Gå til innhold
Hundesonen.no

Storpuddelen Romeo!


LouDan

Recommended Posts

  • 5 months later...
Skrevet

Lenge sida sist gitt... Romeo blir jo 7 år neste søndag, men for en glad gutt! :P Han har akkurat blitt klipt(heldigvis bare første omgang :P )og ser ikke ut! Han ser litt skabbete ut med en hårtust her og en hårtust der, men skal klippes i morra.

I går skulle mamma klippe Romeo. Dagen starta med solskinn, og mamma tenkte at nå kunne hu klippe Romeo. De går ut og setter i gang. Så begynner det å snø og regne. Pelsen til Romeo ble tung, og vanskelig å klippe. I dag ser han derfor ikke ut.

Men, nok om det! Her kommer bilder! :D

http://img348.imageshack.us/my.php?image=p71600265pp.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHA! :P

http://img233.imageshack.us/my.php?image=p71600316lh.jpg

http://img401.imageshack.us/my.php?image=p70800111xu.jpg

Bestevennina hans :P

http://img401.imageshack.us/my.php?image=p70800082ds.jpg

Fortsatt mye snø her hos oss, ja...

Kommer mer senere :P

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Bilder fra agility trening 10.05

p81700026af.th.jpg

Trene litt slalom! :P

p81700034ti.th.jpg

Dette er moro!

p81700042fq.th.jpg

Er det noe han kan, så er det å hoppe!

p81700052rk.th.jpg

Litt mer slalom

p81700080jd.th.jpg

Og enda litt...

p81700091io.th.jpg

Litt frihet må en ha når en er flink :P

p81700103ms.th.jpg

p81700112lx.th.jpg

p81700134uf.th.jpg

Grom gutten ;)

p81700145jp.th.jpg

Er jammen ikke lett å ta bilder neden ifra :P

Skrevet

p81700155zj.th.jpg

Fint vær, og trærne begynner å sprette ;)

p81700179hs.th.jpg

Et litt mer vellykka bilde neden ifra.. :P

p81700204xn.th.jpg

Hjulet

p81700215up.th.jpg

Enda litt frihet

p81700220vb.th.jpg

Rising from the ashes!

p81700230dn.th.jpg

"Det er sommer! La oss feire! :P "

p81700249hm.th.jpg

Say Cheese!

p81700253tp.th.jpg

Skuer utover :P

p81700261tg.th.jpg

p81700271tz.th.jpg

På vei opp på bena :P

Skrevet

p81700294tg.th.jpg

Meeen, han kom seg fort ned igjen :P

p81700319nb.th.jpg

Øyet til gutten ;)

p81700322li.th.jpg

Aaah--- Sliiten

p81700335pk.th.jpg

Litt mer slalom

p81700373hc.th.jpg

Moro å sitte i valpegård da!

p81700387dx.th.jpg

And the grand finally! :P

Synes selv dette var et godt bilde :P he, he :P

That's it for now!

Skrevet

Hehe.. :P Så fin han er. Det er å imponerende at han er så sprek til tross for at han er noen år gammel. Det viser jo at man ikke nødvendig vis trenger å gjøre alt og lære hunden alt mens den er ung. Man har jo mange år på seg.. ;) Det er flott at du bruker Romeo så aktivt Julie!

Guest Christine
Skrevet

Flotte bilder..

Likte det siste bildet...*smelte*

Romeo er skjønn som alltid ;)

  • 2 months later...
Skrevet

Lenge sida sist nå, ja... her er noen nye bilder :)

3dag23ct.th.jpg

Bajnok gjeter Romeo, og Romeo løper forbi som ingenting :D

p8240010jy9.th.jpg

17. mai, vettu :P

img03186od.th.jpg

Romeo og Bajnok leker :)

Også noen eldre bilder fra tidligere i år:

p71900199gl.th.jpg

Jeg vil ha pipeleka mi!

p71900175ce.th.jpg

Den er min!

p80700066pv.th.jpg

Romeo får gå på do etter å ha holdt seg lenge.. Ser ut som han synes det er godt, ja ;)

p71900432ks.th.jpg

Balansen er ihvertfall i orden! :)

p71900418uj.th.jpg

p71900380lr.th.jpg

Apport!

Og så til slutt:

p71900399gw.th.jpg

Dekk under innkalling! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...