Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet

HegeK

Recommended Posts

Ja, overskriften sa vel det meste.

Vurderer å ta toget ned til Hamar, men hvor langt er det fra togstasjonen til skipet?

Nå er det lenge siden jeg bodde på Hamar, men vil tippe det tar ca 20 min å gå bort.

Edit: Det tar 2 min. å kjøre fra stasjonen. Så da vil jeg tro det vil bli som en morgenrunde å gå bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? :cool:

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? ;)

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Vi trenger sikkert minibuss :P Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Vi trenger sikkert minibuss ;) Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Men er ikke minibuss fryktelig dyrt? :P

Vi får da oss inni en vanlig Mercedes vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Og ikke minst er jo drosjekjørerne ganske klar over at det er penger å tjene på å kjøre stressa hundefolk fra stasjon til skipet :cool:

Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Du gir meg ikke ideêr, men du hjelper meg å sette mine egne ut i livet :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor bodde jeg og en gjeng søte bikkjeskruller i et hus på motsatt side av jernbanen.. Da gikk det fint å gå til vikingskipet, bortsett fra at det var veldig kaldt! hehe.

Taxi er ikke noe problem, det benyttet vi oss masse av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...