Gå til innhold
Hundesonen.no

"Skal vi danse?"


tuppetroll

Recommended Posts

Er obligatorisk for meg å heie på Liv Marit Wedvik, i og med at hun danser med Asmund Grinaker.

Jeg & Asmund gikk på lærerhøgskolen sammen i 4 år, og jeg har også danset endel med han i kroppsøvningstimene.

Det er så gøy å danse med noen som virkerlig kan det :wub:

Så STEM PÅ ASMUND ALLE SAMMEN :wub:

Hvem jeg vil ha ut? Alle de andre... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ei hytte nå i helga hvor det bare er NRK1 og TV2, og mamma og jeg ble sittende og se på "Skal vi danse?" nå i kveld, rett og slett fordi vi ble forbauset over den elendige kvaliteten og hele konseptet på programmet. Jeg har alltid trodd at det er en parodi, en dårlig riktignok, men dere tar det altså helt seriøst og har faktisk meninger om hvem som bør gå ut og sånn?

(mamma ba meg forresten hilse og si at hun syns de godt kunne legge ned hele programmet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ei hytte nå i helga hvor det bare er NRK1 og TV2, og mamma og jeg ble sittende og se på "Skal vi danse?" nå i kveld, rett og slett fordi vi ble forbauset over den elendige kvaliteten og hele konseptet på programmet. Jeg har alltid trodd at det er en parodi, en dårlig riktignok, men dere tar det altså helt seriøst og har faktisk meninger om hvem som bør gå ut og sånn?

(mamma ba meg forresten hilse og si at hun syns de godt kunne legge ned hele programmet)

Pft. Man kan vel la seg underholde av morsomhetene uten å ta det seriøst vel. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med Jostein. Tøft av Benestad å stille opp. :wub:

Tøft? Nei, patetisk er det. Beklager, men jeg kan virkelig ikke fordra folk som det, som skal være med på sånt bare fordi de er så "spesielle". Han må ut asap, men veldig greit at irriterende gp-Jostein gikk ut i dag. Benestad neste.

Og, ja, jeg underholdes av det. Synes selskapsdans er pent å se på og et enormt mye bedre alternativ enn Tore på sporet på NRK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft? Nei, patetisk er det. Beklager, men jeg kan virkelig ikke fordra folk som det, som skal være med på sånt bare fordi de er så "spesielle". Han må ut asap, men veldig greit at irriterende gp-Jostein gikk ut i dag. Benestad neste.

Og hvorfor skal ikke hin får være med, på lik linje med alle andre? :wub:

Edit: Å møte åpenlyse fordommer som dagens samfunn har er faktisk ganske tøft. Og Benestad tør å gjøre det mye mer offentlig en ganske mange andre her i landet. Men dette er virkelig OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skal ikke hin får være med, på lik linje med alle andre? :wub:

Edit: Å møte åpenlyse fordommer som dagens samfunn har er faktisk ganske tøft. Og Benestad tør å gjøre det mye mer offentlig en ganske mange andre her i landet. Men dette er virkelig OT.

Synes ikke dette er OT i en tråd om programmet der h*n deltar..

Jeg synes h*n lager en parodi ut av hele programmet - som dommerne har påpekt begge ganger; selskapsdans handler om en tydelig feminin og maskulin rolle, og hadde h*n deltatt som enten mann eller kvinne hadde det vært greit. Etter det jeg har forstått varierer h*n mellom det i sitt vanlige liv, og jeg går ut ifra at det var det tv2 trodde når de inviterte h*n til programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur egentlig TV2 var fullstendig klar over hvilket kjønnsuttrykk Benestad ville stille i. Trur ikke det er så veldig ofte hin stiller opp offentlig i et mannlig kjønnsuttrykk. Personlig har jeg aldri truffet hin annet enn i kvinnelig kjønnsuttrykk. Så TV2 visste garantert hva de gikk til da de inviterte hin.

Nei. Det ser ikke ut som selskapsdans i det hele tatt, men det var underholdene å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er patetisk til å begynne med, men mange av deltakere utvikler seg jo faktisk underveis og blir flinke mot slutten. Det synes jeg er moro å se!

Jeg har ingen favoritt, har egentlig ikke fulgt så mye med. Men jeg har litt sansen for han fra Madcon.

Angående Pirelli Benestad, jeg håper h*n ryker snart. Jeg mener ikke å være fordømmende mot den typen personer, men jeg synes ikke h*n har noe i et danseprogram å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esben Esther er dårligst nå, så han kan godt ryke ut. Er vel uansett ikke noe bedre til å danse selv om han tar på seg smoking i stedet for pupper :wub:

Ellers syns jeg Pia Haraldsen ser litt sånn stiv og usikker ut.. fikk dessverre ikke sett de tre siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia ser også litt vel nervøs og fomlete ut foreløpig, ja. Merkelig, egentlig. Ville trodd hun var en av dem som kunne gjøre det virkelig godt, også står hun i fare i første program liksom. Jeg synes Mari Maurstad er tøff jeg - er jeg like sprek og morsom i hennes alder så skal jeg prise meg lykkelig. Han fra Madcon er min favoritt også for øyeblikket, stilig å se en rapper i selskapsdans og lykkes så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Esben Esther er morsom jeg :wub:

Eneste jeg syns er litt rart er hvorfor h*n har fått kvinnelig dansepartner. Jeg mener, når en transe får velge mellom fine dansekjoler og kjedelig dress, er det vel totalt logisk at h*n velger dansekjolene? Så da burde h*n fått en mannelig dansepartner, syns jeg, det blir bare rart når 2 jenter danser sammen sånn - litt sånn "venninner på tur"-greie, som ene dommeren sa i forrige program.

Hvem har egentlig i et sånt danseprogram å gjøre? H*n har vel blitt "årets" blomster-Finn/Steffen Tangstad, ingen av de var spesielt flinke til å danse heller. Nå blir jeg nesten nødt til å stemme på Esben Esther på trass :wub:

Syns forøvrig det var helt greit at GP-Jostein røyk ut.. Og jeg regner med at Mona Grudt eller Tsawe (var det ikke sånn det ble skrevet?) vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i en kommentar dommerne gav Espen Esther: h*n er kjønnsløs. Derfor mener jeg det er feil å stille opp i en slik konkurranse, som rett og slett er bygget mye på kjemi og danseegenskaper mellom kvinne og mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i en kommentar dommerne gav Espen Esther: h*n er kjønnsløs. Derfor mener jeg det er feil å stille opp i en slik konkurranse, som rett og slett er bygget mye på kjemi og danseegenskaper mellom kvinne og mann.

De kunne jo løst det ved å gi h*n en mannelig dansepartner da. For det er vel ikke så veldig tvil om at det er Esther og ikke Esben som er med i "Skal vi danse"? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne jo løst det ved å gi h*n en mannelig dansepartner da. For det er vel ikke så veldig tvil om at det er Esther og ikke Esben som er med i "Skal vi danse"? :icon_redface:

Enig. Bedre det enn at to "damer" danser sammen, slik det er nå.

Det som jeg også synes er litt irriterende, er at dårlige dansepar blir stemt videre :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Tschawe, som jeg synes er dødskul, og Mari- som også er veldig sprek og tøff. Pirelli Benestad er tøff, og det er tåpelig av Tv2 å gi han kvinnelig dansepartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...