Iago Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Har du en morsom historie eller et kult bilde så legg det inn her Jippi! Første gang hun gav en labb :icon_fun:
MonicaT Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Toya prøver å fange snøball, men lukker øynene. Og da er det jo lett å se snøballen liksom ....
Barooo Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Skulle prøve å ta noen fine bilder oppstilt... Willy viser akkurat hva han synes om det......ett skikkelig gjesp!!
Renate A Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Tatt påskeaften ifjor. Chicka pleier å like og være i all slags vær, men her vil hun hjem etter en våt og kald tur i parken, skjønner hun godt jeg Dette bildet betyr mest av alt i hele verden for meg. Broren min bader for første gang, 1 1/2år etter Tsunamien sammen Chicka, og jeg står med klump i halsen på land og tar bilder.
Iago Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Hehe Bade bade bade xO //Mathea
Djervekvinnen Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Så fint Renate! Fin historie! scorpioen84 har tatt dette, håper det er ok at jeg legger det ut, for jeg syns det var ganske festlig Slik går det når to nesten 40 kilos hunder møtes i 40 km i timen i en nedoverbakke Helt utrolig at det går bra.
Aya Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Dette bildet betyr mye for meg! Det var en av de siste ordentlige turene før Felix ble avlivd. Fineste gutten min=)
Guest Christine Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Dette bildet vekker minner om fjorden i bakgrunnen..Var sikker på at han skulle drukne den dagen, men det gikk heldigvis bra... På lik linje med Aya, så betyr dette bildet veldig mye for meg...Siste bildet jeg tok av han, og når jeg ser på bildet så tenker jeg tilbake på den fine uka vi bodde sammen, uvitende om at det snart ble slutt...
Symra&Pippin Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Dette bildet har vi ledd mye av her i huset. Pippin gikk tur med datter Sara da han plutselg fant en smokk. Resten av turen gikk han med den i munnen Søøøøøte gutten min!
Guest Per Olav Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Burde kanskje vært postet under fanen fôring og ernæring?
Aya Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Burde kanskje vært postet under fanen fôring og ernæring? Naaw! Fin rotte:D Og fin hund og, selvsagt, han er nydelig.
Peers Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Burde kanskje vært postet under fanen fôring og ernæring? Wow, stilig bilde! Hadde det vært min hund, hadde nok dessverre rotta hatt en usikker framtid i møte <_<
Iago Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2007 Hehe (x Rotte bildet måtte jeg le høyt av ( ) //Mathea
ElinT Skrevet 20. August 2007 Rapporter Skrevet 20. August 2007 Dette bildet liker jeg godt, jeg har jobbet veldig med Molly for å kunne belønne kun med lek og dra kamp i agilityen og nå funker det som bare det! Selv om det ser ut som om hun har siktet seg inn på å bite seg fast i hofta mi så er det båndet vi leker med
Jane Skrevet 21. August 2007 Rapporter Skrevet 21. August 2007 Dette bilde vil alltid bety mye for meg, ett av de første bildene jeg så av Sara & KLein :
ingalinn2 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Nessie er en hund som nesten aldri blir sliten og det er sjelden jeg ser henne sover så tungt som dette:P Haha.. Hun sov nok ikke så kjempe tungt:P Det gjør hun aldri... Hun sover alltid med øye åpent:P
meg123 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Nessie er en hund som nesten aldri blir sliten og det er sjelden jeg ser henne sover så tungt som dette:P Haha.. stilig bilde
foxy Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Var ute å lekte med Shari i går, da tok jeg disse bildene som jeg syntes ble morsomme
Inustaff Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 søøøte.. Han har flere kallenavn og kjælenavn.."tulling"går igjen ganske ofte..hehe..
ida Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Fibi var på feriekoloni på Trofast dyrepensjonat et par uker i sommer og hadde det aldeles utmerket der. Da vi leverte henne, hadde vi først en lang samtale der ulik informasjon ble formidlet. Jeg informerte selvfølgelig i det vide og brede om Fibis særegenheter. Det var jo i og for seg greit at jeg har en smule munndiarè, for en dag kjæresten til hundepensjonateieren var på tur med hundene, fikk hun er fortvilet telefon fra ham: "Fibi driver og hopper opp etter en trestamme og virker rimelig forstyrra. Hva er det for noe, da?" Merete hadde glemt å fortelle ham om en av prinsessas noe sære tilbud av atferd (Hun finner Tarzan, må vite ), men heldigvis var hun informert og kunne berolige ham med at det var bare noe Fibi gjør sånn innimellom når hun syns det passer sånn. Det ser omtrent slik ut, bare med mye lyd og fart!
Peers Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Fibi var på feriekoloni på Trofast dyrepensjonat et par uker i sommer og hadde det aldeles utmerket der. Da vi leverte henne, hadde vi først en lang samtale der ulik informasjon ble formidlet. Jeg informerte selvfølgelig i det vide og brede om Fibis særegenheter. Det var jo i og for seg greit at jeg har en smule munndiarè, for en dag kjæresten til hundepensjonateieren var på tur med hundene, fikk hun er fortvilet telefon fra ham: "Fibi driver og hopper opp etter en trestamme og virker rimelig forstyrra. Hva er det for noe, da?" Merete hadde glemt å fortelle ham om en av prinsessas noe sære tilbud av atferd (Hun finner Tarzan, må vite ), men heldigvis var hun informert og kunne berolige ham med at det var bare noe Fibi gjør sånn innimellom når hun syns det passer sånn. Det ser omtrent slik ut, bare med mye lyd og fart! Fibi er festlig Men jeg skjønner godt at kjæresten ble usikker på slik "unormal" atferd. Hundene er ofte rare
Guest Just me!! Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 Drar opp en litt gammel tråd nå men.. Dette bildet her viser at tolleren Millie kan bli drittlei Archie og ta igjen! Gud så glad vi ble når hu endelig gjorde det.
Iago Skrevet 2. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2007 Kjempe mange fine bilder som har kommet hit =D
maino Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 Slitsomt å være på telt-tur...rollerburgeren får bare ligge:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar