Symra&Pippin Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Nå tar jeg med meg bissevovvene og kameraet ut, så skal dere få se hvor vi går våre daglige turer.
Iago Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Hehe, bra idè. Jeg vet ikke vilken tur jeg går mest, pga. Vi har en Stor Skog bak bak huset over veien vi går i. Og der er det litt forsjellige stier ^^,
PhoNuLi Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Vi går en del i skogen rett utenfor huset her, men den er ikke så stor...så det tar maks 20 min å gå gjennom hele. Ellers går vi daglig nede ved sjøen, det er nydelig natur der Jeg liker ikke "asfaltturer" hvor hunden må gå i bånd, har faktisk aldri gått en hel tur hvor hun ikke har hatt muligheten til å løpe fritt. Risnes (kommer masse bilder nå:-P Fant ikke så mange bilder fra skogen, men der går vi helst for småturer, morgen og kveld, eller når Phoebe har litt for mye energi, og trenger å løpe fra seg http://i157.photobucket.com/albums/t59/Tin...rsept_07001.jpg *Redigert pga. for stort bilde. Mod. Crizpo*
Symra&Pippin Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2007 Oj, det var mange fine turbilder Jeg fikk ikke tatt noen bilder som egentlig viser terrenget, skulle tatt med langline. Men her er iallefall noen av dagens turbilder:
Aina&Kaizer Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Artig tråd. Her er bilder fra den plassen vi går mest på i alle fall, den er rett bak gata vår. Først over en bro... Så langs en liten elv. Fortsetter på en grussti. Når vi har kommet så langt kan vi enten: ...gå en omvei opp i heia... ...eller fortsette på stien. (Ja, Kaizer har en veldig fotogen tunge. ) Og helt på slutten av grusstien er det et stort jorde han pleier å få løpe tulling på, og da ser han sånn ut:
Ingvild Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Her er noen bilder fra et område hvor jeg liker veldig godt å gå tur - det er en liten dal rett i nærheten, med fin tursti og en bekk, også er det veldig få folk som går tur der: Så har vi St.Hanshaugen, som er et stort friområde med litt skog men mest gress i tillegg til noen bunkere fra krigen. Der trives vi også ganske godt. Men vi liker oss nok aller best på Ladestien, til tross for at det er en del folk der på søndager... Eneste minuset er at jeg må gå et stykke for å komme dit, blant annet forbi et stort kujorde... Men når vi først har kommet ned er det fint, og da hender det ofte at vi møter på Christine med Milo og/eller Vegas (ikke helt tilfeldig da, riktignok): Stien forøvrig er veldig hyggelig og fin å gå på, men det aller beste, syns Tinka, er at sjøen ligger to meter nedenfor stien stort sett hele veien. oi, jeg tok litt av!
SaraS Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Så utrolig arti det bildet med Tinka og kuene!
Wanderlust Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Så flotte steder dere går turer på da. Dere blir vel skremt om jeg legger ut bilde da.
swimzy Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 åhh så masse flotte bilder...skal ta bilder jeg også!
Aina&Kaizer Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Så flotte steder dere går turer på da. Dere blir vel skremt om jeg legger ut bilde da. Psjt. Bilder, takk.
Caroline Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Jeg skal gå en tur til snart, skal prøve å huske kamera da
Ingvild Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Åh, jeg glemte mitt favorittursted nå på høsten! Alle de treska åkrene som er rundt omkring - de egner seg liksom til alt, i grunn (tur, ballkasting, lydighetstrening, spor osv). Også til slutt enda et bilde fra Ladestien, som er og blir en veldig fin tursti
ida Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Så mange flotte bilder fra så mange flotte turer. Jeg som trodde det var vi som bodde midt i tursmørøyet .
Buster Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Oj, det var mange fine turbilder Jeg fikk ikke tatt noen bilder som egentlig viser terrenget, skulle tatt med langline. Men her er iallefall noen av dagens turbilder: Nydelige hunder! Elsker også pjuskehunder og hunder med slafsehud(masse hud ) Dette var offtopic, sorry! (måtte bare få det sagt)
Symra&Pippin Skrevet 24. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2007 Nydelige hunder! Elsker også pjuskehunder og hunder med slafsehud(masse hud ) Dette var offtopic, sorry! (måtte bare få det sagt) Å skryte av mine hunder synes jeg aldri er off topic.
Shilamon Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 genial tråd, gleder meg til å se fortsettelsen. Dyret mitt er på jakt denne uken, men når han er tilbake skal vi også fotografere. Vi har en morgenrunde som er fast, ellers labber vi på kryss og tvers, opp og ned i skogen så blir nok morgenrunden dere får bilder fra:)
HildeM Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 måtte fjerne melding. Bildet ble stooort. Vi har en fantastisk turvei. bilder kommer snart!
¤renate¤ Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 En av våre vanligste turveier er i en liten skog rett bortfor her, hvor hundene kan springe løse og kose seg mesteparten av tiden(Uhm, sorry dårlig kvalitet, har bare mobilkamera for tiden ):
Rabalder Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Jeg er så heldig å ha mange fine tursteder å velge mellom nesten rett ufor døren. Her er noen bilder fra dagen tur:
Betty Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Har "bare" en turplass som er fast, hvor vi er hver dag og det er nede på åkrene her hvor hundene får løpe løse. Ellers er vi litt rundtomkring på tur. Deler av utsikten fra åkeren, tatt ettermiddag: Guttan koser seg Leker litt: Og ligger i en fellesdekk. Gården dere ser i bakgrunnen er der vi bor. Det huset nærmest er der svigers bor og i det over det igjen bor vi (i sokkelleiligheten, ikke hele huset ) : Fra en annen tur, et godt stykke opp i skogen (bak til venstre i bildet over): Fra samme tur: Noen kyr langs veien, de pleier å begynne å herje og styre når vi kommer forbi. Løper tulling og hopper Utsikt fra stien, samme bru som på utsiktbildet øverst Koser seg:
Marianne&Java Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Fy Betty, nå ble jeg skikkelig missunnelig...!
Betty Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Fy Betty, nå ble jeg skikkelig missunnelig...! Ja det er ganske pent her, og ikke minst fredelig
Peers Skrevet 26. September 2007 Rapporter Skrevet 26. September 2007 Jeg kunne også godt tenkt meg både bosted og turveien din, Betty <_< Jeg tenker jeg tar med kameraet når vi går ut på tur nå, så får dere i hvert fall sett én av turveiene våre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar