Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekort

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

Trenger sårt hjelp til å lage et julekort til å sende oppdrettervenner, valpekjøpere, familie, venner m.m.

Dette er bildet jeg gjerne vil ha som utgangspunkt (årets kull):

Centa_E_litter_week8_groupshot18_12.jpg

I fjor lagde PIP et FANTASTISK flott kort til meg.... Slik så det ut (Fjorårets kull):

julekort2006_2.jpg

Trenger ikke være likt, men syntes dette var veldig fint. Man kan jo også slenge inn en slik kontrastert kort med både afrikanske og "snø"/ Jul innslag? Andre ideer?

Det var så gøy å sende ut et slikt fint, hjemmelaget kort. Noen som har lyst til å hjelpe meg i år? Betaler gjerne for god kvalitet! (PIP....? Noen andre flinke???)

Setter STOOOOR pris på hjelp!

Skrevet

Så fint :)

Leker med tanken selv om å lage et julekort å sende rundt til hundevenner og oppdretter.

Haha hvordan fikk du alle valpene til å sitte i ro *le*.

Skrevet

Jeg har prøvd meg på et. Det ble jo ikke fint i det hele tatt, men jeg kan jo legge det ut likevel... Jeg er nybegynner med PSP altså!

kennelkingwana.jpg

Håper all teksten ble rett nåda.. :rolleyes:

edit: ouuups, det var knøttlite jo!

Skrevet

OJOJOJ!

De var kjempefine!

Likte veldig godt de mistelteinbladene du har plassert øverst i hjørnet, wheatentass! Og fin lay, men valpene "forsvant" liksom litt?

Den du lagde var også SUPER, Nessie! Men kanskje den rød bakgrunnen på teksten er et for stort blikkfang i forhold til valpene?

(Føler at jeg pirker her.... :) )

Om det er lettere med orginalbildet kan jeg sende det på mail :P

Skrevet
Nessie og Weathentass må samarbeide, sånn at det kan være Nessie sin lay, bare med wheatentass sine misteltein og uten rød bakrunn på skriften! :)

Ja! :rolleyes: *smiske*

Skrevet
Neeeei, du og Ingalinn (Nessie) skal samarbeide! :)

kremt.. LITT vanskelig når man sitter på hver sin PC i hvert sitt hjørne av landet da!

Skrevet
kremt.. LITT vanskelig når man sitter på hver sin PC i hvert sitt hjørne av landet da!

Neineinei, det går fint (hvis Ingalinn logger på snart :P ), dere kan jo samarbeide over msn? Ellerno? :P

Haha, neida, nå er jeg vrang, sorry. Jeg skal ikke ha julekort engang! :) *fritidsproblemer*

Skrevet
Hihi, sammarbeid hadde vært en god idé. :P

Prøvde å å fikse litt på det røde da.

julekortkennelkingwana2sf9.jpg

Tuuusean takk begge to! Tror jeg ender opp med dette, men tar vare på ditt også, Wheatentass!

Kan jeg be om en siste lille ting? Er det mulig å få samme kort men med engelsk tekst også?

"Kennel Kingwana wishes you a merry christmas and a happy and successfull new year!"

Betaler som sagt gjerne. Send PM :)

Skrevet

Jeg vet at dette er hundesone, men jeg skulle så gjerne hatt en hestejulekort også jeg.... Anyone? Med teksten:

"Stina ønsker alle sine venner og kjente en riktig god jul!"

MegogStina2.jpg

MegogStina1.jpg

202_0270.jpg

188_8855.jpg

188_8851.jpg

169_6967.jpg

Skrevet
Tuuusean takk begge to! Tror jeg ender opp med dette, men tar vare på ditt også, Wheatentass!

Kan jeg be om en siste lille ting? Er det mulig å få samme kort men med engelsk tekst også?

"Kennel Kingwana wishes you a merry christmas and a happy and successfull new year!"

Betaler som sagt gjerne. Send PM :icon_cry:

Sånn:

kennelkingwanajulekortezh5.jpg

Trenger ingen betaling, jeg gjør dette bare for å lære mer om photoshop og fordi jeg syns det er spennende med en utfordring. :no:

kennelkingwanajulekortezh1.jpg

Sånn da lagde jeg dette også. :)

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...