Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

• Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Du lager noen skikkelig stilige bannere og headere. Du er sinnsykt kreativ.

Jeg kunne gjerne tenkt meg en header til hjemmesiden min og gjerne et banner som jeg kan bruke som link her på forumet. Men må kanskje få lagt ut litt flere bilder på hjemmesiden min først. Men du kan jo prøve med det nyeste bildet av henne og prøve å lage det i noe som passer de fargene siden har.

Edit: headeren skal ha en størrelse på 200 x 118

Skrevet

Woo! Denne tråden har jeg ikke sett før! Kriiise!

kan du lage Banner til meg? :rolleyes:

Hunden heter Soldronninges The Man In Black, til hverdags; Boris :wub:

KopiavHunder6-7sept153.jpg

KopiavHunder6-7sept139.jpg

KopiavHunder6-7sept125.jpg

KopiavValpene25juli039.jpg

KopiavValpene25juli021.jpg

Der det er to svarte på så kan du skrive "Soldronninges sorte gutter"

Kos deg! hehehe, hvis du orker :)

post-3498-1226189563_thumb.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei, du var så snill og lagde hundebannere til meg tidligere i år, kan du lage en signatur for meg med hest også??

Jeg vil gjerne ha Anita og C.U. som tekst. Smelt gjerne sammen flere bilder til ett. Jeg skal bruke den på andre forum hvor det er lov med større signatur, kan du få den i høyde ca 200 pixler?

IMG_9081.jpg

IMG_9083.jpg

IMG_9093.jpg

IMG_9105.jpg

IMG_9130.jpg

Vennlig hilsen Anita

Skrevet

Du er bare så innmari flink:) Skikkelig imponert over hva du får til, å du gjør det jo så fort også vettu:)

Jeg er deg evig takknemlig:)

Skrevet

Tar du på deg et oppdrag til?:x

Slenger ut noen bilder av både hest, hund og eier. Får du til noe der alle blir med??

Kom gjerne med flere forslag:)

IMG_9045.jpg

IMG_9059.jpg

IMG_9034.jpg

IMG_9058.jpg

IMG_0384kopi.jpg

IMG_0402kopi.jpg

IMG_0465kopi.jpg

IMG_0471kopi.jpg

IMG_0475kopi.jpg

Om du gidder blir jeg så glad:):x

Skrevet

Du er et geni:) Dette kan du virkelig:) Nydelig:) Skulle ønske jeg kunne lage sånne:)

Om du har tid å ork, kunne du laget et til og kanskje ta med bla det hodebilde av hest og eier og uten tekst?

Tusen tusen takk:)

Skrevet

bannerbruno3.jpg

bannergrim.jpg

bannercavalier.jpg

banneranita3.jpg

PAUSE! Nå tar jeg en liten pause fra bannerlagingen. Dere må gjerne poste her, men jeg kan ikke love at jeg orker å lage bannere. Jeg er veldig lei nå :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Alenetrening tar den tiden det tar, det er umulig å si noe på forhånd om hvor lang tid det tar før akkurat din valp er klar for å være alene hjemme en hel arbeidsdag. Det er individuelt. Og en oppdretter som påstår at en 12 uker gammel valp kan være alene hjemme i mange timer høres virkelig ikke seriøs ut. Det er jo en baby. En ting som i hvert fall er sikkert, er at jo mer erfaring valpen får med å føle at det er ubehagelig å være alene, jo større er sjansen for at du ender oppmed en hund med separasjonsangst.
    • Det ønsker gjerne forslag. Hundebarnehage kan jeg klare å google meg frem til selv.
    • Det høres ut som du virkelig har tenkt gjennom ansvaret, og at du gjør så godt du kan innenfor et skiftarbeidsliv som ikke alltid spiller på lag. Det er helt normalt at dagvakter blir den kinkige biten mange hundeeiere kjenner seg igjen i akkurat det. Og ja… oppdrettere kan si mye. Noen ganger stemmer det, andre ganger sier valpen ganske tydelig: “12 uker? Jeg? Alene? Nei takk, menneske prøv igjen.” Til syvende og sist er det jo du som lærer å lese din valp, og valpen som bestemmer tempoet. Det betyr ikke at du har gjort noe feil, eller at treningen din er dårlig. Det betyr bare at han er en liten fyr med egne meninger og akkurat nå sier han at han ikke er helt klar for lange økter alene. Det viktigste er at du prøver å finne løsninger, og det gjør du jo allerede. Det viser ansvar, ikke det motsatte. Hvis du vil, kan jeg hjelpe deg med forslag til hvordan du kan trene videre på en måte som passer både deg og ham. eller om jeg kan hjelpe deg å finne dyrebarnehage eller noe slikt  
    • Hvis du ikke har vært borte mer enn en time nå, og så plutselig øker til en hel arbeidsdag så er det klart at det blir problemer. Jeg vil også påstå at de færreste valper takler greit en arbeidsdag alene ved 12 uker, og synes det er ganske dårlig av en oppdretter å påstå det. Det er også litt raseavhengig, men jeg ville aldri regnet med at hunden var klar til hele dager alene hjemme ved 12 uker, uansett rase. Man henter vanligvis valpen ved 8-10 uker. Den første uken bør man være sammen med valpen og legge et trygt grunnlag, og så gradvis legge til rette for at valpen takler at man går unna, enten det bare er i et annet rom, ut og hente posten, osv. Da er det veldig individavhengig hvor fort man kan gå fram, og går man for fort fram må man ofte gå mange steg tilbake igjen. Det ER mye jobb å ha hund, og uansett hvor forberedt man er så tror jeg mange får seg en overraskelse. 
    • Jeg har noen til å passe inni,men ikke noe fast. Jeg jobber skift, og hunden har noen å være med når jeg jobber natt. Han har også noen å være med litt på kvelden når jeg jobber ettermiddag. Det er de dagene jeg jobber dag som er problemet. Det er ikke sånn at jeg ikke har tenkt på at det er ansvar med hund. Men jo, jeg trodde han var klar for å være alene nå.. Oppdretter sa valpene klarte det greit etter ca 12 uker...med trening så klart. Mulig jeg ikke har trent godt nok..har jo aldri dratt lenge fra han. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...