Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstyr fra Hooks


Recommended Posts

Har bestilt ganske mye der gjennom årene. Et innedekken kjøpte jeg for over 8 år siden, og det funker like bra ennå! Og det har blitt vasket mange ganger i tillegg. Hodelag osv er jeg også veldig fornøyd med. Et utedekken som skulle tåle vann er jeg derimot ikke helt fornøyd med, det trekker vann som bare det. Greit at det er en 3 år gammelt, men likevel. Er i det store og hele fornøyd, men har egentlig sluttet å handle der, da jeg finner dekken osv jeg liker bedre, billigere andre plasser :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hat både gode og dårlige opplevelser når det gjelder Høøks og utstyr, både på hunde og heste siden.

Har kjøpt et dekken som var skikkelig dårlig, et som var veldig lite i str til å være 60cm og et som var kanon fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt et regndekken derfra til hund som virker veldig bra, men kan jo ikke si sikkert før det kommer. Var 100% ull inni og kostet bare 144 kr :wub: I tillegg så har jeg kjøpt en hvit stevne shabrak der. Tenkte å kjøpe et par ting der når jeg skal skaffe meg hest. Er en del ting som jeg liker der, bla et dekken som ikke skal gi hesten knagsår(utedekken) som var dyrt, men vert det om hesten ikke får knag sår(den jeg kanskje skal kjøpe har nemlig det nå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Hooks i dag og så på dekken. De hadde ikke så stort utvalg inne, men jeg oppdaget at det er stor forskjell på str.

Så på regndekken som går under magen var str 50 for liten ( og 60 hadde ikke inne, men den ville nok passet ) Mens på regndekken uten "magebelte" var str 50 passe. Når det i tillegg var 1/2 pris så ble det dekken uten mage klaff. ( 150kr ).

Er spent på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt et regndekken derfra til hund som virker veldig bra, men kan jo ikke si sikkert før det kommer. Var 100% ull inni og kostet bare 144 kr :banana: I tillegg så har jeg kjøpt en hvit stevne shabrak der. Tenkte å kjøpe et par ting der når jeg skal skaffe meg hest. Er en del ting som jeg liker der, bla et dekken som ikke skal gi hesten knagsår(utedekken) som var dyrt, men vert det om hesten ikke får knag sår(den jeg kanskje skal kjøpe har nemlig det nå :D )

Jeg har det samme til Chicka, men hennes er i rødt, grønt og litt gult.

Veldig fornøyd med dekkenet, men ullet inni trøker litt tregt når det har blitt vått (ofyest nederst i kantene)

Jeg inpregnerte det med en gang jeg fikk det (gjør det med alle regndekkene mine, også til hestene, og det har holdt veldig bra :innocent:

chickadekken3kop.jpg

Dårlig mobil bilde, men dette har vi :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er inpregrert eller hva det var? :blink:

Gleder meg til å få det :hug: Bare håper på at det passer siden dere sier det var rot med str. Var bare 1 av str 30 igjen og den tok jeg :)

Inpregnering er noe du kjøper på sprayflaske og spruter på dekkenet så det holder vannet ekstra godt ute, ofte man bruker det på hestedekken også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dra opp denne litt jeg...

Den refleksen på de halsebanda var av elendig kvalitet. Nirm sitt er flisa i stykker allerede, så det tåler faktisk ikke mye...

(Ekstremt lang leveringstid hadde de og da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har nettopp bestilt et regndekken derfra til hund som virker veldig bra, men kan jo ikke si sikkert før det kommer. Var 100% ull inni og kostet bare 144 kr :wub: I tillegg så har jeg kjøpt en hvit stevne shabrak der. Tenkte å kjøpe et par ting der når jeg skal skaffe meg hest. Er en del ting som jeg liker der, bla et dekken som ikke skal gi hesten knagsår(utedekken) som var dyrt, men vert det om hesten ikke får knag sår(den jeg kanskje skal kjøpe har nemlig det nå :) )

Selger et dekken som er som dette.

Ikke brukt i det hele tat..

Kun innprinngnert.

Send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...