Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du en film til over ?

LizzieDog

Recommended Posts

Skrevet

så herlig :icon_redface:

Jeg har noen filmer av den hypre hunden her også, men kvaliteten er ikke akkurat på topp!

th_100_0008.jpg

Her er den lille rotta vår første dag hjemme!

th_100_0066-1.jpg

Phoebe som leker inne- ca 4mnd

th_Bilde090.jpg

I lek på slektstreff, men mammen, kullsøster og hennes lille søskenbarn!

th_Bilde088.jpg

Ei vennine og Phoebe :D

th_17mai2007062.jpg

Phoebe kan danse:-D

th_turmedChillie12april07070.jpg

Med favoritt jentene mine, Phoebe og Chilli på tur.

Kommer to til, men de må laste opp mens jeg er på jobb :P

Så har jeg en film ett eller annet sted av meg og phoebe når vi trener, den viser hvor flink å lydig hun faktisk kan være :) Men den finner jeg selvfølgelig ikke..

Skrevet

Den eneste filmen jeg har er av Loke sin oppførsel i møte med andre hunder noen måneder etter jeg fikk han *flir* Sånn for de som synes han er ille nå... slik gikk han omtrent til vanlig den første tiden <_< Filmen er laget av en litt oppgitt og lattermild Marianne. Er ikke sikker på om jeg får til å vise den da..

th_KenguruLoke1.jpg

Skrevet
Den eneste filmen jeg har er av Loke sin oppførsel i møte med andre hunder noen måneder etter jeg fikk han *flir* Sånn for de som synes han er ille nå... slik gikk han omtrent til vanlig den første tiden <_< Filmen er laget av en litt oppgitt og lattermild Marianne. Er ikke sikker på om jeg får til å vise den da..

Sjarmerende! :Laugh:

Jeg har vel i grunnen ikke så mange filmer av Tinka, jeg... Her er en fra i januar da vi var nede i fjæra med Christine, Kjersti, Milo og Taika, og hvor jeg presterte å falle mens jeg stod i ro.

th_tjueattejanuar.jpg

Jo, også har jeg en video fra i sommer hvor jeg egentlig var drittlei av all trening fordi Tinka var så teit, også hadde jeg vel egentlig bestemt meg for å aldri prøve å konkurrere, men motivasjon endrer seg heldigvis litt. Link.

Skrevet
Har noen filmer av Hera, men denne er en av favorittene mine. Det viser mye slik hun er. :icon_redface: Nysgjerrig, leken og spretten.

Den filmen var helt genial, så herlig hun er! :Laugh:

Skrevet

Skru opp lyden (dere på valpetreffet, kjenner kanskje sigjen lydene?) Skjer ikke så mye, men lyden av terrordyret hører du :)

th_MOV00004-1.jpg

Anbefaler å ha av lyden ;) Stemmen min skjærer i ørene (er mobilkamera) Også må du titte på siden, for får ikke snudd filmen: Er av inkalling på Rex i skogen når vi slapp han der for første gang i år

th_MOV00007.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...