Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Joa, men ikke regn med pakkesanger fra snille nissemannen ;)

Tror det er noe av det siste julenissen klarer å skaffe meg. Må gå hardere til verks for å få noe slikt. Da man egentlig er ganske så kresen selv. Meeen, har jo en potensiel kandidat da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Tror det er noe av det siste julenissen klarer å skaffe meg. Må gå hardere til verks for å få noe slikt. Da man egentlig er ganske så kresen selv. Meeen, har jo en potensiel kandidat da :blink:

Jaaa, hører jo dette da! Men hvem er han? *hviske: venter på PM*

*gliiiiser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh?? Okay, dere klarer det, dette føles litt som om vi er på kjøttbingoen og jeg er trøstepremien som de tre desperate fruene sloss om.... Burde vel egentlig bli smigret, men jeg vet ikke helt

Og om hår-preferanser: Har vel egentlig aldri tenkt over det sånn, spiller liten trille hvilken hårfarge det er - da er det "totalpakka" som teller mest, om jenta har noe som pirrer interessen. Men hvis vi snakker om "snu-seg-på-gata-faktor", så er det vel størst sjanse for at jeg snur meg etter noen med skikkelig mørkt hår.

vet ikke om du er smigret?! ;)

HO HO HO! Julen kan by på overraskelser for noen og enhver når det gjelder Kjærligheten. Noen som ønsker seg kjæreste til jul?

Ja, om du kan oppfylle det ønsket så :blink: *sette meg opp på lista*

Han har tilogmed hund ;)

Nå blir jeg også nysgjerrig.. Tror faktisk bare du måå dele med oss nå ;)

For de som er i modus...:

Dawn is slowly breaking

Our friends have all gone home

You and I are waiting

For Santa Claus to come

There's a present by the tree

Stockings on the wall

Knowing you're in love with me

Is the greatest gift of all

Hvilken modus? Ja, dette hjalp jo virkelig :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er i modus...:

Dawn is slowly breaking

Our friends have all gone home

You and I are waiting

For Santa Claus to come

There's a present by the tree

Stockings on the wall

Knowing you're in love with me

Is the greatest gift of all

Naaah! Så utrolig søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tilogmed hund :)

Eh, og det er en ubetinget positiv ting????? Jeg er ikke fullt så sikker på det jeg.. At det er et must at vedkommende skal like hunder er en ting, om de har en hund-tja, det må da være en åpning for evt. oppdragelses uenigheter osv? Jeg aner ikke.. Har aldri vært sammen med en som har hund :S Alltig jeg som har vært den "dyregale" i ethvert forhold :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, og det er en ubetinget positiv ting????? Jeg er ikke fullt så sikker på det jeg.. At det er et must at vedkommende skal like hunder er en ting, om de har en hund-tja, det må da være en åpning for evt. oppdragelses uenigheter osv? Jeg aner ikke.. Har aldri vært sammen med en som har hund :S Alltig jeg som har vært den "dyregale" i ethvert forhold :glare:

Jammen, det betyr at han liker hund :D (jeg oppdrar mine hunder som jeg vil, den andre får gjøre sitt) *ler*

Knis...

Hvisker* Thomas*......

lalalallaaaaaaaaaaaaaaalalalaaaaaaaaaaaaaa!

*lunter ut med en fryktelig stolthet over sine synske evner :)*

tssk. Din, din... Profilsniker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Men, er alt virkelig lov i krig og kjærlighet?? Vet det ikke er stemmer i krig, man har jo krigsdomstol etc, men er det lov i kjærlighet? Prater ikke om drap etc nå :)

Nei, alt er ikke lov i kjærlighet heller; Eks. Du begynner ikke å date eksen til bestevenninda uten å høre at det er greit først. Du dater ikke typer med dame før han har dumpa dama. Du tuller ikke i myke senger med en som i utgangspunktet bare er en venn. Du sårer ikke noen med viten og vilje. Men bortsett fra det så er det meste greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alt er ikke lov i kjærlighet heller; Eks. Du begynner ikke å date eksen til bestevenninda uten å høre at det er greit først. Du dater ikke typer med dame før han har dumpa dama. Du tuller ikke i myke senger med en som i utgangspunktet bare er en venn. Du sårer ikke noen med viten og vilje. Men bortsett fra det så er det meste greit.

Tralalalalaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg gjort uovlige ting :) Jeg tuller rundt i myke senger med en som i utgangspunktet bare er en kompis (og som skal forbli det kjenner jeg), jeg har halveis "uskyldige" dates med en som har dame, men jeg hadde aldri datet eksen til ei vennine uten at det var greit. Selv om slikt er greit for meg (har tilmed spleiset ekser av meg og venniner hehe) liker jeg også å bli spurt først. Jeg har aldri såret noen med vitende å vilje da.. ikke med veldig vitende å vilje i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Ok, da har jeg gjort uovlige ting :) Jeg tuller rundt i myke senger med en som i utgangspunktet bare er en kompis (og som skal forbli det kjenner jeg), jeg har halveis "uskyldige" dates med en som har dame, men jeg hadde aldri datet eksen til ei vennine uten at det var greit. Selv om slikt er greit for meg (har tilmed spleiset ekser av meg og venniner hehe) liker jeg også å bli spurt først. Jeg har aldri såret noen med vitende å vilje da.. ikke med veldig vitende å vilje i hvertfall :D

Da burde du slutte med ett par ting, for det første så kommer ikke kompisen til å ville fortsette å være kompis hvis han bare føler seg som en trøsteløk eller pausefisk. Pausefisker bør droppes så raskt som mulig slik at man kan oppretholde venne-statusen. Enten så er det en date og de er ikke uskyldige, eller så er man kollegaer, venner, treningskamerater e.l som drikker kaffe sammen/ går tur/ trener uten andre baktanker. Still han til veggs og si at du liker han, men at du ikke gidder å være reserveløsning. Enten så mener han noe med det og ditcher dama eller så kaster du bort tiden din.. (been there done that).

Streng , men urettferdig er mellomnavnet mitt (og verdens mest geniale tegneserie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull i myke senger med kompiser kommer jeg til å gjøre hver gang jeg er single for det så :) Jeg lurer ingen, jeg er ærlig om at jeg ikke er in løøøv..

Jeg lar mannen finne ut selv hva han vil her i verden jeg, så lenge vi ikke hopper til køys eller annen galskap så har jeg strengt tatt ikke noe med å prøve å gi han et ultimatium. Det er ikke kult å ikke vite hva man vil når man er i et godt innarbeidet forhold, og slikt blir ikke lettere hvis jeg begynner å ståke og kreve ting. :D Han får gjøre det han synes han burde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Tull i myke senger med kompiser kommer jeg til å gjøre hver gang jeg er single for det så :) Jeg lurer ingen, jeg er ærlig om at jeg ikke er in løøøv..

Jeg lar mannen finne ut selv hva han vil her i verden jeg, så lenge vi ikke hopper til køys eller annen galskap så har jeg strengt tatt ikke noe med å prøve å gi han et ultimatium. Det er ikke kult å ikke vite hva man vil når man er i et godt innarbeidet forhold, og slikt blir ikke lettere hvis jeg begynner å ståke og kreve ting. :D Han får gjøre det han synes han burde...

Ett fett hva man gjør, bare man er ærlig med seg selv og motparten. Jeg syns bare det er trist med de som vurderer muligheten for ett nytt forhold opp mot det de har.. Det er ikke særlig snillt mot noen syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett fett hva man gjør, bare man er ærlig med seg selv og motparten. Jeg syns bare det er trist med de som vurderer muligheten for ett nytt forhold opp mot det de har.. Det er ikke særlig snillt mot noen syns jeg..

Kunne ikke vært mer enig.. Uansett hvem, hva og hvor godt jeg måtte likt en person ville jeg aldri gjort noe med noen som var opptatt. Kunne ikke klart det, med tanke på hvor lei meg jeg selv hadde kommet til å blitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig.. Uansett hvem, hva og hvor godt jeg måtte likt en person ville jeg aldri gjort noe med noen som var opptatt. Kunne ikke klart det, med tanke på hvor lei meg jeg selv hadde kommet til å blitt.. ;)

Har ikke gjort en dritt jeg ;) Bare holdt lanke... ;) Å gjøre noe mer er uaktuellt...ikke at jeg bryr meg voldsomt mye om dama hans (så slem er jeg faktisk), men jeg passer på meg selv... og han..at han ikke gjør noe han angrer..

Selv om jeg ikke har vært i samme situasjon selv, så skjønner jeg veldig godt at man ikke går ut av et forhold på dagen bare fordi man har blitt betatt av en annen. Man vet aldri om det er en greie som bare går over av seg selv når man blir bedre kjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, det betyr at han liker hund ;) (jeg oppdrar mine hunder som jeg vil, den andre får gjøre sitt) *ler*

tssk. Din, din... Profilsniker!

Profil hvaffornoe? Hø, jeg er jo synsk jooooo!

Ett fett hva man gjør, bare man er ærlig med seg selv og motparten. Jeg syns bare det er trist med de som vurderer muligheten for ett nytt forhold opp mot det de har.. Det er ikke særlig snillt mot noen syns jeg..

Ja, dette må jeg si meg veldig enig i.

En annen ting er jo at det ikke nødvendigvis å bra å gå seirende ut av en slik sammenligning. Jeg personlig ville senere ha blitt usikker på om det ville skje mot meg ved neste korsvei.

Men jenter, nå har jeg blitt overfokusert på singeltilværelsen min ;) Ikke nødvendigvis så positivt det heller. MEN, dæven så mange flotte mannfolk jeg var ute for i går ;) Det var andre boller enn mine tidligere turer på byen, det må ha tatt seg opp gitt, hehe... Deilig å ha noe flott å hvile øynene på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort en dritt jeg ;) Bare holdt lanke... ;) Å gjøre noe mer er uaktuellt...ikke at jeg bryr meg voldsomt mye om dama hans (så slem er jeg faktisk), men jeg passer på meg selv... og han..at han ikke gjør noe han angrer..

Selv om jeg ikke har vært i samme situasjon selv, så skjønner jeg veldig godt at man ikke går ut av et forhold på dagen bare fordi man har blitt betatt av en annen. Man vet aldri om det er en greie som bare går over av seg selv når man blir bedre kjent...

Mente ikke at du hadde gjort noe snusk altså, bare for å ha presisert det ;) Var mer generelt til det Gråtass sa.

Er enig i at man ikke bare går ut av et forhold uten å vite om det er noe forbigående eller noe dypere, men da mener jeg at man kan spille med åpne kort overfor den man faktisk er sammen med. Det er jo ikke noe du i dette tilfellet "kan" gjøre noe med, det blir jo hans valg..men min samvittighet kunne ikke "lurt" noen sånn uten å i alle fall gi et hint til hva som foregikk i hodet mitt..

Edit: glemte å skrive noe om at jeg hadde kommet til å være redd for at det samme skulle skje med meg om jeg ble sammen med en etter noe slikt, så fikk jeg se at det hadde Vala tatt seg av ;)

Og ja, det finnes mye bra å se på for tiden. Alle burde seriøst gå på champions league kamper og bli kroppsvisitert av vektere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at du hadde gjort noe snusk altså, bare for å ha presisert det ;) Var mer generelt til det Gråtass sa.

Er enig i at man ikke bare går ut av et forhold uten å vite om det er noe forbigående eller noe dypere, men da mener jeg at man kan spille med åpne kort overfor den man faktisk er sammen med. Det er jo ikke noe du i dette tilfellet "kan" gjøre noe med, det blir jo hans valg..men min samvittighet kunne ikke "lurt" noen sånn uten å i alle fall gi et hint til hva som foregikk i hodet mitt..

Edit: glemte å skrive noe om at jeg hadde kommet til å være redd for at det samme skulle skje med meg om jeg ble sammen med en etter noe slikt, så fikk jeg se at det hadde Vala tatt seg av ;)

Og ja, det finnes mye bra å se på for tiden. Alle burde seriøst gå på champions league kamper og bli kroppsvisitert av vektere ;)

Eh, kroppsvisitering er ikke nødvendigvis noe jeg drømmer om (med mindre det er en knakende kjekk fyr og det er jobben hans.. ellers blir det ekkelt.. og man kan like gjerne være på en disco (les:kjøttmarked)).

Var på julebord igår jeg... mye pent å se på som sagt.. Men mye tragisk også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kroppsvisitering er ikke nødvendigvis noe jeg drømmer om (med mindre det er en knakende kjekk fyr og det er jobben hans.. ellers blir det ekkelt.. og man kan like gjerne være på en disco (les:kjøttmarked)).

Var på julebord igår jeg... mye pent å se på som sagt.. Men mye tragisk også ;)

Hehe, det var jo nettopp en knakende kjekk fyr og det var jobben hans. Ellers hadde det nok vært på grensa til ekkelt, ja ;)

Vil du utdype noe om dette julebordet du stadig kommer tilbake til Vala? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...