Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening?

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Vi trenger å trene lydighet! Og nå som jeg har høstferie passer det jo i grunnen ganske greit å trene på formiddagen om det er flere som har mulighet til det - ellers er jeg alltids med på kveldstrening også. Forslag til tid/sted? I byen eller et annet nokså sentralt sted en plass kanskje?

Jeg er også veldig for en sportrening om noen har lyst på det, Tinka trenger ikke å lære seg at det bare er mine spor hun skal følge liksom. Noen som vil bli med?

Skrevet

Nå så jeg tråden :rolleyes:

Fortsatt noen som er interessert i trening? I helga foreksempel?

Blomst har begynt på grunnferdighetskurs og vi har prestasjonangst! :)

Guest Christine
Skrevet

Her har Vegas sterk kennelhoste, og Milo hoster litt også, så blir uaktuelt å komme på trening med en av de. Godt mulig jeg kommer en tur uten hundene, vi får se :)

Guest Christine
Skrevet

Er egentlig ikke helt sikker. Jeg reiste bort på Mandag, og det var vel da han begynte å bli skikkelig dårlig. Han har hatt rennende øyne og vært småsnørrete en stund, men vi trodde det bare var rein forkjølelse, så jeg er egentlig ikke helt sikker.. Godt mulig det er fra noen av hundene vi har møtt på tur de siste to ukene.

Skrevet

Så, trening på søndag? Klokka elleve på parkeringsplassen til Trondheim Dyrehospital/NINA/Direktoratet for naturforvaltning på Tunga, høres det passende ut for dere andre?

Skrevet

Kjedelig! God bedring til alle kennelhostehunder!

Jeg drar uansett oppover sammen med Linda og Blaze, så om noen vil joine er det bare å komme!

Vi drar dit til tolv.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...