Baby Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Oscar i ringen.. Oscar slapper av på hotellet Oscar og meg.. Denne jenta fikk BIR på valpen sin. Ei treningsvenninne stilte Berneren Isa. Meg og Zico, Venninna mi og Rino. Venninna mi i vinnerklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Fine bilder! Likte serlig godt den lille jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Ja, kjempemoro at hun vant da. Og hun var jo sååå stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Det er flott! Ho kan vel ikke være mer enn 10-12 år gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Jeg vet ikke, men tviler på det ja. Var jo såvidt hun rakk opp på bordet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Såg det på bildet! Litt stilig egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Bilder mihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Fine bilder! Skal legge ut etterhvert jeg også, men har bare et par-tre av Eso og Lili, og resten er av Tinka og halvsøstera hennes, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Kjempeflotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Så gøy med bilder!! Får liksom aldri tid til å ta bilder selv jeg når jeg er på utstilling... Nå på NKK rogaland skal jeg jammen prøve om jeg får tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Det var fire stykker som jeg tok. Glemte helt å ta bilder av andre ting enn Tinka og Kira (halvsøstra til Tinka), men de to tok jeg til gjengjeld omtrent hundre bilder av. Minst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Weeee, gøy med bilder Men huff så grusomt det av meg var Oouuwhæææ! Må bare legge til at Ina og Ingvild (var det dere?) ble imponert fordi LiLi ikke prøvde å spise av pølsa mi når hun satt så fint til :roll: hehe.. Må skryte av det man kan vettu Flotte bilder av Oscar og Zico! Og Eso er skjønn som alltid LiLi sender en sleik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 bilder ja =D> kjempe fine bilder, nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Weeee, gøy med bilder Men huff så grusomt det av meg var Oouuwhæææ! Må bare legge til at Ina og Ingvild (var det dere?) ble imponert fordi LiLi ikke prøvde å spise av pølsa mi når hun satt så fint til :roll: hehe.. Må skryte av det man kan vettu Flotte bilder av Oscar og Zico! Og Eso er skjønn som alltid LiLi sender en sleik! Ja, hehhee - hadde hun vært labrador så hadde du ikke hatt noe pølse i det hele tatt. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Ja, hehhee - hadde hun vært labrador så hadde du ikke hatt noe pølse i det hele tatt. Hehe. nope, og ikke en gang tenk på sjokolademuffins!! fine bilder! tok noen ujeg også, men nesten bare av ask, kira og tinka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 nope, og ikke en gang tenk på sjokolademuffins!! fine bilder! tok noen ujeg også, men nesten bare av ask, kira og tinka.. Dø, nå skal ikke du mobbe bikkja mi bare fordi hun elsker alt som fins av mat altså. For dere andre: Tinka tok seg den friheten å spise halvparten av min og Marie sine sjokolademuffins på valpeshow i vår, hehe. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 jeg? mobbe?? næææh.. never! tinka har personlighet thats all! en veldig spisealtjegkommerover personlighet men dog man er da labrador! du kan ikke hindre en greyhound i å løpe, du kan ikke hindre en labrador i å spise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 jeg? mobbe?? næææh.. never! tinka har personlighet thats all! en veldig spisealtjegkommerover personlighet men dog man er da labrador! du kan ikke hindre en greyhound i å løpe, du kan ikke hindre en labrador i å spise! Skal der være noen bilder under signaturen din? Jeg ser bare to ruter med en x i hjørnet... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. August 2005 Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Ja, hehhee - hadde hun vært labrador så hadde du ikke hatt noe pølse i det hele tatt. Hehe. Det var så vidt jeg hadde det etter mitt første møte med Tinka og da hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2005 Jeg skulle jo liksom ta bilder av hundene deres også da... :roll: Men deeet glemte jeg ja.. :oops: Ble litt stress og sånn. Såvidt jeg fikk med meg bilen hjem igjenn jo.. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Masse flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Så gøy med bilder!! Får liksom aldri tid til å ta bilder selv jeg når jeg er på utstilling... Nå på NKK rogaland skal jeg jammen prøve om jeg får tid!! Vi må nok "ansette" none som kan ta bilder der ja Vi er jo i ringen samtidig begge to her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Så gøy med bilder!! Får liksom aldri tid til å ta bilder selv jeg når jeg er på utstilling... Nå på NKK rogaland skal jeg jammen prøve om jeg får tid!! Jeg skal ta bilder på Utstillingen.. Også må jeg ta når du er i ringen.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Vi må nok "ansette" none som kan ta bilder der ja Vi er jo i ringen samtidig begge to her. Da ansetter vi Trine (Taz)!! (men vi er jo ikke i ringen samtidig da, det er jo Trond som går med Mala ) Taz: Jeg ser fryktelig ut på alle bilder som er tatt av meg i ringen, luta i ryggen og merkelig ansiktsuttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Trond-Arve kan jo ikke ta bilder, han må skrive resultatene ned i katalogen . Da ansetter vi Trine. Hun kan få lov til å ta bilder med mitt kamera Du får ta henne med på kurset på tirsdag , eller kanskje du er redd jeg skal skremme henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar