Gå til innhold
Hundesonen.no

Chow Chow'en Diego


Taz

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så glad er Diego i Domino.. *Ler*

November292006016lite.jpg

Ehm, ett mislykka forsøk å klatre over Diego

November292006018DiegoochDominolite.jpg

"Tusen takk for at du skaffa en Bulle"

November292006007lite.jpg

November292006030lite.jpg

Skrevet
Chowchower er nydelige :P Og din et intet unntak. Kosebamse!

Men har du bullterrier nå? Hadde ikke du hollender? *Har ikke vært her på lenge* :P

Hadde Hollenderen Cody ja, men kunne ikke ha han, også avlivet oppdretteren han 1 uke etter at hun fikk han tilbake.

Så 5 mnd etterpå kom Domino i hus. :P En herlig Bull Terrier jente..

Savner fortsatt Cody, kommer nok alltid til å gjøre det..

  • 1 month later...
Skrevet

Diego 2 år.. :D

Februar072007142Diegolite.jpg

Diego leker med Kristina. :D

Februar072007176copylite.jpg

Februar072007181copylite.jpg

Februar072007165Diegolite.jpg

Han fikk pinnen tilslutt.

Februar072007214Diegolite.jpg

Mulig å stirre den ihjel?

Februar072007217Diegolite.jpg

Diego på tur

Februar112007005Diegolite.jpg

Februar112007010Diegolite.jpg

Februar112007001Diegoliten.jpg

  • 3 months later...
Skrevet

Å, han var utrolig nydelig, skikkelig kosebamse :ahappy: Sjelden jeg har sett chows egentlig, men Diego var jo helskjønn! Og så flink du er til å ta bilder :ahappy:

Skrevet
Å, han var utrolig nydelig, skikkelig kosebamse Sjelden jeg har sett chows egentlig, men Diego var jo helskjønn! Og så flink du er til å ta bilder

Det er ikke så mangen Chows nå for tiden.

Litt dumt egentlig, det er en sånn herlig rase.. :ahappy:

*Skryte over rasen jeg har selv* :P

Han er kosebamsen min ja. (Han er ikke helt enig i det selv da. Selv om han har sine öyeblikk. Hehe)

Fineste gutten det Gleder meg til turer til sommeren

Nja, er vel ikke akkurat noe å glede seg over å gå tur med söte gutten?

Han overser jo alle uansett. :P Han tusler jo rundt i sin egen lille verden.

Men gleder meg til å gå tur sammen med Knott.. ;)

Så nydelig han er! Veldig flotte bilder du har lagt ut. Kjempe kult å se leikebildene med andre hunder.

Takk.. :P

Det skjer ikke så ofte, så når han leker med andre hunder så kommer kameraet fort frem.. :P

Syns du skal legge ut bilder oftere

Blitt litt lite bilder av Diego i det siste. :P

Har helst blitt bilder av Dipsy, og Domino når jeg hadde henne.

Fytterakkarn, han er så herlig nydelig den hunden!

:P:P

Skrevet

Ikke gå i fella med å glemme den første hunden, selv om det bare er på et så enkelt område som fotograferingen :P Tviler på du gjør det ellers, hehe..

Skrevet
Ikke gå i fella med å glemme den første hunden, selv om det bare er på et så enkelt område som fotograferingen :P Tviler på du gjør det ellers, hehe..

Glemme Diego? Nei, det går ikke an.. :P

Han er jo lille gutten min..

Og fotografering, begynner å bli litt kjedelig å ta like bilder hele tiden. :P

Han gjør jo ikke akkurat så mye ut av seg..

Så da blir det sånn: Bilde av Diego sitter, sitter igjen, Diego står, sitter litt til.. Osv..

Derfor tar jeg heller frem kameraet når han gjør noe spennende, dessuten vokser han jo ikke lengre.. :P

Han tusentals bilder av han i oppveksten også..Hehe

Skrevet
Glemme Diego? Nei, det går ikke an.. :)

Han er jo lille gutten min..

Og fotografering, begynner å bli litt kjedelig å ta like bilder hele tiden. ;)

Han gjør jo ikke akkurat så mye ut av seg..

Så da blir det sånn: Bilde av Diego sitter, sitter igjen, Diego står, sitter litt til.. Osv..

Derfor tar jeg heller frem kameraet når han gjør noe spennende, dessuten vokser han jo ikke lengre.. ;)

Han tusentals bilder av han i oppveksten også..Hehe

Hehe, kjenner igjen det :rolleyes: Med bare èn hund er det grenser for hvor mange spennende bilder man klarer å ta.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...