundene veldig glade:) Ingen dempete signaler på noen :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...