Jump to content
Hundesonen.no

Noen som vet

HegeK

Recommended Posts

Ja, overskriften sa vel det meste.

Vurderer å ta toget ned til Hamar, men hvor langt er det fra togstasjonen til skipet?

Nå er det lenge siden jeg bodde på Hamar, men vil tippe det tar ca 20 min å gå bort.

Edit: Det tar 2 min. å kjøre fra stasjonen. Så da vil jeg tro det vil bli som en morgenrunde å gå bort :)

Guest Christine

Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? :cool:

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Er vel rundt 1 km.

Noen som vet hvordan det er med drosjer i Hamar? ;)

Jeg og Marie skal nemmelig gå fra togstasjonen til hotellet på morgenen på fredag, men det blir litt vanskelig med to hunder, mange bagger og to store bur, så vi må nok ta drosje til hotellet.

Vi trenger sikkert minibuss :P Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Guest Christine
Vi trenger sikkert minibuss ;) Tipper det er en del taxier på stasjonen jeg, hvertfall om Hamar er litt likt tr.heim :cool:

Men er ikke minibuss fryktelig dyrt? :P

Vi får da oss inni en vanlig Mercedes vi..

Guest Christine
Og ikke minst er jo drosjekjørerne ganske klar over at det er penger å tjene på å kjøre stressa hundefolk fra stasjon til skipet :cool:

Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Det jeg er bekymra for. Godt mulig at drosesjåførene er så støgge at de hever prisene i helga?

F*en, hvis de gjør det så blir jeg sur.

Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Guest Christine
Si du bare har X antall kroner - eller utnytt at du er jente..

Fikk et infall av at jeg kanskje ikke burde dele erfaringer med yngre her :rolleyes:

Du gir meg ikke ideêr, men du hjelper meg å sette mine egne ut i livet :cool:

I fjor bodde jeg og en gjeng søte bikkjeskruller i et hus på motsatt side av jernbanen.. Da gikk det fint å gå til vikingskipet, bortsett fra at det var veldig kaldt! hehe.

Taxi er ikke noe problem, det benyttet vi oss masse av :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...