Gå til innhold
Hundesonen.no

ask på skogtur i dag

MarieR

liker du og gå i skogen?  

27 stemmer

1. 1.

• ja!
      27
    • næi!
      0

Recommended Posts

Skrevet

Deilig å gå i skogen.... spesiellt om Høsten når trærne skifter farger.... Da liker Vickyvick seg også, da er det ikke skaumenn liksom... elsker å gå sammen med en god venninne og diskutere alt mulig mens hundene leker og koser seg :)

Skrevet

Liker å gå i skogen ja :) Men ikke så godt når det er mørkt. Og det er nok ikke favoritt-stedet mitt ellers heller. Blir litt for trykkende, jeg liker bedre litt åpnere landskaper.

Skrevet

Liker å gå i skogen. Særlig den som er nærmest meg (men allikevel et stykke unna), for der er det så mange koselige stier å rote seg bort på. Dessuten er det ikke så mange som går på de små stiene, så da kan Tinka gå løs også. :)

Skrevet

Elsker å gå tur i skogen.. :P

Gjerne midt på natta, når det er helt mørkt..

Det er så stille og koselig da.. :)

Men helst med hund da.

Skrevet
Elsker å gå tur i skogen.. :P

Gjerne midt på natta, når det er helt mørkt..  

Det er så stille og koselig da.. :)

Men helst med hund da.

Er du gal? Hoho.. Er livredd mørket jeg! En ting er når det er helt stilt, men hvis det plutselig knekker i en kvist utafor "stien" da? Da hadde jeg seriøst fått p a n i k k ! ! Hehe..

Skrevet

Er du gal? Hoho.. Er livredd mørket jeg! En ting er når det er helt stilt, men hvis det plutselig knekker i en kvist utafor "stien" da? Da hadde jeg seriøst fått p a n i k k ! ! Hehe..

Nei, syns det er koselig jeg.. :P

Det spørs i hvilken skog jeg hadde vært..

Fins jo dyr i skogen, så hadde ikke fått helt panikk hvis det plutseligt knekker utenfor stien.

Skrevet

Nei, syns det er koselig jeg.. :P

Det spørs i hvilken skog jeg hadde vært..

Fins jo dyr i skogen, så hadde ikke fått helt panikk hvis det plutseligt knekker utenfor stien.

Hehe, knekker det i skogen er det første jeg tenker: Æhhh, en mann som kommer å tar meg! Hehe.. Litt mørkredd shø :P

Skrevet
Hehe, knekker det i skogen er det første jeg tenker: Æhhh, en mann som kommer å tar meg! Hehe.. Litt mørkredd shø :)

hihi samme her :wink:

Skrevet

Samme her!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...