Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Så flink du er.. De blir kjempe fine Kan du lage et til meg hvis jeg legger ut et bilde eller to her?
HildeM Skrevet 23. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2008 Har du lyst å lage et sånt topp banner til meg? som står The Dog Corner på. og kanskje noen bannere med Bono på og/eller med the dog corner? bilder på hjemme siden min: http://www.thedogcorner.moo.no Kommer sikkert et par! Så flink du er.. De blir kjempe fine Kan du lage et til meg hvis jeg legger ut et bilde eller to her? Selvsagt! Bare sleng ut noen bilder du! Hva skal det stå på? edit; photoshop har streika. Får se når de kommer..
Lazita Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Er ikke det for stort til å bruke på forumet? Mener max størrelse er 300x60 vet ikke jeg, men sist jeg sjekket her inne så var det denne størrelsen som var standard, og jeg renger med at Budiat ville ha banner til hjemmesiden sin og da trenger det vel ikke være "sonen" sin standard men det som er normalt på hjemmesider som blir størrelsen. og ut i fra hva jeg har funnet på forskjellige hjemmesider så er dette ikke noe unormal banner størrelse men det er jo ikke noe problem å forminske det litt heller da.
Henriette Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Noen som kunna tenkt seg å ege et banner eller to til meg også? Med kun emma på
Guest Maritus Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Skrevet 26. Januar 2008 Kan du lage til meg også? Det skal stå: Boss & Vesla, på det, har ikke så bra bilder, men det holder vel; Hadde hvert fint om du hadde fått begge to med på bannere Takk på forhånd Mvh; Marita
HildeM Skrevet 26. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2008 Kom meg ikke inn på siden din, jeanette, så får lage til deg senere.. edit; så at du skulle ha "Emma" på. Sorry, skal fikse det med en gang! edit2; da er det fikset. Værsågod! Si ifra om noe kunne vært bedre (:
Guest Maritus Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Skrevet 26. Januar 2008 Si ifra om noe kunne vært bedre (: Tusen takk De var kjempefine
HildeM Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Her er bannerene til jeanette: Lollipopp: Som sagt er det bare å legge ut noen bilder, så skal jeg lage banner til deg.
SusieB Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Kan du lage et til meg?=) Her er ivertfall noen bilder. Hun heter Haifa;) Har flere innpå haifa og texas sin tråd på minhund;)
SusieB Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Tuusen takk=) Alle var kjempefine, klarte nesten ikke å bestemme meg, så jeg kommer sikekrt til å skifte mellom de
HildeM Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Giddi å lage til oss og?:-) http://labbis.wordpress.com Lagde jeg noen gang banner til deg? Om ikke må du si ifra så jeg kan lage! Edit; Husker nå at jeg laget et par i en annen tråd (: Flott at du likte dem SusieB!
Susanne&Tapper Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Hei, kan du vere så snill og lage et til meg også? Hunden heitar Tapper :)Eg heite Susanne, om du velge å bruke et bilete eg er med på Her er nokre bilete: Beklager for at det blei så mange, men eg klarte ikkje å velge ut noken få... Om du treng dei i større format så berre sei ifra! Tusen takk på forhånd!
HildeM Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Okey, kan sikkert lage noen i morgen. woh! :ilder_01: ilder"smiley"!
Susanne&Tapper Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Tuusen takk! No blei eg glad Gleda meg til å sjå dei.. Alle andre du har laga har vore nydlige!
Henriette Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 Kom meg ikke inn på siden din, jeanette, så får lage til deg senere.. edit; så at du skulle ha "Emma" på. Sorry, skal fikse det med en gang! edit2; da er det fikset. Værsågod! Tuuusen takk
HildeM Skrevet 28. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 Nå har jeg laget noen bannere, Susanne!
jeanette-k Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 Her er bannerene til jeanette: Tusen takk de var kjempe fine Hadde du kanskje villet lage et toppbanner til å ha øverst på hjemme siden min?
Susanne&Tapper Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 Nå har jeg laget noen bannere, Susanne! Tuuuusen takk!! Dei var kjemefine! Eg kjem definitivt til å bruke dei mykje Alle var så fine at eg kjem nok til å bytte på, slik somk SusieB
HildeM Skrevet 29. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Tusen takk de var kjempe fine Hadde du kanskje villet lage et toppbanner til å ha øverst på hjemme siden min? Det skal gjores med en gang! edit; her er de, si ifra om noe skal gjøres/størrelsen ikke passer!
jeanette-k Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Det skal gjores med en gang! edit; her er de, si ifra om noe skal gjøres/størrelsen ikke passer! Åååååhhhh, så flotte de var Størrelsen passer bra, men kan du kanskje flytte skriften litt lengre opp? På den med brun skrift, og kanskje prøvd den med hvit farge på skriften?
HildeM Skrevet 29. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 Var det slik du mente? Forresten, denne er finere:
HildeM Skrevet 29. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2008 edit; slått sammen postene
jeanette-k Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Skrevet 31. Januar 2008 Var ikke akkurat sånn.. likte veldig godt den brune skriften, men om du kunne gjøre den hvit? Vist du ser på hjemmesiden min så ser du at skriften kommer litt langt ned, forsvinner liksom nedom kanten. Tenkte den kunne flyttest opp bare littgran.. Vart skikkeli makkete forklart, håper du forsto noe
Guest Maritus Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Fikk i "oppdrag" om og spørre om noen kunne lage banner til hjemmesiden te vennina mi Hun har noen spessielle øsnker hu der, hadde vært fint om det ble svart bakgrunn med oransj skrift, om du skjønner. Bilde;
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar