Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


Caroline

Recommended Posts

Ja, vi må ha en resultattråd igjen!

Med tillatelse til sladring vil jeg få gratulere dagens første;

Lunacops lille Foxy som nå heter så mye som NUCH NORDJV'06 Grosserheimen's Foxy Fonda :icon_fun:

De har dermed tatt storcertet idag, endelig! :) Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

For vår del var det en katastrofedag... Orry var rar og litt slapp før vi dro, men jeg tenkte ikke nevneverdig over det. Ved LP-ringen var han også ganske slapp, lite motivert og egentlig ganske lite glad. Når vi først var i ringen gikk de første øvelsene veldig bra (vi fikk f eks høre at vi hadde dagens hittil beste lineføring, det er moro!), men plutselig slo han helt om. Han gikk bare og tasset bak meg og virket lei seg. Ingen skjønte hvorfor, for verken jeg eller omgivelsene forandret seg. De påfølgende øvelsene gikk fryktelig dårlig, så jeg valgte til slutt å bryte. Dommeren har sett oss før, og kunne heller ikke forstå hvorfor han ble sånn. Når vi kom ut av ringen lurte en dame på om han hadde vondt noe sted, han hadde visst krummet ryggen litt rart mens han gikk (noe jeg ikke så siden han var bak meg hele tiden).

Vi skulle jo egentlig stille i eksteriør også, men når vi var inne i hallen lå han bare og skalv på gulvet, helt til han ble pakket inn i tepper og jakker. DET er ikke normalt for Orry, som alltid er på alerten og skal hilse på alt mulig. I tillegg drakk og tisset han enorme mengder, noe som heller ikke er normalt.

Han har jo hatt noen problemer med lekking inne den siste tiden, uten at vi har funnet ut nøyaktig hva som er galt, så jeg er litt redd for at dette plutselig har blitt verre med tanken på formen hans generelt.

Vi endte i hvert fall med å dra hjem uten å stille i eksteriør, jeg så null grunner til å presse han inn i den ringen når han var i så dårlig form. Nå ligger han rett ut og sover, og ryggen hans ser faktisk litt rar ut ved halen. Så nå blir det nok snart vetbesøk...

Ellers vil jeg gratulere alle som har gode resultater! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst: kan jeg spørre hva jk, jkk, btk og ck betyr?? "litt" fersk i de der forkortelsene og prøver å lære... :)

hvis jeg ikke husker helt feil er det sånn at hun startet i juniorklasse (jk) og der fikk hun rød slufse så hun gikk videre for å konkurrere mot resten av juniorene som også fikk rød slufse i juniorklasse konkurranse (jkk) også av disse hundene ble hun nr 1 og fikk certkvalitet (ck) også gikk hun videre i beste tispe klasse (btk) hvor hun ble nr 3 av alle tispene ;) Rett meg om det er noe feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle, synd med Orry, får håpe det ikke er noe alvorlig!

Jeg håpte på en hannhundplassering i dag på Oscar da jeg vet at denne dommeren ikke var noe for oss, så jeg ble kjempefornøyd med 3.beste hannhund og reserve cacib :);)

Så må jeg gratulere Kathrine(femidotten) så ekstremt masse med en VELFORTJENT 1.plass i juniorhandling med Heirofia's Hot Chilli ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har kommet med god bedring-ønsker til Orry :) Jeg forstår virkelig ikke hva som er galt nå, det er så mye rart på en gang som ikke har sammenheng med hverandre. Men vi håper det beste!

Ellers vil jeg, igjen, gratulerer alle med gode resultater!

Forresten, tror kanskje jeg så Kathrine (Femidotten), hadde du på deg en morsom genser? *flir* Hvis ikke var det bare en som lignet utifra bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten etter deg :)

Ja og Katta hadde på seg sex genseren sin ;)

Hihi, da var det henne jeg så ja. Jeg ble litt fascinert av den genseren skal jeg innrømme... Orry og jeg var der en del timer, men vi satt for det meste i et hjørne og ventet på å bli hentet. Han var ikke akkurat veldig lysten på å gå rundt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Jeg er meeeget stolt av snuppa mi akkurat nå :) Eneste tispe med ck!

Så da ble hun champion, med cacib og BiM ;)

Gratulerer så mye til alle andre som er fornøyde!

Og god bedring til Orry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen, spesielt Kristin med Frøken (du var kjempe flink!) og Kathrine :) Supert med 1. plass, vi skal heie på deg på vikingskipet!

Jeg stilte min kusines/tantes papillon, hun ble nr. 2 i sin klasse med CK, uplassert i BTK. Men fornøyd uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...