HanneJ Skrevet 28. April 2007 Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 Så fine bilder Tinka er jo bare lekker! Dere kommer vel på treffet på tirsdagen? Hvis det blir slikt vær som idag, må jeg huske å ta med kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Nye bilder igjen! Christine har lært Tinka å snurre rundt. http://home.no.net/hingv/050507.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Vakre, søte Tinka Tinka+Meg= sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Fine Tinka! Tulla syns det er på tide å treffes snart.. ble så lite herjing under Hoinndagan, og Tulla skjønner ikke hvorfor en lp-konkurranse skulle være viktigere enn leking med henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Fine Tinka! Tulla syns det er på tide å treffes snart.. ble så lite herjing under Hoinndagan, og Tulla skjønner ikke hvorfor en lp-konkurranse skulle være viktigere enn leking med henne??? Tinka sier seg enig, hun syns det er alt for lenge siden de har herjet nå. Du får komme på treff en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Jepp, når økonomien tilsier at vi kan kjøre til trd uten å blakke oss på bompenger eller bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 På tide med litt bilder igjen, hihi. Litt portretter: Tinka stifter bekjentskap med hyggelige dyrebutikkhunder: Jeg må innrømme det at jeg syns faktisk hun ser ganske ålreit ut. Retriever? Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 På tide med litt bilder igjen, hihi. Litt portretter: LEKKERT bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Jeg må innrømme det at jeg syns faktisk hun ser ganske ålreit ut. (...) *kremt* Joda, det kan vi alle være enige i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Tinka på toppen av bakken som huser verdens eneste sykkelheis (late trøndere? haha): Og! Jeg har lenge klaget på at Tinka overhodet ikke får til å sitte bamse, men nå får hun det faktisk til. Bare legge på kommando som fungerer nå, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Neimen, ser man det! Så klart Tinka kan sitte bamse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 For tiden går det veldig mye i lydighet her i huset. Vi tar det veldig rolig og pent, jeg har kommet fram til at Tinka ikke er noen god konkurransehund, men hun skal få et såpass godt grunnlag at opprykk til klasse to forhåpentligvis ikke blir noe problem etterhvert. Større ambisjoner har jeg ikke, men man skal jo sette opp mål etter både hund og eier, sant? Som sagt trener vi en del lydighet for tiden, noe vi har hatt mulighet til å gjøre det siste halvåret i langt større grad enn tidligere. Etter kastreringa i desember har Tinka blitt en helt annen hund, og vi kan endelig ha treninger hvor vi bare koser oss. Hun slipper å ha hormonforstyrrelser og jeg slipper en hund som bare rir på meg. Etter kastreringa har hun også - faktisk! - gått litt ned i vekt og ligger nå på ca 25,5-26 kilo. En ypperlig vekt for en labrador på hennes størrelse, og vi får også mange kommentarer på hvor fin og slank hun er i forhold til labbiser man møter rundt omkring ellers. Her er litt bilder fra dagens tur: Og selvsagt har hun jo fremdeles en av sine sjarmørfaktorer - det gigantiske overbittet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Nydelige Tinka Og hu er slettes ikke noe beist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Og hu er slettes ikke noe beist.. Beist, nei? Aldri, hun er bare litt for glad i mat og sikler litt for mye, men beist er hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Nydelig er hun Og overbittet er jo utrolig sjarmerende da! Lykke til videre med trening og eventuelt konkurranser, ser ut til at dere har omtrent samme mål som Orry og meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Ooooh, så fiiin hun er:D Jeg vil SÅ gjerne møte henne når jeg kommer til Tr.heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Beist, nei? Aldri, hun er bare litt for glad i mat og sikler litt for mye, men beist er hun ikke. Tinka er ikke no beist nei, enig i den! Bare en litt irritert Christine som slenger med leppa når hu får vondt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Tinka er kjempesøt! Enig i at det overbittet er sjarmerende Særpreg skal man ikke kimse av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Søta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 28. August 2007 Rapporter Share Skrevet 28. August 2007 Hun er utrolig pen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 28. August 2007 Rapporter Share Skrevet 28. August 2007 Så utrolig søt hun er! Sjarmis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 28. August 2007 Rapporter Share Skrevet 28. August 2007 Tinka er så søt! Morsom den overgangen fra det bildet hvor hun sitter i gresset og slapper av (bilde 3) til der hvor hun spurter i full fart (bilde 4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Tinka er så skjønn og så fin hun har bitt etter slankekuren!! Hvor høy er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Tusen takk! Renate: Hun er ca 51-52 cm i mankehøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Noen nye høstbilder! Først fra tur sist lørdag: En tur hvor det forresten blåste en del... Og så noen bilder tatt i den fine høstsola. Og til slutt et par bilder av Tinka som syns det er veldig kult å hoppe opp på ting. Hun gjør det hele tida, søtingen... Vi har forresten begynt å gå en del bruksspor, og hva annet kan jeg si enn at bikkja er et naturtalent? To uker etter at hun gikk sitt første spor gikk hun et en time gammelt spor på ca 250 meter med 5 vinkler og 5 pinner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar