Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har blitt mamma!:D


Ulvinne

Recommended Posts

Gratulere så mye med supergutt! Han var aldeles skjønn. Verdens vakreste, kan jeg tenke meg. :) Ja, etter mine selvfølgelig! :ahappy: Ønsker dere alt godt og bare litt nattevåk og noen små frustrasjoner over verdens små normaliteter (som konsistens og farge på bæsj. Ja, den skal være slimete og grønn innimellom. :D )

Wow, nasty! Minn meg på å ikke dra på besøk dit hvis den er sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frøken! Dæven, lurer fælt på om jeg sover i timene her eller om det virkelig popper ut både babyer og gravide sonenbeboere her ganske ofte... Jeg får liksom ikke med meg oppstarten på det hele jeg :ahappy:

Wow, nasty! Minn meg på å ikke dra på besøk dit hvis den er sånn! :)

*ler* Veeeeeel, det er ikke så uvanlig liksom.. Ganske vanlig til tider faktisk.. tror kanskje Ulvinne må ha varsling på deg slik at du unngår dette :D Men for å være helt ærlig, så er det bare utseendet på den type etterlatenskaper som er ugg... Det lukter da heldigvis ikke høgg av dem når de bedriver den rare fargesettingen :) Men du er da ikke redd for litt BÆSJ du da frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frøken! Dæven, lurer fælt på om jeg sover i timene her eller om det virkelig popper ut både babyer og gravide sonenbeboere her ganske ofte... Jeg får liksom ikke med meg oppstarten på det hele jeg :wub:

*ler* Veeeeeel, det er ikke så uvanlig liksom.. Ganske vanlig til tider faktisk.. tror kanskje Ulvinne må ha varsling på deg slik at du unngår dette ;) Men for å være helt ærlig, så er det bare utseendet på den type etterlatenskaper som er ugg... Det lukter da heldigvis ikke høgg av dem når de bedriver den rare fargesettingen :P Men du er da ikke redd for litt BÆSJ du da frøken :P

Jeg er redd for BÆSJ, men jeg er ikke redd for bajs. Jeg tror egentlig ikke det er noe stress å dra på besøk dit uansett, jeg er snart 19 år gammel, og har aldri rørt en bajsebleie! Slå den du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for BÆSJ, men jeg er ikke redd for bajs. Jeg tror egentlig ikke det er noe stress å dra på besøk dit uansett, jeg er snart 19 år gammel, og har aldri rørt en bajsebleie! Slå den du! ;)

jeg var 29 da jeg ble mamma, og hadde ALDRI tatt i et spebarn, eller skiftet en bleie........ ;):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 29 da jeg ble mamma, og hadde ALDRI tatt i et spebarn, eller skiftet en bleie........ ;):wub:

Jeg var jo og tok i babyen da den var 1 dag gammel, så det har jeg nok gjort. Men bleie, aldri. Ikke før det står mellom liv og død, og da helst så nærme død som mulig, eller at jeg mot formodning skulle få et eget barn en gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! ;) Jeg er gravid, i uke 18 nå.. ;)

Her plopper sonen-barna ut.

Jeg var jo og tok i babyen da den var 1 dag gammel, så det har jeg nok gjort. Men bleie, aldri. Ikke før det står mellom liv og død, og da helst så nærme død som mulig, eller at jeg mot formodning skulle få et eget barn en gang. :wub:

Må skrive under på denne :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frøken! Dæven, lurer fælt på om jeg sover i timene her eller om det virkelig popper ut både babyer og gravide sonenbeboere her ganske ofte... Jeg får liksom ikke med meg oppstarten på det hele jeg :icon_redface:

Det er vel ikke helt meningen at du skal få med deg oppstarten heller da? :) Den er kanskje heller privat?? :)

Graulerer Tanya! :icon_fun:

Håper alt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere såå masse med den nye verdensborgeren, han er såå søt!! kos deg masse med han! babyer er herlige!!

Grattis! :ahappy: Jeg er gravid, i uke 18 nå.. :D

gratulere såå masse til deg også!!

Har lyst på baby jeg også snart!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt meningen at du skal få med deg oppstarten heller da? :P Den er kanskje heller privat?? ;)

Graulerer Tanya! :icon_fun:

Håper alt går bra med dere!

:P :P Gad! Hva tenker jeg med for tiden egentlig? Kanskje jeg er veldig frustrert eller noe *ler*

Jeg er herved glad for at jeg ikke fikk med meg oppstarten (hvor jeg da egentlig tenkte på "wee! Jeg er gravid" eller noe i den duren :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...