Yodel Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 ååå så overrasket jeg er over at Caroline har hjulpet med navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 ååå så overrasket jeg er over at Caroline har hjulpet med navn! Det var det jeg ble å Caroline er vel alles navneguru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 *skuffet over at ingen av de heter Solrevens Allmighty Annette* Gleder meg til å se skikkelige bilder av hver og en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 *skuffet over at ingen av de heter Solrevens Allmighty Annette* Gleder meg til å se skikkelige bilder av hver og en haha... for at den skulle fått det navnet hadde du måttet kjøpe den hihi... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Åh! Jeg gikk ogsp glipp av all spenninga! Men grattis altså. Er alt bra med mor og valpene? Vi ser gjerne flere bilder vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 alt er bra Første døgnet har gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Gratulerer med en gjeng flotte valpiser! Likte navnene deres også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 de er veldig flotte... er morro å bli kjent med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Flere bilder ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Flere bilder ønskes! kommer kommer kommer... skal ta en og en bilder i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Gratulerer så mye! :icon_fun: Spennende å få følge med på en fødsel vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Gratulerer så mye! :icon_fun: Spennende å få følge med på en fødsel vil jeg tro! Ja var kjempe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 Hvordan går det med de små? jeg vil se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 Gratulerer så mye Fikk ikke fulgt med så mye på tråden som jeg hadde håpet men, bra det fikk et lykkelig utfall uten noen komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 12. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 skal få tatt bilder i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Bilder bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 he he he jeg har sett bilder Frister veldig med en valp altså, men gubbe er ikke helt enig der. Han synes vi har nok hunder han(dummingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 17. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 he he he jeg har sett bilder Frister veldig med en valp altså, men gubbe er ikke helt enig der. Han synes vi har nok hunder han(dummingen) vent til han ser de du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 en liten dobbelt post.. men who cares! Her kommer det bildespamm Mat-tid... Ene tispa i går 2 tispa i går en av hannene i går hanne 2, 1 uke eneste brukenes bilde av hanne nr 1 Tispe 2, 1 uke Tispe 1, 1 uke tilslutt ett av hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Når skal jeg komme og se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Næmmen se på de små søte! Nydelige er de Tenker Ronja er en stolt mor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Når skal jeg komme og se? du kan godt komme ikke nå helg ikke neste, men neste der da har de begynt å bli FIIIINE de er 9 dager i dag, og verdens skjønneste i mine øyne hihi... ikke innhabil i det HELE tatt nei hihi Ja ronja er en god mor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Jeg klarer ikke å tenke så langt fram i tid, men går sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar