Gå til innhold
Hundesonen.no

Kurs i Trondheim 2008


starlight

Recommended Posts

Det første jeg skal være med på er valpekurs hos Helge Growe med nurket (februar tenker jeg).

Så når jeg har tatt apellmerket med gamlemor så får jeg se litt hva jeg gjør med henne, om det blir å trene mer lydighet, et agilitykurs eller sporkurs. Agility blir da i såfall Nidaros BHK og spor med Helge Growe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå et freestyle-kurs i alle fall, men ellers må jeg bare se hva som kommer opp. Jeg har veldig lyst på et Canis-kurs i lp eller spor, men det er jo ikke sikkert det passer. Ellers er jeg ikke så veldig fornøyd med kurstilbudene her i byen - det som finnnes, passer meg ikke. Men et sporkurs hos Nidaros hadde gått an! Evt hos retrieverklubben hvis de får i gang klikkergruppa si eller arrangerer noe annet enn blodsporkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå et freestyle-kurs i alle fall, men ellers må jeg bare se hva som kommer opp. Jeg har veldig lyst på et Canis-kurs i lp eller spor, men det er jo ikke sikkert det passer. Ellers er jeg ikke så veldig fornøyd med kurstilbudene her i byen - det som finnnes, passer meg ikke. Men et sporkurs hos Nidaros hadde gått an! Evt hos retrieverklubben hvis de får i gang klikkergruppa si eller arrangerer noe annet enn blodsporkurs.

Vil på lpkurs gjennom Canis jeg også, men det er bare satt opp i januar foreløpig ser jeg (litt blakk etter jul gitt). Håper virkelig det blir satt opp flere!

Skal på et (minst) freestylekurs og et triksekurs gjennom trondheim hundeskole hvertfall. Og antagelig agility grunnkurs med Stella. :whistle:

Triksekurset har jeg også vurdert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kan noen av dere snille soniser sende kurskatalogen for 08 (Tr.heim hundeskole) på mail /msn til meg? Har fått den hvert år, men i år har jeg ikke sett snurten av den engang :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid på jakt etter handlerkurs, synes det er greit å bruke handling som utgangspunkt for kontakt/lydighetstrening med Symra. Kunne også tenkt meg å gå et kurs sammen Pippin, spor kanskje? Eller agility 2 hvis vi klarer å repetere/øve inn hinderne på egen hånd først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har meldt oss på Lp kurs hos TrHeim Hundeskole som begynner den 10 jan. Blir gøy!

Ellers satser jeg på et freestylekurs med Twinki og evt agility 2 kurs med Blomst når vi har lært inn hindrene. Sporkurs har jeg også lyst til å gå med Blomst.

Regner med at det blir endel kurs iaf :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, deg er det lenge siden jeg har sett (både her og irl)! Åssen går dere, har dere kommet dere inn i lp-ringen enda?

Niks, det stevnet vi hadde meldt oss på ble avlyst, og da gikk liksom piffen litt utav oss (eller meg, rettere sagt) <_<

Men til våren er det ingen bønn, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt gammel tråd kanskje, men året er ennå ungt! ;)

Jeg har tenkt meg på agilitykurs i alle fall, med Anette Mjøen fra Nidaros, dog er det Selbu TBK som arrangerer. (Anbefaler forresten folk å se litt dit også mtp kurs; de har mange kurs og bra priser.) Noe spesialsøk skal jeg nok på, og så er selvsagt Hoinndagan et must. Et canis-kurs må jeg også få til tror jeg. Og kanskje blir det valpekurs også........ :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har tenkt meg på flere kurs i Trøndelag i løpet av året.

Det første blir kurs i konkurranse-lydighet med Elisabeth Adsen fra 4. til 6. april. Arrangør er Nidaros brukshundklubb. Det neste blir også i konkurranse-lydighet, med instruktør Anne Lise Ytreberg. Arrangør er Gauldal Hundeklubb. PÅ begge disse kursene skal jeg delta med Rian.

I midten av juni skal Keila og jeg på agilitykurs med Thomas Thiesen. Arrangør er Gauldal Hundeklubb. I midten av juli skal vi på en ukes brukshundkurs på Langvassheimen på Namdalseid. Der skal Rian og Erohja gå spor og feltsøk. Andre aktiviteter er rundering/feltsøk og konkurrans-lydighet. Arrangør er Norsk Belgisk fårehundklubb, avd. Trøndelag.

Gleder meg skikkelig til alle kursene. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av året har vi tenkt å gå minst et kurs gjennom canis, gjerne bruks, men hopper på LP kurs om det dukker opp til passende tid også. Ellers har de kursene som frister en dårlig evne til å dukke opp når jeg har arbeidhshelg... *sukk*

Veldig lyst på agilitykurs også da... Mest lyst på agilitykurs når jeg tenker meg om.

Har akkurat meldt på Freestylekurs med Trondheim hundeskole nå. Blir jeg fornøyd med de blir det nok flere kurs der utover våren da jeg allerede ser flere som kanskje frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...