Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store bryllupstråden.

tm100021

Recommended Posts

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Oooh! Så stilig :lol: Lill, du som er sjefen må jo sette en dato.

Er vist på NKK Hamar (men jeg er der bare en av dagene, og da kan vi jo ikke ha det, så det var synd)

Skrevet

Seriøst.. her sitter man og leser til eksamen og så neste dag har det skjedd slike store omveltninger på Sonen?? Hva er det som skjer her da? Jeg synes Lill burde fikse til en "linke-føljetong" slik at vi uvitende kan bli informert liksom :lol:

Skrevet

Jeg skal være den forsmådde som drikker seg drita og ender festen med å gråte i et hjørne og rote med forloveren til brugdommen :closedeyes:

Skrevet
Jeg skal være den forsmådde som drikker seg drita og ender festen med å gråte i et hjørne og rote med forloveren til brugdommen :closedeyes:

Åh, hvem av dem da? Vips eller crizpo? :lol:

Bare glem det, vips selvsagt. Jaja, dette blir jo en interessant vending!

Skrevet

Da roter du med Vips, bare så du er informert :lol: Dette blir heftig fest.

Skrevet

Syns Lokings og virrevips hadde gjort et pent par jeg da, litt sånn salt og pepper :lol: Og dere har jo samme smak i raser også så....! :P

Skrevet

Jeg er og her, og alle vet hvordan brudepiker oppfører seg på forlovelsesfester:D *hæla i taket* Peers, hvor er du? Jeg trenger mine brudepike-kompanjong!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...