Gå til innhold
Hundesonen.no

ask på skogtur i dag

MarieR

liker du og gå i skogen?  

27 stemmer

1. 1.

• ja!
      27
    • næi!
      0

Recommended Posts

Skrevet

Deilig å gå i skogen.... spesiellt om Høsten når trærne skifter farger.... Da liker Vickyvick seg også, da er det ikke skaumenn liksom... elsker å gå sammen med en god venninne og diskutere alt mulig mens hundene leker og koser seg :)

Skrevet

Liker å gå i skogen ja :) Men ikke så godt når det er mørkt. Og det er nok ikke favoritt-stedet mitt ellers heller. Blir litt for trykkende, jeg liker bedre litt åpnere landskaper.

Skrevet

Liker å gå i skogen. Særlig den som er nærmest meg (men allikevel et stykke unna), for der er det så mange koselige stier å rote seg bort på. Dessuten er det ikke så mange som går på de små stiene, så da kan Tinka gå løs også. :)

Skrevet

Elsker å gå tur i skogen.. :P

Gjerne midt på natta, når det er helt mørkt..

Det er så stille og koselig da.. :)

Men helst med hund da.

Skrevet
Elsker å gå tur i skogen.. :P

Gjerne midt på natta, når det er helt mørkt..  

Det er så stille og koselig da.. :)

Men helst med hund da.

Er du gal? Hoho.. Er livredd mørket jeg! En ting er når det er helt stilt, men hvis det plutselig knekker i en kvist utafor "stien" da? Da hadde jeg seriøst fått p a n i k k ! ! Hehe..

Skrevet

Er du gal? Hoho.. Er livredd mørket jeg! En ting er når det er helt stilt, men hvis det plutselig knekker i en kvist utafor "stien" da? Da hadde jeg seriøst fått p a n i k k ! ! Hehe..

Nei, syns det er koselig jeg.. :P

Det spørs i hvilken skog jeg hadde vært..

Fins jo dyr i skogen, så hadde ikke fått helt panikk hvis det plutseligt knekker utenfor stien.

Skrevet

Nei, syns det er koselig jeg.. :P

Det spørs i hvilken skog jeg hadde vært..

Fins jo dyr i skogen, så hadde ikke fått helt panikk hvis det plutseligt knekker utenfor stien.

Hehe, knekker det i skogen er det første jeg tenker: Æhhh, en mann som kommer å tar meg! Hehe.. Litt mørkredd shø :P

Skrevet
Hehe, knekker det i skogen er det første jeg tenker: Æhhh, en mann som kommer å tar meg! Hehe.. Litt mørkredd shø :)

hihi samme her :wink:

Skrevet

Samme her!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...