Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet


HegeK

Recommended Posts

Skrevet
Ja, overskriften sa vel det meste.

Vurderer å ta toget ned til Hamar, men hvor langt er det fra togstasjonen til skipet?

Nå er det lenge siden jeg bodde på Hamar, men vil tippe det tar ca 20 min å gå bort.

Edit: Det tar 2 min. å kjøre fra stasjonen. Så da vil jeg tro det vil bli som en morgenrunde å gå bort :)

Skrevet

Tenker meg at Margrete har rett. 15 minutter med rask gange..

Ingen problem om å gå om man ikke har med seg tonnevis med ting. Ellers finnes det drosjer der også :)

Skrevet

Betryggende å vite, med tanke på at jeg kommer med tog. Det å overtale Norma til rask gange i 15 minutter er en helt annen sak :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? :cool:

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Skrevet
Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? ;)

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Vi trenger sikkert minibuss :P Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Guest Christine
Skrevet
Vi trenger sikkert minibuss ;) Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Men er ikke minibuss fryktelig dyrt? :P

Vi får da oss inni en vanlig Mercedes vi..

Skrevet
Vi trenger sikkert minibuss ;) Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Jepp, det er taxiholdeplass rett ved stasjonen (om det er som i gamledager, da jeg var ung)

Guest Christine
Skrevet
Og ikke minst er jo drosjekjørerne ganske klar over at det er penger å tjene på å kjøre stressa hundefolk fra stasjon til skipet :cool:

Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Skrevet
Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet
Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Du gir meg ikke ideêr, men du hjelper meg å sette mine egne ut i livet :cool:

Skrevet

I fjor bodde jeg og en gjeng søte bikkjeskruller i et hus på motsatt side av jernbanen.. Da gikk det fint å gå til vikingskipet, bortsett fra at det var veldig kaldt! hehe.

Taxi er ikke noe problem, det benyttet vi oss masse av :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...