Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Line_

Recommended Posts

Lille Scarlet-Red's Unique Blue Turbo ble BIR valp på Hundefestivalen. Jeg var ikke tilstede, men går ut fra at Caroline kan oppdatere mer når hun kommer seg hjem fra Lundamo :D

Her er et bilde (ikke verdens beste) som ble tatt i all hast på Lundamo lørdag kveld.

BIG-2-Moss_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D

Lørdag stilte jeg kineseren jeg hadde med, ch. Dedicace Top Model De Rama "Dollar, han ble BIR og BIG4 :D

Søndag ble han 2bh.

Søndagen stilte jeg Oscar, det var dessverre dommerendring men vi ble BIM :D (hannen vi slo ble bis4 dagen før, så litt fornøyde vi da, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya lørdag: 1UK, 1UKK, CK og 3BTK

Søndag: 1UK

Og tusen tusen takk til Mona som har tatt så godt vare på Freys i helga og som gadd å ta med den bortskjemte ulldotten på Støren!

Ingenting å takke for, gleden var helt klart på min side :D Freya er en herlig hund.

Og grattis med hennes første ck! ;)

(kritikken er forresten underveis :P)

Tusen takk! Er veldig fornøyd med frøkna jeg også ;)

Gratulerer både med gode resultater og bra framgang!:D

Du vil ikke fortelle hvordan det gikk med Bella da? :D

Joo :D

På søndagen fikk Bella sitt første cert! :D

Hun ble også andre beste tispe, kun slått av en nordisk champion ;)

Men det morsomste var likevel kommentaren og uttrykket til dommeren da vi kom inn i ringen.

Bella var eneste junior og da dommeren kom for å se på henne så hun nesten sjokkert ut og sa noe sånt som: "Oh, wæow! Beautifull! oh, nice bitch!" Og da vi fikk ck sløyfa sa hun "exelent! Very nice bitch!" Fikk flere kommentarer på det etterpå så det var veldig gøy ;)

Kritikken: "15 months beautifull young bitch. Super tempr. In all close to standard. Exellent ground collor. Fem. head, eyelid on limit. In front a bit young. Very showy. Nice young bitch."

1kval, 1konk ck, 2btk cert.

På søndagen fikk hun kun en flat rød, men er alt i alt veldig fornøyd med helgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten BIR med sitt 3 CERT, og 4BIG på søndag.

Lørdagen ble det "kun" 2 beste hanne med HP (kun slått av en champion) -dommer mente han var for ung til å kjempe om cert...

Da hørte du nok meg bak deg i gruppa, si "jeg syns han var fin jeg" når de andre sa de ikke ville ha dober :D

hvis han ble plassert i beste hannhund klassen skal han ha fått ck, for får hunden kun hp går den ikke videre til bhk. da ck er "biletten" til bhk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hørte du nok meg bak deg i gruppa, si "jeg syns han var fin jeg" når de andre sa de ikke ville ha dober :D

hvis han ble plassert i beste hannhund klassen skal han ha fått ck, for får hunden kun hp går den ikke videre til bhk. da ck er "biletten" til bhk.

Korrekt det. ck er biletten til bhk. Men av 3 hanner fikk kun champion ck,og den andre i åpen klasse røk rett ut med blå. korrekt resultat lør er 1kval,1konk,hp.

Jeg utrykte meg kun litt feil.

Og ja - jeg hørte deg i gruppefinalen. :D -men imponert ble de uansett når jeg sa han var kun 11 mndr,og heldigvis kan jo ikke alle like samme rase ! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Gratulerer :D

Lørdag stilte jeg kineseren jeg hadde med, ch. Dedicace Top Model De Rama "Dollar, han ble BIR og BIG4 :D

Søndag ble han 2bh.

Søndagen stilte jeg Oscar, det var dessverre dommerendring men vi ble BIM :D (hannen vi slo ble bis4 dagen før, så litt fornøyde vi da, hihi)

Søteste kinesergutten!

