Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

• Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Fikk endelig tid til å lage banner til deg TordisElise! Si ifra om noe kunne vært bedre!

bannershameera.jpg

Tusen, tusen hjertelig takk! :P Det var kjempefint og kunne absolutt ikke vært bedre. Du er kjempeflinkt! :P

Skulle jeg ønske meg på øverste hylle så kunne jeg tenke med et med alle tre hundene på, og i rosa, mørk rosa rød-farger. Evt i lyse og mørkere blåtoner Litt samtidsromantisk! Jeg blir ertet for å jeg har en "klissete" farge- og stilsmak! :P Og om du finner tid eller lyst så ønsker jeg at de kan være mye større slik at jeg kan ha det å variere med på forsiden på hjemmesiden min.

Men som sagt; jeg er kjempefornøyd og det et evt. annet må ikke være istedet for det jeg har fått. Jeg setter det inn i siganturen med en gang jeg, her og på mitt eget forum! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du tenkt deg og lage til bloggen min også?

Den skal være 736 x 200 piksler .

Det skal være bilde av 3 kaniner og bikkja ;)

du du brukt noen av disse bildene?

Det er 1 grå kanin, 1 hvit, og en hvit med svart snute og ører og bikkja da såklart! ;)

Fint om du hadde brukt hoppebildet av kaninen og bilde av bikkja der den kommer i full fart med ørene i være.

Gjerne lag flere ekemplarer så jeg har noe å velge mellom.

zorba-2.jpg

jack1.jpg

4vilgr-hann.jpg

unge4-1.jpg

18jan4mnd.jpg

24mars.jpg

28mai8mnd.jpg

veldigpen.jpg

jes1.jpg

fin-1.jpg

fornyd.jpg

11-1.jpg

4.jpg

DSC_0634.jpg

trykk på bildene for å få de større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Hei :P

Kunne du lagd ett banner 768*150px? Det som skal stå på det er Zoogatas Vesla også hadde det vært fint om du hadde fått med en undertekst der det sto Golden Retriever, men om det blir rart eller vanskelig så kan du bare droppe det, ellers står du til fritt valg :P

Om du har tid og lyst hadde det også vært fint med ett vanlig signatur banner også, da det jeg har nå kan trenge å byttes ut snart, på det kan det bare stå Vesla

Takk på forhånd :P

Bilder:

IMG_15331.jpg

Minsissbilder001.jpg

Fotoogjul2007FotoAmeliJakobsen077.jpg

Vesla159.jpg

Nussi.jpg

Om du vil ha bildene noe større, så kan jeg få ordnet det, du kan også finne noen bilder på hjemmesiden min. Signaturen min er linket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...