Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow på Levanger 29 september

Maja&Twinki

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet
Valpeshow: For alle raserhunder 4-9mnd. Sted: Bo-By`n Verdal, 29.09. kl.10.00. Sekretæriatet åpner kl.09.00 Dommer: Harald Røkke. Påmeldingsavgift 170,- innen 20.09. Barn & Hund (for barn 0-13år) kr 50,- Påmelding til Solveig Hafstad tlf: 92226178 eller mail: [email protected]
Skrevet

Mulig det, for treningens skyld ;) Hvis de godtar etterpåmelding så deltar vi kanskje også. Ser at fristen gikk ut igår ;)

Skrevet
Mulig det, for treningens skyld ;) Hvis de godtar etterpåmelding så deltar vi kanskje også. Ser at fristen gikk ut igår ;)

Du har en måned på deg ennå! :rolleyes:

Symra og jeg kommer sannsynligvis!

Edit: Nå er vi påmeldt og betaling sendt. Ikkeno å somle med det vel!

Skrevet
Du har en måned på deg ennå! :rolleyes:

Symra og jeg kommer sannsynligvis!

Åååh Jeg kikket feil, trodde det stod 20.08 ;) Da er det jo ikke noe stress nej.

Guest Christine
Skrevet
Vi kommer sikkert å ser på iallefall :console:

Håper du tar med Lucas igjen! :)

Guest Christine
Skrevet
Of Course :) Så får vi kanskje hilst på Vegas også? :console:

Wii, nå ble jeg glad! :P

Vegas skal jo stilles der så han får du hilst på :P

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Vi har sendt påmeldingen og betalt, men enda ikke fått bekreftelse på det... ;S

Æsj, da må jeg ringe å høre i morgen. Håper for all del at påmeldingen er registrert! :)

Skrevet
Vi har sendt påmeldingen og betalt, men enda ikke fått bekreftelse på det... ;S

Æsj, da må jeg ringe å høre i morgen. Håper for all del at påmeldingen er registrert! :)

Vi fikk bekreftelse på det for 3-4 dager siden, på mail. Ta å send en mail eller ring imorgen hvis du fortsatt ikke har fått noe.

Guest Christine
Skrevet

Noen som vet hvor langt det er fra der toget stopper til "bo-byen", hvor valpeshowet holdes?

Skrevet

Minst 1 km, muligens nærmere 2 å gå. Men jeg er ikke 100% sikker, er så dårlig på avstander :) Men må regne med minst en til to km.

Guest Christine
Skrevet

Takk :)

Hmm, får ringe typen til besteveninna mi og spørre om han gidder å kjøre :P

Skrevet

Jeg har to plasser ledig i bilen hvis noen trenger skyss. Kjører fra Rosendal en gang :rolleyes: Var det ni det var oppmøte?

Har fått i oppdrag å stille en tibbevalp, noen som vil stille henne om det krasjer med Blomst?

Guest Christine
Skrevet

Åhh, har du? Jeg og Kjersti sitter mer enn gjerne på! ;)

Er oppmøtetid klokken 10.00.

Maja: Vet forresten at det er 5 påmeldte DP'er ;)

Skrevet

Oki, jeg vet om tre av dem Men ikke de siste to..spaaanande!

Men bare å sitte på ja! Oppmøtetid kl 10..hvor lang tid tar det å kjøre dit? Og noen som vet hvor det er sånn ca? ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...