Jump to content
Hundesonen.no

Noen bilder fra Trondheim Hundefestival!

Baby

Recommended Posts

Oscar i ringen..

29August003.jpg

Oscar slapper av på hotellet

29August020.jpg

Oscar og meg..

29August025.jpg

Denne jenta fikk BIR på valpen sin.

29August026.jpg

Ei treningsvenninne stilte Berneren Isa.

29August028.jpg

Meg og Zico, Venninna mi og Rino.

29August032.jpg

29August040.jpg

Venninna mi i vinnerklassen

29August049.jpg

Så gøy med bilder!! Får liksom aldri tid til å ta bilder selv jeg når jeg er på utstilling... Nå på NKK rogaland skal jeg jammen prøve om jeg får tid!!

Weeee, gøy med bilder :D

Men huff så grusomt det av meg var :P Oouuwhæææ!

Må bare legge til at Ina og Ingvild (var det dere?) ble imponert fordi LiLi ikke prøvde å spise av pølsa mi når hun satt så fint til :roll: :( hehe.. Må skryte av det man kan vettu :D

Flotte bilder av Oscar og Zico!

Og Eso er skjønn som alltid ;) LiLi sender en sleik!

Weeee, gøy med bilder :D

Men huff så grusomt det av meg var :P Oouuwhæææ!

Må bare legge til at Ina og Ingvild (var det dere?) ble imponert fordi LiLi ikke prøvde å spise av pølsa mi når hun satt så fint til :roll: :( hehe.. Må skryte av det man kan vettu :D

Flotte bilder av Oscar og Zico!

Og Eso er skjønn som alltid ;) LiLi sender en sleik!

Ja, hehhee - hadde hun vært labrador så hadde du ikke hatt noe pølse i det hele tatt. Hehe.

nope, og ikke en gang tenk på sjokolademuffins!! :P fine bilder! tok noen ujeg også, men nesten bare av ask, kira og tinka.. :P

Dø, nå skal ikke du mobbe bikkja mi bare fordi hun elsker alt som fins av mat altså. :P

For dere andre: Tinka tok seg den friheten å spise halvparten av min og Marie sine sjokolademuffins på valpeshow i vår, hehe. :roll:

jeg? mobbe?? næææh.. never! :D;) tinka har personlighet thats all! :D en veldig spisealtjegkommerover personlighet men dog :P man er da labrador! du kan ikke hindre en greyhound i å løpe, du kan ikke hindre en labrador i å spise! :(

Skal der være noen bilder under signaturen din? Jeg ser bare to ruter med en x i hjørnet... :oops:

Jeg skulle jo liksom ta bilder av hundene deres også da... :roll:

Men deeet glemte jeg ja.. :oops:

Ble litt stress og sånn. Såvidt jeg fikk med meg bilen hjem igjenn jo.. :-o

Så gøy med bilder!! Får liksom aldri tid til å ta bilder selv jeg når jeg er på utstilling... Nå på NKK rogaland skal jeg jammen prøve om jeg får tid!!

Vi må nok "ansette" none som kan ta bilder der ja :lol: Vi er jo i ringen samtidig begge to her.

Jeg skal ta bilder på Utstillingen.. :lol:

Også må jeg ta når du er i ringen.. Hehe.

Vi må nok "ansette" none som kan ta bilder der ja :lol: Vi er jo i ringen samtidig begge to her.

Da ansetter vi Trine (Taz)!! :) (men vi er jo ikke i ringen samtidig da, det er jo Trond som går med Mala :D)

Taz:

Jeg ser fryktelig ut på alle bilder som er tatt av meg i ringen, luta i ryggen og merkelig ansiktsuttrykk :D

Trond-Arve kan jo ikke ta bilder, han må skrive resultatene ned i katalogen :D . Da ansetter vi Trine. Hun kan få lov til å ta bilder med mitt kamera :D Du får ta henne med på kurset på tirsdag :D , eller kanskje du er redd jeg skal skremme henne :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Gratulerer! Håper vi får se mer etterhvert.
    • Det er jo veldig individuelt. For meg hadde det ikke gjort noe utseendemessig, siden utstilling ikke er interessant for meg. Jeg foretrekker annen hundesport. Men det kommer helt an på graden av problemet i rasen også, jeg ville nok ikke kjøpt en valp med feil bitt med tanke på at det kan føre til helsemessige problemer senere i livet. Du sier du savner utstilling allerede, og da er jo spørsmålet. Har du tid og kapasitet til å stille andres hunder? Eller få en hund til? Kommer du til å angre om tre år når du fortsatt ikke kan stille ut hunden du har og bli høyt premiert? Det er veldig mye bedre om du leverer tilbake valpen nå, den er fortsatt ung og kan formes av nye eiere om den får et nytt hjem. Det er mye vanskeligere om et år, eller to, eller tre. Det er såklart en kostnad for å levere tilbake hunden også, og det er kanskje dyrekjøpt lærdom. Alternativt, kan du fokusere på noen annen hundesport? Nosework kanskje? Rallylydighet? Agility? Det er mange måter å ha det morsomt sammen med hunden på heller enn i utstillingsringen.
    • Hadde dere beholdt en valp som har underbitt? Savner utstilling.
    • Hei nei det har jeg ikke. Ser jo nå at jeg burde oppdaget det tidligere da han har siste året ikke kunne gå på lange turer pga han blir sliten og sover mye.. begynt og snorke også. Dyrlegen jeg har brukt er ikke spesialist men tenkte og få bestilt time til spesialist etterhvert. Han har begynt og snorke så høyt at jeg våkner av det så tror jeg snart bestiller den timen. Ingen hosting uansett og grad 2 på bilyd. Men hvordan tar du pulsen? Viste ikke om appen skal laste den ned med engang! 
    • Takk for gode råd! Det ble Springer 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...