Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Line_

Recommended Posts

Jeg vet bare at det var en blodhund som ble BIS og en OES som vant gruppe 1. Symra ble BIM valp, det møtte bare to valper av fem påmeldte. Symra sin kritikk inneholdt bare positive ting, hun er f.eks. very promising. Man får si seg fornøyd med det :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taika fikk to røde på lørdag, og det samme i dag også. Men så fikk hun en slags vase, der det står Utstillingens beste Basset Fauve de Bretagne-tispe. Merkelig egentlig, vi fikk hverken CK, BIR eller BIM :D Moro var det lell! Taika fikk sine første røde slufser på over et år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taika fikk to røde på lørdag, og det samme i dag også. Men så fikk hun en slags vase, der det står Utstillingens beste Basset Fauve de Bretagne-tispe. Merkelig egentlig, vi fikk hverken CK, BIR eller BIM :D Moro var det lell! Taika fikk sine første røde slufser på over et år :D

Hvem stilte henne i dag, og var hun skeptisk til bordet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kjempemasse grattis!

Spesielt morsomt med Taika, med tanke på hvordan hu var før! Jeg sto å skalv når Taika var i ringen jeg.. Var jo ingenting å være nervøs over. Neste gang får dere cert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke dette mitt resultat, vi var ikke i Trondheim i helgen :D Men Emma og Nyx' søster og frk. Dinersens datter Linsi - bare for å gjøre det langt :D - ble BIR og fikk sitt første cert igår! Peneste barna til mammaen sin det :D

aIMG_7299.jpg

ImageCopy Dancing Diotima - Linsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett min første laekenois idag! Tror den gjorde det godt også. Jeg hadde nok ikke visst hvilken rase det var hvis det ikke var for deg Loke :D

Ellers var det en Leonberger som ble BIS i dag, og den ble også festivalvinner. Symra ble BIM av to valper som vanlig, kritikken bare positiv som vanlig (og så fikk vi en haug flotte premier fordi det var spesialutstilling :icon_fun: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag:

lille beste 4-6 mnd lh tispe

ziwa 2 4-6 mnd tispe

xena 2 junior tispe med ck

Søndag:

lille 2 4-6 mnd tispe

ziwa BIM :D

xena blå :D heldigvis fortalte hu som eier hu at hun har fått blå av denne dommeren før da :D

Alt i alt en helt grei helg :D gøy med bim da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemasse grattis!

Spesielt morsomt med Taika, med tanke på hvordan hu var før! Jeg sto å skalv når Taika var i ringen jeg.. Var jo ingenting å være nervøs over. Neste gang får dere cert! :D

Gratulerer så mye med alle gode resultater! :D

Moro at Taika har hatt så stor fremgang, flinke er dere!

Tusen takk! Er veldig fornøyd med frøkna jeg også :D

Det var en pyrineer som ble bis :D

Du vil ikke fortelle hvordan det gikk med Bella da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...