Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeblader i norge


Jeampi

Recommended Posts

Jeg har et abbonement som jeg kommer til å si opp i november når det går ut, men har lyst å abbonere på et annet. Men hvilke hundeblader har vi her i norge å velge mellom? Da mener jeg "ordentlige" blader for oss skikkelig hundeinteresserte, og ikke blader med tusen annonnser om hundeklær og artikler som "match klær med din hund" ;)

De jeg vet om er hundesport og canis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskene har jo "Hund og Træning".

Det får man ikke kjøpt i Norge lenger (var abbonement gjennom Ø. Ødegård), så det må i så fall direkte bestilles fra forlaget i Danmark. Men det er verdt det, meget bra blad.

Enig Canis er kjedelig, men det syns jeg hundesport begynner å bli også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abbonert på canis i to år nå men jeg syns at det rett og slett gir meg lite......kanskje fordi at jeg ikke er av den ivirgste klikkertreneren, men også fordi at jeg syns at språket er komplisert og vanskelig å få med seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se det er fler enn meg som tenker det der om canis.. Jeg leter forøvrig også etter flere gode blader, men er vel bare Canis, Hundesport, Hund og fritid (som er et greit nok blad) som er direkte hundeblader... Hundemagazinet holdt jo ikke lenge tydeligvis..

Ditt Dyr er jo et alternativ, om enn kanskje et dårlig et.. (type dilldall blad). LItt samme type som Härliga Hund i sverige.

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se det er fler enn meg som tenker det der om canis.. Jeg leter forøvrig også etter flere gode blader, men er vel bare Canis, Hundesport, Hund og fritid (som er et greit nok blad) som er direkte hundeblader... Hundemagazinet holdt jo ikke lenge tydeligvis..

Ditt Dyr er jo et alternativ, om enn kanskje et dårlig et.. (type dilldall blad). LItt samme type som Härliga Hund i sverige.

Andre forslag?

Helt enig om Canis bladet, jeg syntes det bare blir dårligere og dårligere, vurderer også å si det opp på slutten av året og heller abonnere på noe fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de fleste her angående Canis... Jeg har sagt det opp to ganger, men bestilt på nytt for å gi det en ny sjanse. Men det blir ofte liggende halvlest, så jeg sier det nok opp igjen.

Hundesport er vel det eneste jeg egentlig har sansen for. I Hund & Fritid synes jeg det står mye rart, og jeg synes det er altfor tynt og med lite innhold til å forsvare en ganske stiv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten si meg enig med fler her ang Canis bladet. Det har falt i kvalitet i det siste. Fra å pløye det fra perm til perm, så blar man så vidt i det, og leser bare noen få artikler...

Noen som veit om blader som omhandler LP og/eller bruks (RIK programmet) som er på engelsk eller tysk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan starte vårt eget! HundeZzzzonen *ler*.

Ja! Sammendrag av de heftigste diskusjonene fra debattkjelleren, de fineste bildene fra trådene på "Din hund", og generell spørsmål&svar-spalte med emner fra "Hundens helse", "Fôring og ernæring", "Hundeprat" osv. :D

Og i hvert nummer kommer det dybdeintervju med to av medlemmene på hundesonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Sammendrag av de heftigste diskusjonene fra debattkjelleren, de fineste bildene fra trådene på "Din hund", og generell spørsmål&svar-spalte med emner fra "Hundens helse", "Fôring og ernæring", "Hundeprat" osv. :D

Og i hvert nummer kommer det dybdeintervju med to av medlemmene på hundesonen!

Jeg lukter suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...