Gå til innhold
Hundesonen.no

Spisestedet til din hund

Djervekvinnen

Hvor spiser hunden din?  

34 stemmer

1. 1.

• på kjøkkenet
      25
    • i gangen
      1
    • utendørs
      1
    • andre steder
      7

Recommended Posts

Skrevet

Det er litt forskjellig. Akkurat nå har hun den her i datarommet/spiserommet. Noen ganger på rommet mitt, og noen ganger på kjøkkenet.

Skrevet

Heeer kan folk sette inn bilde av foringsstasjonen sin ja, jeg gjorde det på hundesnakk jeg :)

De spiser på kjøkkenet ja :)

DSCF3679.jpg

Skrevet

haha, nå hr duogså lagt det ut 3 ganger Ina :) vi liker å vise matskålene til hundene våre vi :)

Skrevet

Tinka spiser som oftest i/ved bingen sin, for det er der skåla hennes (bruker samme skål til mat og vann) står og om morgenen er hun jo allerede der liksom. I starten ga vi henne mat i bingen for at hun skulle forbinde den med noe godt. :wink:

Skrevet

Odin spiser i sin del av stuen han. Han spiser av en hevet matbar i metall - sølvfarvet. Nettopp fått ny - den gamle var sort,og passet bedre inn med resten,men jeg gadd ikke vente på bestillingsvare...da tok jeg heller bare en vi allerede hadde inne,og skålene var uansett større,og det likte jeg.

Skrevet

her spiser de der de får maten om det er ute eller inne spiller ingen rolle, maten går no ned uansett.

Skrevet

Vi har stue og kjøkken sammen uten dør hvis dere skjønner..så Pito spiser vel akkurat i skillelinja mellom stua og kjøkkenet...Ved siden av kjøleskapet :)

Skrevet

Tanja spiser som oftest ute i buret sitt :wink: Isolert hus med fin innhegning :) Men når hu spiser inne blir det på kjøkkenet :wink: Hu liker seg best ute, og derfor blir maten servert der også :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...