Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme Hilton dame


Mirai

Recommended Posts

Ligner ikke Casper på Bambi? (Paris sin nye Chi)

aner ikke.. hehe har ikke sett den! men hvis han gjør det så kjøpte jeg han kun fordi han lignet på henne ass:) hihi

men seriøst.. tror dere virkelig på deT? tror hun er glad i hundene sine jeg!! .. det står jo ingen steder at hun har dumpa den , altså sitert fra hennes selv liksom.. jeg og har fått ny hund og bruker litt tid på Casper for å få ham vandt til ting.. tar ham med til motorveien alene og ser på bilene, går på kurs med ham alene, tar ham med til dyrebutikken og går gjennom senteret alene .. slik at han skal kunne takle dette fint alene.. ikke være avhengig av speedy til alt..

tror hun er glad i dem jeg.. og tenk alle pengene hun har tjent på dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men seriøst.. tror dere virkelig på deT? tror hun er glad i hundene sine jeg!! .. det står jo ingen steder at hun har dumpa den , altså sitert fra hennes selv liksom.. jeg og har fått ny hund og bruker litt tid på Casper for å få ham vandt til ting.. tar ham med til motorveien alene og ser på bilene, går på kurs med ham alene, tar ham med til dyrebutikken og går gjennom senteret alene .. slik at han skal kunne takle dette fint alene.. ikke være avhengig av speedy til alt..

tror hun er glad i dem jeg.. og tenk alle pengene hun har tjent på dem:)

Jeg tror ikke hun hadde gidda å hatt hunder hvis hun ikke hadde brydd seg om dem. Og hva er så galt med å la mora ha den? Dumpa i bakgården til mora liksom. Hadde ikke hatt så mye imot å bli dumpa i den bakgården jeg nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...