Guest Christine Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Legger den ut litt vel tidlig, men la gå. "Norsk spanielklubb avd. Trøndelag holder valpeshow for alle raser (unntatt Norske Harehunder) i Flå Samfunnshus på Ler, Melhus den 2.februar 2008. Dommer er Line Haugen. Påmeldingsadresse er: NSK avd. Trøndelag v/Gunda Kayar, 7525 Flornes. Påmeldingsfrist er 20.januar 2008. Påmeldingsavgift er kr. 170,- pr. valp til kontonummer 0540 0627721 . Påmelding e-post : [email protected] . Tlf. Gunda 934 13 891 eller Elin 47839199" Noen som kommer ? Vegas stilles iallefall for siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Stella også, mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Tenk at lille Symra er for gammel for valpeshow! Og Line Haugen er dommer, hun som synes at Symra er så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg skal dit hvis jeg kommer bortover. Er faktisk litt usikker på hvor det er også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Når du kommer til rundkjøringen ved klett så tar du til venstre mot Melhus. Får ikke helt til å forklare da vi rota oss litt bort i fjor, men du kjører et stykke innover til du kommer til Ler Derfra blir det i år som i fjor skiltet tror jeg. Får sikkert veibeskrivelsen når jeg har meldt på, så legger den ut her da. Dere skulle gjerne fått sitt på med oss, men har desverre ikke plass til hund da jeg skal ha med både Vegas og en terv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Hadde vært fint om du kunne lagt ut veibeskrivelse når PM'en kommer. Er jo en stund til enda, så hvis jeg er virkelig heldig kanskje pappa kjører meg. Tenkte å ta med meg Nika.. Hvem sin Terv skal du ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Legger ut veibeskrivelsen så fort jeg får den. Gleder meg forresten til å hilse på Nika Det er veninna mi sin tervueren. Hu blir mest sannsynelig med for å stille selv, så det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Gleder meg til å se Vegas stille jeg, har faktisk aldri sett han i ringen før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Gleder meg til å se Vegas stille jeg, har faktisk aldri sett han i ringen før jeg Uhm. *kremt* Gjør deg klar til hopp&sprett, sitte-anfall og raptuser osv da ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2007 Kjør til rundkjøringa på Klett, videre mot Melhus, bare følg motorveien rett fram til du kommer til Ler. På høyre side dukker det opp en Prix-butikk, da svinger til til venstre. Er ikke langt etter at man har svingt av (skal til venstre og opp en bakke), de står som regel og dirigerer + at det er skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 Nurket er fremdeles for ung da, men etter 12. mars kommer vi sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2008 Er det noen Shih Tzu som skal stilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2008 Om babyen i magen snart finner veien ut, så kommer vi sannsynligvis med valpen vår. Hun er nettopp blitt 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Om babyen i magen snart finner veien ut, så kommer vi sannsynligvis med valpen vår. Hun er nettopp blitt 4 mnd Han har ikke kommet enda nei? Spennende ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Han har ikke kommet enda nei? Spennende ^_^ Har så god tid vet du Men valpeshow er det ikke flust av, så det blir vel så Lindsay blir påmeldt ja. Har så lyst til å stille henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astri Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 Arucas født 29/10-07 i Meråker har lyst til å være med tror jeg da. Kanskje noen brødre eller søstre kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Arucas født 29/10-07 i Meråker har lyst til å være med tror jeg da. Kanskje noen brødre eller søstre kommer? Han er nok for ung. Må være fire måneder for å delta på valpeshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Skulle ønske at jeg hadde valp å stille der... Men den minste her i huset blir snart 2 år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Og yngste her er for ung... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Muligens kanskje jeg kommer en tur med kameraet, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Fikk mail om at showet er blitt del på to dager, sånn at folk vet det. For de interesserte: Vi har vært så heldig å få MANGE påmeldinger. Så mange at vi måtte dele showet på to dager. Når det er valpeshow, så er det mange valper som ikke er vant til utstillings situsjonen. Og det er mange nye utstillere også. På grunn av dette behøver en god tid på hver enkelt ekvipasje. Så både for utstillerne og dommeren er det best og ta hensyn til dette. På Lørdag den 2 feb. går gruppene: 1 (bruks,-hyrde og gjeterhunder) -2 (pincher-, schnauser-, molosser-, og sennenhunder) -3 (terriere) -4/6 (dachs-, drivende-og sporhunder) og 5(spisshunder) På søndag den 3 feb. går gruppene -7 (stående fuglehunder) -8 Apporterende hunder) -9(selskapshunder) - og 10(mynder) Vi er iallefall påmeldt, men får se om vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Når starter det? 9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Regner med det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Vi får vel nummerlappene før utstillingen? er ikke helt sikker på hvor det er jeg, men d blir vel sikkert skiltet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar