sweet happi molly Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 jepp, var skiltet i fjor hvertfall.
Guest Christine Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Vi får vel nummerlappene før utstillingen? er ikke helt sikker på hvor det er jeg, men d blir vel sikkert skiltet?! De må hentes i sekretariatet.
Guest Christine Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Hæ? Hva? Ofte sånn på valpeshow at nummerlappene hentes i sekretariatet da...
Linn Renate Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Jaha, det var nytt for meg. Må vi ha med kvittering på at vi har betalt og da?? Betalte gjennom nettbank jeg.
Guest Christine Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Jaha, det var nytt for meg. Må vi ha med kvittering på at vi har betalt og da?? Betalte gjennom nettbank jeg. Står i pm'en at vi må ha med kvittering ja. Fått pm'en forresten, så er bare å si i fra hvis jeg skal sjekke noe
Monab88 Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Står i pm'en at vi må ha med kvittering ja. Fått pm'en forresten, så er bare å si i fra hvis jeg skal sjekke noe Sjekk bernervalper!
LiLi Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Hva? Ofte sånn på valpeshow at nummerlappene hentes i sekretariatet da... Hmm, aldri vært borti det før jeg hvertfall. Burde i grunnen stått noe sted, sånn at folk husker å bestille kvittering. Gjorde heldigvis det selv, liker å ha det i tilfelle det blir noe krøll. Jaha, det var nytt for meg. Må vi ha med kvittering på at vi har betalt og da?? Betalte gjennom nettbank jeg. Ikke noe problem å bestille kvittering fra nettbanken.
Guest Christine Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 Sjekk bernervalper! 1 stk Hmm, aldri vært borti det før jeg hvertfall. Burde i grunnen stått noe sted, sånn at folk husker å bestille kvittering. Gjorde heldigvis det selv, liker å ha det i tilfelle det blir noe krøll. Ikke noe problem å bestille kvittering fra nettbanken. Ja, det burde stått
lise og bajas Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Skrevet 30. Januar 2008 det er jo i samfundshuset...hehe
sweet happi molly Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Skrevet 1. Februar 2008 Når er shar pei valpene starter?
Guest Christine Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Skrevet 1. Februar 2008 Gruppe 2, sant? Oppmøtetid klokken 09.00. Rase 14 ut i ringen.
starlight Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 Noen som har resultater? HVor mange Sheltie og Collie langhårsvalper?
sweet happi molly Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 det var to sheltier men ingen møtte opp. ingen collier
Guest Christine Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 TUSEN HJERTLIG TAKK til Ingvild som stilte Vegas for meg! Du er en reddende engel!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar