Gå til innhold
Hundesonen.no

Orklahallen


Huldra

Recommended Posts

Den eneste sonenjenta som bor i trondheimsområdet og har en labbis som heter Cita er jo Benedicte med Tia (og Cita!) :no: Det kan ikke ha vært henne du så, da?

Det er Bennedicte som har Cita :) Velkommen til sonenverden, alle kjenner alle selv om du aldri har møtt de i RL før. Synes det er hyggelig jeg, så mange kjente på hver utstilling :P

Borghild: Jeg er forresten ganske sikker på at du hilste på Benedicte på NKK Trheim i fjor. :P

Uuææ! :P Jeg ble nesten redd, jeg..! :) Enten så måtte det være en skrue (eller at jeg var det), eller så skjønte jeg jo at det måtte være cyberverden som slo inn, haha! Jeg var vel mildt sagt forvirret, litt bakfull etter julebordet kvelden før, og generelt bare en halvtime siden jeg hadde stått opp. Men altså Ingvild: jeg husker ikke å ha hilst på folk..! Jeg husker bare hundene, jeg, og jeg har tydeligvis ikke hilst på Cita før..! :no::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk just melding om at en av mine avkom fra i fjor- Kingwanas Dodo Darzee- ble Beste hann med Ck, Cert og tilslutt BIR!

Han bor hos noen som aldri har vært på utstilling før. Dette var deres andre utstilling- og andre BIR med han! Veldig gøy!

Har ikke hørt noe om hvordan det gikk i gruppen (regner med at de ikke ble plassert siden jeg ikke har hørt noe) noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuææ! :) Jeg ble nesten redd, jeg..! :no: Enten så måtte det være en skrue (eller at jeg var det), eller så skjønte jeg jo at det måtte være cyberverden som slo inn, haha! Jeg var vel mildt sagt forvirret, litt bakfull etter julebordet kvelden før, og generelt bare en halvtime siden jeg hadde stått opp. Men altså Ingvild: jeg husker ikke å ha hilst på folk..! Jeg husker bare hundene, jeg, og jeg har tydeligvis ikke hilst på Cita før..! :no::)

Hahaha! Forresten, var du virkelig der i går? Så deg ikke noe sted, jeg? Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Forresten, var du virkelig der i går? Så deg ikke noe sted, jeg? Merkelig.

Jeg var der en halvtime (1215-1245). Så gadd jeg ikke mer; fikk plutselig nok av alt som het utstilling. Så da gikk jeg hjem og ut på tur. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere forfjamset går jeg bare bort dit, og later som om jeg vet hvem denne Mona er. Vet jo at Mona her inne har bernere, men jeg vet nesten ikke om jeg ville kjent henne igjen hadde jeg sett henne.. :no:

Du kjente meg da tydeligvis igjen den gangen jeg gikk forbi huset ditt og du å samboeren din var på vei ut med Tulla :) Det skrev du jo i tråden til Albin og Bella. Også har du vert hjemme hos meg og massert hundene mine!

Det var nok Benedicte(labbis) du møtte ja :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly kom bort å hilste på meg (regner med det var henne). Og jeg må bare beklage at jeg var så fjern. :closedeyes:

Jeg hadde akkurat fått Certet og var helt borte vekk... Når hun kom bort til meg husket jeg at jeg hadde sagt til en person at hun måtte komme bort å hilse, men jeg greide bare ikke å huske noe navn.

Jeg må bare beklage nok en gang altså, jeg ER vanligvis ikke så fjern og uhøffelig. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjente meg da tydeligvis igjen den gangen jeg gikk forbi huset ditt og du å samboeren din var på vei ut med Tulla :no: Det skrev du jo i tråden til Albin og Bella. Også har du vert hjemme hos meg og massert hundene mine!

Det var nok Benedicte(labbis) du møtte ja :)

Jeg kjente deg igjen utenfor her, fordi jegvet jo faren din bor her og du har to bernere. Men blant en haug andre bernere og folk tror jeg kanskje jeg hadde gått rett forbi. Dessverre. Jeg er skikkelig elendig å kjenne igjen folk sånn, og kan virke utrolig overlegen på utstillinger osv. :no:

Haha, det var da virkelig ikke meningen å forvirre deg slik, men jeg tenkte at du ville kjenne igjen Tia og Cita siden jeg stod der med begge to :)

edit: jeg har ikke piercing i øyenbrynet;)

Hvor har du piercing da? Og var Tia der også? Nei, sorry for at jeg ikke kjente deg igjen, du skremte meg godt der, haha! :) Var kanskje derfor jeg gikk så fort også, *host* trodde kanskje du hadde forvekslet meg med noen, og så turte jeg ikke å spørre i all min bakrus.. :P Men neste gang tror jeg nok jeg kommer til å si litt mer, ja..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente deg igjen utenfor her, fordi jegvet jo faren din bor her og du har to bernere. Men blant en haug andre bernere og folk tror jeg kanskje jeg hadde gått rett forbi. Dessverre. Jeg er skikkelig elendig å kjenne igjen folk sånn, og kan virke utrolig overlegen på utstillinger osv. :no:

