Gå til innhold
Hundesonen.no

Loke = NUCH


tuppetroll

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

En egen tråd :wub:

Vi takker og bukker :)

JA, jeg stilte selv, og nei, jeg imponerte ingen hehe... Vi var selvfølgelig altfor sent ute og Loke måtte rett fra bilen og inn i ringen. Han var jo helt fra seg av ekstase over alle de fine menneskene og hundene som hadde møtt opp bare for han og etter at jeg fikk plukket han ned fra den fine dommeren galloperte, hoppet og passet han så flott han bare kunne rundt i ringen :glare:

Heldigvis likte dommeren han veldig godt (satte tydligvis pris på en grundig ansiktsvask på morgenkvisten..) og hadde veldig lyst til å gi han certet så han ga oss en siste sjanse til å vise litt trav etter pellingen. Loke landet kraftig etter å ha blitt befølt på sine edlere deler og travet heldigvis riktig så vakkert siste runden. Godt var det for både Hilde og eier av moren hans sto klar på utsiden og planla hver for seg å hoppe inn i ringen og ta fra meg hunden om jeg ikke fikk han til å trave :P Pinlig :wub:

Det var uaktuellt å gjenta fadesen i grupperingen så da måtte den mer proffe Hilde (LBL) igjen til pers og jammen ble ikke gutten 3BIG... det hadde ingen trodd! Og jeg som var sekunder fra å kjøre til agility vm på hamar istedet fordi jeg hadde kjørt for langt... Fine gutten, fine dagen, vi har ikke landet enda.. dette var faktisk skikkelig uventet. 2 cert på rad og 3 BIG er ikke verst for en stygg andunge..

Takker så mye for gratulasjonene og en ekstra hjertelig takk til snille Hilde som fikk gutten til å trave som en gud i grupperingen :lol:

Bedre lykke neste gang Yodel, må si du har fine hunder.. ble helt Basenji syk jeg...flotte sosiale små sjarmører :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis grattis ! Men søren også - da er han vel ikke BRUKANES til noe da, etter som det viser seg at han er PEN ?? *flir*. Jeg bare måtte...

Nå hersker det stor uenighet om han er en pen belger eller ikke så jeg vet ikke jeg :wub:

(U)Heldigvis ser det ut til at opptil flere dommere er enig med meg (jada, myrsnipe *flir*), så da er det kanskje ikke så rart vi ikke har kommet til start på noe "fornuftig" enda *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk mest stolt over at han ble 3 BIG jeg :wub: Nuch hadde han blitt før eller senere liksom. Sikkert før hadde jeg stilt like ofte som "normale" folk :wub:

Men belgere plasserer seg skuffende sjelden i grupperingen. I denne grupperingen var det hele 2! 2 BIG ble en smellvakker tervuren hanne som fikk tilmed meg til å måpe av beundring. Ikke ofte jeg sikler på en terv. Dommeren likte tydligvis store belgere for terven var faktisk enda større enn Loke..og Loke er 3cm over max tillatt høyde :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk mest stolt over at han ble 3 BIG jeg :wub: Nuch hadde han blitt før eller senere liksom. Sikkert før hadde jeg stilt like ofte som "normale" folk :wub:

Men belgere plasserer seg skuffende sjelden i grupperingen. I denne grupperingen var det hele 2! 2 BIG ble en smellvakker tervuren hanne som fikk tilmed meg til å måpe av beundring. Ikke ofte jeg sikler på en terv. Dommeren likte tydligvis store belgere for terven var faktisk enda større enn Loke..og Loke er 3cm over max tillatt høyde :wub:

Grattis med gruppeplassering, alltid stas det :lol:

Men nå blir belgeren ganske ofte plassert i grupperingen, vil nå jeg påstå da - oversikt over mange av gruppeplasseringene kan du se her. Men igjen - grattis! Stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...