Ingvild Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Vi trenger å trene lydighet! Og nå som jeg har høstferie passer det jo i grunnen ganske greit å trene på formiddagen om det er flere som har mulighet til det - ellers er jeg alltids med på kveldstrening også. Forslag til tid/sted? I byen eller et annet nokså sentralt sted en plass kanskje? Jeg er også veldig for en sportrening om noen har lyst på det, Tinka trenger ikke å lære seg at det bare er mine spor hun skal følge liksom. Noen som vil bli med?
Flash Skrevet 9. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2007 Jeg har fri denne uka, og kan være med når som helst
Maja&Twinki Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Nå så jeg tråden Fortsatt noen som er interessert i trening? I helga foreksempel? Blomst har begynt på grunnferdighetskurs og vi har prestasjonangst!
Ingvild Skrevet 11. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Jeg blir gjerne med på trening i helga! Jeg kan både lørdag og søndag, hva passer for dere?
Maja&Twinki Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Kan begge dagene jeg og, null planer. Men er ikke søndag en bra treningsdag?
Ingvild Skrevet 11. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Jo, søndag er fint. Hvor/når?
Guest Christine Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Her har Vegas sterk kennelhoste, og Milo hoster litt også, så blir uaktuelt å komme på trening med en av de. Godt mulig jeg kommer en tur uten hundene, vi får se
Symra&Pippin Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Uff da! Vet du hvor/hvordan han har blitt smittet?
Guest Christine Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Er egentlig ikke helt sikker. Jeg reiste bort på Mandag, og det var vel da han begynte å bli skikkelig dårlig. Han har hatt rennende øyne og vært småsnørrete en stund, men vi trodde det bare var rein forkjølelse, så jeg er egentlig ikke helt sikker.. Godt mulig det er fra noen av hundene vi har møtt på tur de siste to ukene.
HanneJ Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg har ikke noe i mot litt trening
Ingvild Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Så, trening på søndag? Klokka elleve på parkeringsplassen til Trondheim Dyrehospital/NINA/Direktoratet for naturforvaltning på Tunga, høres det passende ut for dere andre?
Ingvild Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Æsj, det har visst kommet kennelhoste på søteste dyret, så vi kan ikke trene allikevel...
Maja&Twinki Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Kjedelig! God bedring til alle kennelhostehunder! Jeg drar uansett oppover sammen med Linda og Blaze, så om noen vil joine er det bare å komme! Vi drar dit til tolv.
HanneJ Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Prøver å møte fram klokka tolv vi også
Maja&Twinki Skrevet 21. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2007 Noen som vil være med å trene til helga? Ute i god tid ja
Benedicte Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kan ikke til helgen, men kan trene denne uken/neste uke
Ingvild Skrevet 22. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg har veldig lyst til å trene, men veit liksom ikke helt hvor lenge jeg skal holde Tinka bort fra andre hunder - hun sluttet å hoste på torsdag, ca.
Maja&Twinki Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2007 Tror de sier ei uke etter at hunden har sluttet å hoste så skal det være greitt. Gjør uansett ikke noe for min del, mine har hatt kennelhoste
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar