Joyma Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Hei, jeg heter Marie, er 44 år og har blitt anbefalt å bruke denne siden av datteren min, Camilla, eller Mushroom som hun kaller seg her på sonen. Jeg har en fire år gammel, halvgal schäfertispe, en helgal katt, og en veldig ensom gullfisk. Ingen av dem er dressert. Det er fri for dressur på meg og. Jeg ser frem til sene kvelder og engasjerende diskusjoner her hos dere. :icon_fun:
Symra&Pippin Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Hei Joyma, velkommen hit! Flott at flere litt voksne finner veien hit. Håper du vil trives!
Ricco Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Velkommen hit, håper du vil trives her.
Joyma Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2007 Hei Joyma, velkommen hit! Flott at flere litt voksne finner veien hit. Håper du vil trives! Takk for hyggelig velkomst! Velkommen hit, håper du vil trives her. Tusen takk for det.
Ulvinne Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Velkommen mamman til Camilla! :icon_fun: Og takk for at du laget et slikt fint lite vidunderbarn jeg kan leke med!
Joyma Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2007 Mamma! hei jenta mi se hva du har lu(æ)rt meg Velkommen mamman til Camilla! :icon_fun: Og takk for at du laget et slikt fint lite vidunderbarn jeg kan leke med! værsegod du Tanya ikke be meg lage en til
tm100021 Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Velkommen til sonen mammaen til Camilla! (Ellers kalt Marie hihi..)
Aya Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 Heisann, og velkommen:D Vi har flere mor-datter par her fra før, så dere blir ikke det første.
Joyma Skrevet 11. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2007 Velkommen til sonen mammaen til Camilla! (Ellers kalt Marie hihi..) hei på deg Lill og takk for velkomst, og takk for igår så flott at du og Camilla har trent så mye på dette før.... Dere må fortsette med det jeg kan jo ikke hjelpe til med det praktiske, jeg skjønner jo ikke for mye av det... Heisann, og velkommen:D Vi har flere mor-datter par her fra før, så dere blir ikke det første. takker for koselig velkomst Camillla holder på å lære meg å bruke dette riktig velkommen Takker for fin og koselig velkomst Velkommen skal du være! Takker så mye
MarieR Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 Velkommen, velkommen! Om du lurer på noe (som camilla ikke kan forklare),må du bare spørre
Ulvinne Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 værsegod du Tanya ikke be meg lage en til Jeg har faktisk vurdert det, men så fant jeg ut at en Camilla er mer en nok!
giggi Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Velkommen hit ! Koselig med flere mor og datter par her
Guest Just me!! Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Hellu! Så koselig med familier på forum. Meen, mams skjønner aldri nok til å komme seg inn her, heldigvis!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar