Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du en film til over ?

LizzieDog

Recommended Posts

Skrevet

så herlig :icon_redface:

Jeg har noen filmer av den hypre hunden her også, men kvaliteten er ikke akkurat på topp!

th_100_0008.jpg

Her er den lille rotta vår første dag hjemme!

th_100_0066-1.jpg

Phoebe som leker inne- ca 4mnd

th_Bilde090.jpg

I lek på slektstreff, men mammen, kullsøster og hennes lille søskenbarn!

th_Bilde088.jpg

Ei vennine og Phoebe :D

th_17mai2007062.jpg

Phoebe kan danse:-D

th_turmedChillie12april07070.jpg

Med favoritt jentene mine, Phoebe og Chilli på tur.

Kommer to til, men de må laste opp mens jeg er på jobb :P

Så har jeg en film ett eller annet sted av meg og phoebe når vi trener, den viser hvor flink å lydig hun faktisk kan være :) Men den finner jeg selvfølgelig ikke..

Skrevet

Den eneste filmen jeg har er av Loke sin oppførsel i møte med andre hunder noen måneder etter jeg fikk han *flir* Sånn for de som synes han er ille nå... slik gikk han omtrent til vanlig den første tiden <_< Filmen er laget av en litt oppgitt og lattermild Marianne. Er ikke sikker på om jeg får til å vise den da..

th_KenguruLoke1.jpg

Skrevet
Den eneste filmen jeg har er av Loke sin oppførsel i møte med andre hunder noen måneder etter jeg fikk han *flir* Sånn for de som synes han er ille nå... slik gikk han omtrent til vanlig den første tiden <_< Filmen er laget av en litt oppgitt og lattermild Marianne. Er ikke sikker på om jeg får til å vise den da..

Sjarmerende! :Laugh:

Jeg har vel i grunnen ikke så mange filmer av Tinka, jeg... Her er en fra i januar da vi var nede i fjæra med Christine, Kjersti, Milo og Taika, og hvor jeg presterte å falle mens jeg stod i ro.

th_tjueattejanuar.jpg

Jo, også har jeg en video fra i sommer hvor jeg egentlig var drittlei av all trening fordi Tinka var så teit, også hadde jeg vel egentlig bestemt meg for å aldri prøve å konkurrere, men motivasjon endrer seg heldigvis litt. Link.

Skrevet
Har noen filmer av Hera, men denne er en av favorittene mine. Det viser mye slik hun er. :icon_redface: Nysgjerrig, leken og spretten.

Den filmen var helt genial, så herlig hun er! :Laugh:

Skrevet

Skru opp lyden (dere på valpetreffet, kjenner kanskje sigjen lydene?) Skjer ikke så mye, men lyden av terrordyret hører du :)

th_MOV00004-1.jpg

Anbefaler å ha av lyden ;) Stemmen min skjærer i ørene (er mobilkamera) Også må du titte på siden, for får ikke snudd filmen: Er av inkalling på Rex i skogen når vi slapp han der for første gang i år

th_MOV00007.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...