Gå til innhold
Hundesonen.no

Chow Chow'en Diego


Taz

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Chowchower er nydelige :P Og din et intet unntak. Kosebamse!

Men har du bullterrier nå? Hadde ikke du hollender? *Har ikke vært her på lenge* :P

Hadde Hollenderen Cody ja, men kunne ikke ha han, også avlivet oppdretteren han 1 uke etter at hun fikk han tilbake.

Så 5 mnd etterpå kom Domino i hus. :P En herlig Bull Terrier jente..

Savner fortsatt Cody, kommer nok alltid til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Å, han var utrolig nydelig, skikkelig kosebamse Sjelden jeg har sett chows egentlig, men Diego var jo helskjønn! Og så flink du er til å ta bilder

Det er ikke så mangen Chows nå for tiden.

Litt dumt egentlig, det er en sånn herlig rase.. :ahappy:

*Skryte over rasen jeg har selv* :P

Han er kosebamsen min ja. (Han er ikke helt enig i det selv da. Selv om han har sine öyeblikk. Hehe)

Fineste gutten det Gleder meg til turer til sommeren

Nja, er vel ikke akkurat noe å glede seg over å gå tur med söte gutten?

Han overser jo alle uansett. :P Han tusler jo rundt i sin egen lille verden.

Men gleder meg til å gå tur sammen med Knott.. ;)

Så nydelig han er! Veldig flotte bilder du har lagt ut. Kjempe kult å se leikebildene med andre hunder.

Takk.. :P

Det skjer ikke så ofte, så når han leker med andre hunder så kommer kameraet fort frem.. :P

Syns du skal legge ut bilder oftere

Blitt litt lite bilder av Diego i det siste. :P

Har helst blitt bilder av Dipsy, og Domino når jeg hadde henne.

Fytterakkarn, han er så herlig nydelig den hunden!

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå i fella med å glemme den første hunden, selv om det bare er på et så enkelt område som fotograferingen :P Tviler på du gjør det ellers, hehe..

Glemme Diego? Nei, det går ikke an.. :P

Han er jo lille gutten min..

Og fotografering, begynner å bli litt kjedelig å ta like bilder hele tiden. :P

Han gjør jo ikke akkurat så mye ut av seg..

Så da blir det sånn: Bilde av Diego sitter, sitter igjen, Diego står, sitter litt til.. Osv..

Derfor tar jeg heller frem kameraet når han gjør noe spennende, dessuten vokser han jo ikke lengre.. :P

Han tusentals bilder av han i oppveksten også..Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemme Diego? Nei, det går ikke an.. :)

Han er jo lille gutten min..

Og fotografering, begynner å bli litt kjedelig å ta like bilder hele tiden. ;)

Han gjør jo ikke akkurat så mye ut av seg..

Så da blir det sånn: Bilde av Diego sitter, sitter igjen, Diego står, sitter litt til.. Osv..

Derfor tar jeg heller frem kameraet når han gjør noe spennende, dessuten vokser han jo ikke lengre.. ;)

Han tusentals bilder av han i oppveksten også..Hehe

Hehe, kjenner igjen det :rolleyes: Med bare èn hund er det grenser for hvor mange spennende bilder man klarer å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...