Gå til innhold
Hundesonen.no

Flinkbisk.net


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
Fin side! Men jeg ser ingen meny? :brr:

Det er bare lenker og gjestebok. Er det alt som skal være? :P

Bruker elendige IE :brr:

Jeg leter også etter en meny :D Bruker også IE.

Ellers veldig fin side! :P

Lurte på det samme, og jeg bruker også IE.

Bruker dere en gammel versjon av IE?

Eg ser alt heil fint, men eg brukar Opera då :P Fin fin side! (som alltid... :D )

Opera ftw! Tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En liten oppdatering. Hjemmesiden fikk for en stund siden nytt banner. Jeg har også lagt til linker, bilder og tekst. 

Jeg synes det er hyggelig å linke til andre, så bare si ifra!

Dessuten er det alltid fint å få hilsener i gjesteboka! ;)

Flink Bisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nytt design i dag!

Nå har jeg laget nytt design på hjemmesiden, som fokuserer mer på meg som "webdesigner" (I mangel på bedre ord, jeg er ikke flink nok til å kalles webdesigner.) og ikke hundeeier. Selvsagt er Tassen fortsatt en stor del av siden, men jeg skal slutte å føle meg bundet til å kun blogge om hund, f. eks.

Menyen ser ikke optimal ut i IE, men skal funke fint i Opera og FF. Om du bruker IE, bytt! En IE-fri verden hadde vært så mye bede.  :closedeyes:

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på siden. Hva kan bli bedre, hva er bra, mangler noe?  Jeg blir veldig glad for alle tilbakemeldinger på hjemmesiden min.

Gjesteboka er som alltid sulten, så stikk gjerne innom der en tur! 

Jeg linker gjerne til andre, så bare si ifra.

www.flinkbisk.net

logo.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag har jeg laget nytt oppsett på linkesiden (fortsatt bare å si ifra om du ønsker å bli linket til, det er bare koselig). Hva synes dere? Rotete? Pent?

Synes det er litt synd ingen har kommentert hjemmesiden min enda da. Hvordan ser den ut i IE på deres maskiner? her blir i alle fall menyen helt rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker IE veldig lite, men titter på siden din med det nå.

På linksiden havner de to kolonnene skjevt - du har selve linken, og deretter en kort beskrivelse. Og beskrivelsen til link 1 står på linje 2, osv. Men det er riktig i Opera.

Banneret har litt liten kontrast mellom bakgrunnsfarge og tekst. Og når jeg ser i Opera, ser jeg jo at banneret er helt forskjellig i IE.

Siden er kjempefin, oversiktig og delikat, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker IE veldig lite, men titter på siden din med det nå.

På linksiden havner de to kolonnene skjevt - du har selve linken, og deretter en kort beskrivelse. Og beskrivelsen til link 1 står på linje 2, osv. Men det er riktig i Opera.

Banneret har litt liten kontrast mellom bakgrunnsfarge og tekst. Og når jeg ser i Opera, ser jeg jo at banneret er helt forskjellig i IE.

Siden er kjempefin, oversiktig og delikat, rett og slett.

Tusen takk for kommentar.

Her havner de ikke skjevt i IE. Har du en gammel versjon kanskje? 

Skjønner ikke helt det med kontrastene på banneret. Her ser det helt likt ut. 

Tusen takk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentar.

Her havner de ikke skjevt i IE. Har du en gammel versjon kanskje? 

Skjønner ikke helt det med kontrastene på banneret. Her ser det helt likt ut. 

Tusen takk! :lol:

Jeg har nok en gammel versjon, så det kan forklare noe.

Versjon 6.0, kan det stemme?

flinkbisk.jpg

Slik ser banneret ditt ut hos meg i IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok en gammel versjon, så det kan forklare noe.

Versjon 6.0, kan det stemme?

flinkbisk.jpg

Slik ser banneret ditt ut hos meg i IE.

Tror ikke IE6 tåler PNG-filer, noe som er brukt endel i designet mitt. Håper IE6 blir fjernet så fort som mulig, det er jo allerede satt i gang en dugnad mot den. Forhåpentligvis oppgraderer folk som bruker IE til vanlig enten til IE7 eller en annen nettleser (helst den siste).

Takk igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget nytt oppsett på linkesiden (fortsatt bare å si ifra om du ønsker å bli linket til, det er bare koselig). Hva synes dere? Rotete? Pent?

Synes det er litt synd ingen har kommentert hjemmesiden min enda da. Hvordan ser den ut i IE på deres maskiner? her blir i alle fall menyen helt rar.

Synes den ble kjempe fin! Ryddig og oversiktelig.

Jeg har IE og hos meg ser alt helt bra ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke IE6 tåler PNG-filer, noe som er brukt endel i designet mitt. Håper IE6 blir fjernet så fort som mulig, det er jo allerede satt i gang en dugnad mot den. Forhåpentligvis oppgraderer folk som bruker IE til vanlig enten til IE7 eller en annen nettleser (helst den siste).

Takk igjen. :)

Jeg kjøpte maskinen jeg satt ved i går for drøye to år siden, og har aldri lastet ned ny IE - jeg bruker konsekvent Opera hjemme. Gidder ikke laste ned noe jeg ikke bruker mer enn to ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte maskinen jeg satt ved i går for drøye to år siden, og har aldri lastet ned ny IE - jeg bruker konsekvent Opera hjemme. Gidder ikke laste ned noe jeg ikke bruker mer enn to ganger i året.

Tror ikke IE6 tåler PNG-filer, noe som er brukt endel i designet mitt. Håper IE6 blir fjernet så fort som mulig, det er jo allerede satt i gang en dugnad mot den. Forhåpentligvis oppgraderer folk som bruker IE til vanlig enten til IE7 eller en annen nettleser (helst den siste).

Takk igjen. ;)

Flott at du bruker Opera, forresten.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer også beskrivelsen av linken på linja under slik Emma sier, så da hjelper det tydeligvis ikke å ha siste versjonen av IE heller :)

Sånn ellers så ser det fint ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Firefox og det er feil på linkesiden hos meg også. Altså at beskrivelsen av linken kommer på linjen under, sånn som noen beskrev lenger opp.

Oi, så ikke denne før nå. Ja, den vises feil i FF, og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...