Gå til innhold
Hundesonen.no

fant en chow chow!!


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

hva skal jeg gjøre da? avlivning stå jo nederst på liesten, men det kan bli vanskelig og få omplasert en såpass gammel hund, som i tilleg, verken kan særlig mange komandoer(han har ikke lystret på en eneste en av hva ve har prøvd), ikke vet vi hva han heter heller. få vil ha en hund som går på medisiner, og antibiotika. næi, sjansene for omplasering er egentli små! :):)

Håper eieren etterlyser han da..

Men hva farge er han? Rød eller Krem?

Har han rosa snute?

De fleste Chow utfører ikke alltid kommandoer selv om de kan de..

De må få noe igjen for det.. Men det har du vel allerede prøvd?

Du må få lagt ut bilde av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eieren etterlyser han da..

Men hva farge er han? Rød eller Krem?

Har han rosa snute?

De fleste Chow utfører ikke alltid kommandoer selv om de kan de..

De må få noe igjen for det.. Men det har du vel allerede prøvd?

Du må få lagt ut bilde av han.

har prøvd med gobiter og "bestikkelser" men ingenting enda. han er rød jah, samma som diego, svart snute og lilla, herlig tunge :D nydlig hund! det er liten sjans for at eieren melder seg, hunden har vært ute i minst to dager, og ingen har etterlyst han! :P skjønner ikke at noen kan dumpe en slik hund! :P

ingvild: hundetreff tenkte jeg og på, men på grunn av såret som fremdeles er åpent, så går nok ikke det :P bilder kommer i løpet av kvelden folkens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre da? avlivning stå jo nederst på liesten, men det kan bli vanskelig og få omplasert en såpass gammel hund, som i tilleg, verken kan særlig mange komandoer(han har ikke lystret på en eneste en av hva ve har prøvd), ikke vet vi hva han heter heller. få vil ha en hund som går på medisiner, og antibiotika. næi, sjansene for omplasering er egentli små! :):)

hvorfor tror du at ingen vil ha en gammel hund??

vi tok jo i mot en hannhund på 7år første gang vi fikk hund i hus, og stusser ikke på å gjøre noe slikt igjen om sjanse byr seg. men akkurat nå har vi litt mangen dyr i hus så jeg tror det holder. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo kjempefin! Rart at folk kan finne på å dumpe en sånn hund altså, særlig når det er en eldre hund som de sikkert allerede har hatt i mange år.. :)

Hvor på halsen er såret hans? Og jeg regner med at dere passer på sånn at det halsbåndet han har på nå ikke gnager på såret, sånn at det blir verre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte slette ble for stort..moderator: gjør dem mindre please! såret er rett under halsbåndet, man kan så vidt se den kurvet pelsen

EDIT: er de ikke for store?? nei da så.. :oops:

Bildene er ikke for store de... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjetter alderen ut i fra konisjon på pelsen, fysisk for og tennene hans! :)  kort pels? vet ikke, kan ingenting om chow! taz?? :P

kristina: det er greit! :P

De chow'ene jeg har sett har hvertfall mere pels...

(Diego har jo nesten like lang pels som ham...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjetter alderen ut i fra kondisjon på pelsen, fysisk form og tennene hans! :)  kort pels? vet ikke, kan ingenting om chow! taz?? :P

kristina: det er greit! :P

Aww.. En korthåret Chow.. Så nydelig.. :P

Også er han mer Krem enn rød.. Sånn så Diego.. :P

Ser såret.. :P At noen kan gjøre noe sånt.

Syns ikke han så gammal ut.. 3-5 år kanskje..

Men ikke så lett å se på bilder da.

Ja, Diego er langhåret.. :P

Kunne tatt i mot han jeg, og funnet ett skikkelig hjem til han..

(Hvis ingen melder seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...