Gå til innhold
Hundesonen.no

hunden vår Astrix


Lazita

Recommended Posts

tok et bilde av han her hin dagen, han satt forran meg når jeg satt i sofanen, så jeg tenkte jeg kunne ta et bilde av han.

det jeg ikke la merke til før jeg la bildet inn på pc´n var hvilket utrykk han hadde i ansiktet.

sjekk dette da:

Kopiav100_1711.jpg

han ser nesten litt sint ut he he he

men det var nokk bare blitsene som gjorde at han mystelitt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Astrix.. :)  

Hvordan er han med andre hannhunder nå då?

(Hadde han ikke litt problemer med det?) Eller tar jeg feil nå?  :oops:

merkelig nokk så er det nå bare Bamse han skal ta :? , andre hannhunder er ok, men han må jo tøffe seg litt då bare ikke så mye som før :wink:

Speedy og Casper går jo det kjempefint å gå tur sammen med, så han kommer seg bra synes jeg.

tror nokk at vi med tiden til hjelp skal klare å plukke av han den uvanen han har med at hannhunder skal tas, i hvertfall nå når jeg ser de fremskrittene han har gjort på kort tid.

det kan jo være litt hormoner ute å løper i han også da siden han nærmer seg 1 og 1/2år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hoho, ja der var det LITT av en fargeforskjell!! :) Må ikke drive å skitne seg ut slik vet du :D

Er forresten det et problem? har de en pels som blir lett skitten, med tanke på at de er hvite og slikt?

Sheltien har nemlig en "selvrensende" pels... Mala har MYE hvitt, og hun ser nesten alltid nybadet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho, ja der var det LITT av en fargeforskjell!! :D Må ikke drive å skitne seg ut slik vet du :D

Er forresten det et problem? har de en pels som blir lett skitten, med tanke på at de er hvite og slikt?

Sheltien har nemlig en "selvrensende" pels... Mala har MYE hvitt, og hun ser nesten alltid nybadet ut!

he he he NEI de er lett å holde rein for de også har skittavstøtende pels. går vi på fjellet og hudnene blir møkkete så får de ligge i gangen å tørke og når de er tørr så bare børster vi av de det lille av skit som ikke har falt av mens hundene tørket av seg selv.

problemet med Astix er at han liker å grave huller i hagen og mens han graver så skal Aiwa leke med han og ender opp med å trykke han nedi hullene han graver så når jeg skal ta dem inn i fra hundegården så er jo han brun på grunn av all jorden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...