Det var ikke så verst det med Oscar da. :D Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt det. ck er biletten til bhk. Men av 3 hanner fikk kun champion ck,og den andre i åpen klasse røk rett ut med blå. korrekt resultat lør er 1kval,1konk,hp.

Jeg utrykte meg kun litt feil.

Og ja - jeg hørte deg i gruppefinalen. :D -men imponert ble de uansett når jeg sa han var kun 11 mndr,og heldigvis kan jo ikke alle like samme rase ! :D:D

Da ble det litt mer klart :D

Søteste kinesergutten!

Det var ikke så verst det med Oscar da. :D Grattis!

Takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten BIR med sitt 3 CERT, og 4BIG på søndag.

Lørdagen ble det "kun" 2 beste hanne med HP (kun slått av en champion) -dommer mente han var for ung til å kjempe om cert...

Jeg sto sammen med Mali og kunne ikke vært mer enig. For en flott hann! Også så kraftig :D Grattis!

Helt grei helg for Pepper.

Lørdag:

1KVAL - 3KONK - HP

Kritikk:

Nice broed head and muzzle. Good expr. Nicely marked. Well set shoulders. Good topline. Good angulation. Moved well.

Ble egentlig litt irritert over den hp'en, for kan ikke skjønne hvorfor en hund som får en så god kritikk ikke får ck?

Utrolig moro for bror til Pepper, som denne helgen slo han for første gang, og ble BIR - BIG2 :D

Søndag:

1KVAL - 2KONK - CK - 4BHK

Kritikk:

Utmerket type med tiltalende helhet. Velformet hode. Bra utrykk. Herlig hals. Velkroppet for alder. Bra forbryst. Utmerket viklet med bra benstamme. Kunne hatt bedre pelskondisjon (ikke helt bra enda etter løpetid og antibiotika). Beveger seg med utmerket steg.

Dommeren, Åke Cronander, elsket Pepper og ba meg om å stille han i Sverige ;) Ble igjen slått av bror i JK, men fikk en mye bedre kritikk? I hannhundklassen ble han slått av Zacco (en lekker hann som senere ble BIR - BIG - BIS-et-eller-annet), pappan til Pepper og bor til Pepper :D Peppers bestemor, i en alder av 10 år, ble beste tispe og BIR-veteran :D Ikke dårlig!

Stilte også chihuahua for kennel mini morris, Amanda har skrvet opp Lille's resulater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det gikk med Sheltiene?

Hannhundcert til Catoma's Boy Of Scotch, beste hann og BIR ble Ch Romatomara's Linus (tror det er han), tispecert, beste tispe og BIM ble ImaFerrari's Walk The Rainbow :D

Villa ble nr. 2 i en juniorklasse på 10 (kun 4 fikk rødt!) og fikk også HP :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhundcert til Catoma's Boy Of Scotch, beste hann og BIR ble Ch Romatomara's Linus (tror det er han), tispecert, beste tispe og BIM ble ImaFerrari's Walk The Rainbow :D

Villa ble nr. 2 i en juniorklasse på 10 (kun 4 fikk rødt!) og fikk også HP :D

Det er jo kjempebra, hørtes jo ut som om de var strenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennel Courtborne

Tok bir på lørdag og ble big men uplassert i biset på Int Nord Kbhv-06 Courtborne Ramazotti

På søndag ble vi bir og bim N uch Courtborne Shania ble bir, big og bis 4 totalt og Int Nord Kbhv-06 Courtborne Ramazotti bim.

Softouch Little Big Man tok sitt 10. cert. (og et avkom av han ble bir og big 4 valp)

Vi hadde også 1,2,3 beste hannhund og 1 og 3 beste tispe. Jippiiiiiii for en dag:)

Grattis til dere andre som også hadde en super dag:)

post-590-1188299678_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto sammen med Mali og kunne ikke vært mer enig. For en flott hann! Også så kraftig :( Grattis!

Tusen takk for det. :):(

Gratulerer så masse til deg også - jeg hadde nok reist til sverige med gutten, for Åke er en meget god dommer ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...