Gå til innhold
Hundesonen.no

Pyreneerhunden Leon


Linda Marie

Recommended Posts

Uff! Må være helt forferdelig for eierne, som vet at hunden sitter alene på en fjellhylle og skal tilbringe natten der uten at det er noe de kan gjøre noe.. Håper de får den trygt, og uskadd ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på dagbladetnett nå at flere av de som ikke ville hjelpe i utgangspunktet er på gli nå så da kommer han kanskje ned.

Helt utrolig at ingen redningsorganisjoner ville hjelpe!

Ser liksom for meg at jeg hadde lært meg å fly eller noe hadde Loke vært i en sånn situasjon. Jeg kan ikke forestille meg maktesløsheten eierene må føle ved å vite HVOR hunden er, at den sannynligvis er skadet og kanskje sulter i hjel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering

Jeg må si jeg stusser over disse utsagnene:

- Grunnen til at han ikke kommer seg ned er at han har dansk pappa, mener hun, og sikter til danskenes manglende erfaring i fjellet.

Kronerulling har vært et alternativ for å få hunden ned igjen.

- Men matmor Liv Verhaug har ikke hatt tid til å ringe Postbanken enda for å finne ut av hvordan det fungerer.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering

Jeg må si jeg stusser over disse utsagnene:

- Grunnen til at han ikke kommer seg ned er at han har dansk pappa, mener hun, og sikter til danskenes manglende erfaring i fjellet.

Kronerulling har vært et alternativ for å få hunden ned igjen.

- Men matmor Liv Verhaug har ikke hatt tid til å ringe Postbanken enda for å finne ut av hvordan det fungerer.

:P

Det første utsagnet er jo bare en fleip over at dansker liksom ikke aner hvordan en klatrer opp og ned av fjell siden de kommer fra et "flatt" land.

Det andre, tja, det høres litt uheldig ut. Men kanskje hun har andre ting å tenke på som å forsøke å nå ham selv? Jeg aner ikke og vil ikke ta noe standpunkt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første utsagnet er jo bare en fleip over at dansker liksom ikke aner hvordan en klatrer opp og ned av fjell siden de kommer fra et "flatt" land.
Forsto jo det da, skjønner bare ikke hvordan hun kan spøke om slikt i en slik situasjon. Ikke var det særlig morsomt heller..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er usaklig lettet over at dette fikk en lykkelig slutt! Det hadde vært uholdbart hvis denne hunden skulle fortsette å stå og vente på å få komme seg ned. Hvis ingen hadde reddet ham, så måtte de vel avlivet ham på avstand kanskje.. usj.. vel, uansett. Det fikk en lykkelig slutt i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...