Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Må Gratulere Guro så mye med championatet på Kira (Akira av Allsighthounds) :lol: Kjempe flott!

Grattis! Jeg traff henne rett før de skulle inn, så gøy da!

Vi fikk to nye champions i sheltieringen idag;

NUCH Lythwood Scrumpy Jack "Flyn" og NUCH Lyngvetun's Dame Emma "Emma" :icon_fun:

Flyn ble i tillegg BIM mens NUCH Leeland Queen In Starshine ble BIR. Gratulerer til glade eiere og oppdrettere idag!

Mine egne gikk det greit med, flat rød og uplassert på Villa (som forøvrig for første gang har fått "store ører" på kritikken :thumbs:

) og Saeta uplassert i champklassen,men fikk CK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty fikk 2.p i dag. (Hu har mistet en tann?)og spesielt svenske dommere trekker ned på det, noe vi også hadde. Ellers var alt greit, og hun løp bra :thumbs: På lørdag ble hun også øyelyst Fri :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer til alle som har gjort det så flott!

Må jo rette en spesiell gratulasjon til "svigers" som fikk både BIR og BIM, og ny norsk champion ut av 64 påmeldte shelties!

Selv gikk det vel ikke heelt som vi håpet. Echo ble 1/2 med CK og første uplasserte i BHK (5 BHK)

og Dennis gikk for første gang ut med en flat rød. (1/ 2 UKK) (Har ALLTID- med to unntak- fått CK og blitt plassert før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnebarnet til Makka gikk feilfritt og ble nr 3 i sin klasse i agility! Tøft med shibaer som brukes til noe!

Ellers har jeg hørt at dommere er som dommere bruker å være, til tider helt uforståelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har kommet med god bedring-ønsker til Orry :thumbs: Jeg forstår virkelig ikke hva som er galt nå, det er så mye rart på en gang som ikke har sammenheng med hverandre. Men vi håper det beste!

Ellers vil jeg, igjen, gratulerer alle med gode resultater!

Forresten, tror kanskje jeg så Kathrine (Femidotten), hadde du på deg en morsom genser? *flir* Hvis ikke var det bare en som lignet utifra bilder...

hahah... Eneste genseren jeg hadde med meg, og det var kaldt der... hehe...

For dere som lurer så står det "Sex sells - do you need some?" fra en jentetur i sommer. Og den er veldig lett og se og passer egentlig ikke i en utstillingshall, men fryser man - ja da fryser man! :D

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner - det er veldig hyggelig ;)

Vi ble nr 1 i dag også med 96 p. Men ble nr 4 i storeringen, men det gjør faktisk ingenting! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Kathrine! :thumbs:

Jeg skulle egentlig være med i JH, sendt en tydelig påmelding og alt men de hadde tydligvis ikke skrevet meg på :/ Dårlig av NKK!

Hvis du har kvittering for at du har betalt, kan du jo prøve å få pengene refundert.

Og som et råd for ettertiden: Vis kvittering i informasjonsteltet, så får du bli med. Forutsatt at du har betalt innenfor fristen, selvfølgelig.

Om du noen gang ser en utstiller med et startnummer som begynner på 9000 og noe, så er de etteranmeldt - i den forstand at påmeldig ikke er registrert/godtatt på grunn av manglende betaling eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kommer resten av innlegget;

Gratulerer så mye med championatet i dag Guro! :thumbs: Og Belle & co med BIS og BIS2.

Og selvfølgelig Aris sin søster Branca med BIS Avlsklasse og dermed "Årets avlshund" banana

Gr resultater fra hodet.

Gr 1. Korthårs collie (Sandcastle's super goofy)

Gr 2.

Gr 3. Fox terrier - Naugthy but Nice

Gr 4/6 Basset houn

Gr.5 Norsk Buhund - Gyda

Gr.7 Irsk rød & Hvit setter

Gr.8 Am. Cocker Galaksi Million Dollar Baby -også BIS

Gr.9 Boston terrier(?) BIS 4 tror jeg.

Gr 10. Afgansk mynde

(Navna er på trynet, men håper dere skjønner hvem det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah... Eneste genseren jeg hadde med meg, og det var kaldt der... hehe...

For dere som lurer så står det "Sex sells - do you need some?" fra en jentetur i sommer. Og den er veldig lett og se og passer egentlig ikke i en utstillingshall, men fryser man - ja da fryser man! :thumbs:

Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner - det er veldig hyggelig :lol:

Vi ble nr 1 i dag også med 96 p. Men ble nr 4 i storeringen, men det gjør faktisk ingenting! :D

Flinke=)

Hvem andre ble plassert? hvem vant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke=)

Hvem andre ble plassert? hvem vant?

Lørdag:

Nr.1 Kathrine Gunstad - Flat

Nr.2 Louise Sandvold - Basenji

Nr.3 Benedicte Haukanes - Aussie

Nr.4 ? - Jack Russel Terrier

Søndag;

Nr.1 Victoria Gill - Whippet

Nr.2 Rebecca ? - Dachs langhåret

Nr.3 Louise Sandvold - Basenji

Nr.4 Kathrine Gunstad - Flat

LINE; Er på laptop uten msn - maile bilder :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia fikk rød med hp, av 16 aussie tisper var det bare EN som fikk ck, resten ble hivd ut med flat rød og blå. Tia var den eneste tispa som fikk mer enn bare rød :thumbs: (utenom ck hunden da) Pene jenta<3

Om jeg ikke tar feil skjedde det samme i fjor. Ingen fikk cert, og en champion hund ble Bir.

Kun blå og rød på aussiene da også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...