Hvor har du piercing da? Og var Tia der også? Nei, sorry for at jeg ikke kjente deg igjen, du skremte meg godt der, haha! :no: Var kanskje derfor jeg gikk så fort også, *host* trodde kanskje du hadde forvekslet meg med noen, og så turte jeg ikke å spørre i all min bakrus.. :) Men neste gang tror jeg nok jeg kommer til å si litt mer, ja..! :)

Hun har i nesa så vidt jeg husker :)

Hehe. Jeg har møtt Benedicte ørten ganger, men husker allikevel ikke helt hvor hun har den. Men jeg tror det er i nesa

Jeg har gått fordi sonenfolk mange ganger og trodd at det er noen jeg kjenner, men har sjeldent gått bort og hilst på. Må skjerpe meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i nesa så vidt jeg husker :)

Hehe. Jeg har møtt Benedicte ørten ganger, men husker allikevel ikke helt hvor hun har den. Men jeg tror det er i nesa

Jeg har gått fordi sonenfolk mange ganger og trodd at det er noen jeg kjenner, men har sjeldent gått bort og hilst på. Må skjerpe meg der.

Og hvis du møter på meg, så presenter deg, haha..! :no: Jeg skjønte rett og slett ingenting av hva som foregikk på søndag. Men Benedicte; unnskyld! Det var ikke meningen å være sånn, så neste gang skal jeg skjerpe meg og prøve å vise mitt bedre jeg.. :no: (Og så får jeg bli flinkere til å spørre folk hvem de er, og ikke være så overlegen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hilst på deg jeg og Borghild, men den gangen visste du heller ikke hvem jeg var. :)

Ja, men det var på en annen måte! Med Benedicte virket det som om hun hadde kjent meg hele livet..! (Ikke vondt ment, men jeg ble som sagt helt forvirret!) Jeg og du (Cavalita) kom vel bare sånn tilfeldigvis i snakk og så viste det seg i ettertid (i alle fall for min del) at du var her på sonen. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke surfer nok hjemmesider og kan kjenne igjen folk på den måten, dessverre må jeg vel si. Men jeg er litt flau nå, over å ha reagert på den måten, og at jeg ikke er flinkere til å kjenne folk igjen! (Og jeg skylder fremdeles på julebordet kvelden før..) Det er jo også derfor jeg blir litt overrasket når folk tydeligvis kjenner meg igjen fra nettet (antar jeg?), for nettet er jo ikke alltid en toveiskommunikasjon! Folk kan vite hvem jeg er, uten at jeg vet hvem de er eller vite at de vet hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte le av denne tråden. Jeg har opplevd lignende ting mange ganger. Noen ganger har det vært jeg som har vært NESTEN sikker på at jeg har kjent igjen en person fra sonen, men det er liksom så dumt å gå bort til noen å spørre: Er det du som er Bokserelsker? Hvis det er feil så kan det bli en smule flaut :( .

Men det har vært veldig hyggelig å treffe sonenfolk i den virkelige verden!

Og til MariaN: Ja, det er jeg som står der og holder i Symra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er en grunn til at jeg aldri går bort til folk jeg kjenner igjen fra nettet, med mindre jeg har pratet med dem på msn f.eks. Jeg står heller og venter og ser etter om de kjenner meg igjen først :( Det er flere ganger jeg har sett sonenfolk, men ikke gått bort. Buster har nå forresten hilst/snuste så vidt på Symra, på valpeshowet på Verdal, men hilste eieren? neeeh ;)

Jeg irriterer meg forresten fortsatt over at retrieverene ikke skulle få stille på den utstillingen alikevel (det VAR egentlig meningen de skulle det, men så vet jeg ikke om de hentet inn dommere retrieverklubben ikke godtok eller noe sånt). Nå får ikke vi stilt offisielt før i april. Det eeer så lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er en grunn til at jeg aldri går bort til folk jeg kjenner igjen fra nettet, med mindre jeg har pratet med dem på msn f.eks. Jeg står heller og venter og ser etter om de kjenner meg igjen først :) Det er flere ganger jeg har sett sonenfolk, men ikke gått bort. Buster har nå forresten hilst/snuste så vidt på Symra, på valpeshowet på Verdal, men hilste eieren? neeeh :P

Ojda! Du hilste heller ikke dah! Du er nok en av dem som jeg trodde jeg kjente igjen, men var ikke helt sikker .... Skal hilse neste gang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda! Du hilste heller ikke dah! Du er nok en av dem som jeg trodde jeg kjente igjen, men var ikke helt sikker .... Skal hilse neste gang! :P

Jeg ble så usikker på om du i det hele tatt kjente oss igjen så jeg turte ikke hilse :) Den som hadde vært så usjenert som Buster som helst ville hilse på alt og alle der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...