Jump to content
Hundesonen.no

Julekort

Yodel

Recommended Posts

Trenger sårt hjelp til å lage et julekort til å sende oppdrettervenner, valpekjøpere, familie, venner m.m.

Dette er bildet jeg gjerne vil ha som utgangspunkt (årets kull):

Centa_E_litter_week8_groupshot18_12.jpg

I fjor lagde PIP et FANTASTISK flott kort til meg.... Slik så det ut (Fjorårets kull):

julekort2006_2.jpg

Trenger ikke være likt, men syntes dette var veldig fint. Man kan jo også slenge inn en slik kontrastert kort med både afrikanske og "snø"/ Jul innslag? Andre ideer?

Det var så gøy å sende ut et slikt fint, hjemmelaget kort. Noen som har lyst til å hjelpe meg i år? Betaler gjerne for god kvalitet! (PIP....? Noen andre flinke???)

Setter STOOOOR pris på hjelp!

Jeg har prøvd meg på et. Det ble jo ikke fint i det hele tatt, men jeg kan jo legge det ut likevel... Jeg er nybegynner med PSP altså!

kennelkingwana.jpg

Håper all teksten ble rett nåda.. :rolleyes:

edit: ouuups, det var knøttlite jo!

OJOJOJ!

De var kjempefine!

Likte veldig godt de mistelteinbladene du har plassert øverst i hjørnet, wheatentass! Og fin lay, men valpene "forsvant" liksom litt?

Den du lagde var også SUPER, Nessie! Men kanskje den rød bakgrunnen på teksten er et for stort blikkfang i forhold til valpene?

(Føler at jeg pirker her.... :) )

Om det er lettere med orginalbildet kan jeg sende det på mail :P

Hihi, sammarbeid hadde vært en god idé. :P

Prøvde å å fikse litt på det røde da.

julekortkennelkingwana2sf9.jpg

Tuuusean takk begge to! Tror jeg ender opp med dette, men tar vare på ditt også, Wheatentass!

Kan jeg be om en siste lille ting? Er det mulig å få samme kort men med engelsk tekst også?

"Kennel Kingwana wishes you a merry christmas and a happy and successfull new year!"

Betaler som sagt gjerne. Send PM :)

Tuuusean takk begge to! Tror jeg ender opp med dette, men tar vare på ditt også, Wheatentass!

Kan jeg be om en siste lille ting? Er det mulig å få samme kort men med engelsk tekst også?

"Kennel Kingwana wishes you a merry christmas and a happy and successfull new year!"

Betaler som sagt gjerne. Send PM :icon_cry:

Sånn:

kennelkingwanajulekortezh5.jpg

Trenger ingen betaling, jeg gjør dette bare for å lære mer om photoshop og fordi jeg syns det er spennende med en utfordring. :no:

kennelkingwanajulekortezh1.jpg

Sånn da lagde jeg dette også. :)

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...