HegeK Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Ja, overskriften sa vel det meste. Vurderer å ta toget ned til Hamar, men hvor langt er det fra togstasjonen til skipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Ja, overskriften sa vel det meste. Vurderer å ta toget ned til Hamar, men hvor langt er det fra togstasjonen til skipet? Nå er det lenge siden jeg bodde på Hamar, men vil tippe det tar ca 20 min å gå bort. Edit: Det tar 2 min. å kjøre fra stasjonen. Så da vil jeg tro det vil bli som en morgenrunde å gå bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 17. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Ikke lenger altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Tenker meg at Margrete har rett. 15 minutter med rask gange.. Ingen problem om å gå om man ikke har med seg tonnevis med ting. Ellers finnes det drosjer der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Ikke lenger altså Hamar by er ikke så stort altså... God Tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Betryggende å vite, med tanke på at jeg kommer med tog. Det å overtale Norma til rask gange i 15 minutter er en helt annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Er vel rundt 1 km. Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Er vel rundt 1 km. Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet. Vi trenger sikkert minibuss Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Vi trenger sikkert minibuss Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim Men er ikke minibuss fryktelig dyrt? Vi får da oss inni en vanlig Mercedes vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Vi trenger sikkert minibuss Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim Jepp, det er taxiholdeplass rett ved stasjonen (om det er som i gamledager, da jeg var ung) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Og ikke minst er jo drosjekjørerne ganske klar over at det er penger å tjene på å kjøre stressa hundefolk fra stasjon til skipet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Mæhæ, jeg har fått tilbud om å bli kjørt dit av en jeg aldri har møtt før. Han bare spurte. xD Men jeg aaaner ikke om jeg skal dit. :/ Gidder ikke å traske rundt der aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Og ikke minst er jo drosjekjørerne ganske klar over at det er penger å tjene på å kjøre stressa hundefolk fra stasjon til skipet Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga? F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga? F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur. Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente.. Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente.. Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her Du gir meg ikke ideêr, men du hjelper meg å sette mine egne ut i livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. November 2007 Rapporter Share Skrevet 18. November 2007 I fjor bodde jeg og en gjeng søte bikkjeskruller i et hus på motsatt side av jernbanen.. Da gikk det fint å gå til vikingskipet, bortsett fra at det var veldig kaldt! hehe. Taxi er ikke noe problem, det benyttet vi oss masse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar