Gå til innhold
Hundesonen.no

Redd visse mennesker.


Djervekvinnen

Recommended Posts

Skulle gjerne hatt en rasistisk hund jeg  :)  Eller, når jeg tenker meg om blir det feil.

Skulle gjerne hatt en hund som bjeffet på alle mannfolk som kom for nær i mørket!

hehe.. Jeg skulle gjerne ikke ha det. Tror muligens det provoserer mer enn det skremmer her i gården ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Buster er litt det motsatte, han turer på å overser alle signaler for å hilse på... Med de positive å negative sidene det er med det...

Da sikkert perfekt som terapihund...

Men som aller oftest så er det en negativ opplevelse forbundet med hundens frykt for noe...

Dette kan også være en opplevelse som har brent seg fast fra før den var leveringsklar... Eller noe som har skjedd uten at du har vært til stede, det er jo også da hunden føler seg mest utsatt, blir redd å føler den må forsvare seg selv...

kanskje det er nok at en person har tråkket på foten/halen eller vært uheldig på noen måte, å da blir alle som minner om denne personen skummle...

Men selfølgelig, hunder er utrolige dyr som føler frykt hos mennesket på lang avstand...

Å da er den "onde sirkelen" igang... Men ser ikke noen grund til at slikt ikke kan opprettes med trening...? sikkert ikke enkelt men...

Men Hera var jo utrolig i dag da (vi hadde et minimøte mellom Buster å Hera) hun virket mere sikker på oss å buster en buster var på henne...

(buster ligger nå å drømmer om henne, "løper i søvne" å har rykninger over alt.. hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...