Gå til innhold
Hundesonen.no

valpeshow


Sølvjenta

Recommended Posts

Kan delta fra valpen har fylt 4 mnd. Det er to grupper 4-6 mnd og 6-9 mnd.

For å finne valpeshow må du nesten se i annonsene i Hundesport. For NKK avholder ikke valpeshow, og dette er helt uoffisielt. Så du vil ikke se på nkk sine sider om hvor det avholdes valpeshow.

EDIT. men noen klubber holder valpeshow på sine utstillinger (noen velger å utelukke noen raser, mens andre velger å ha med alle raser). Noen avholder også valpeshow selvom de ikke har utstilling, men kanskje bare LP eller AG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det nærmer seg et valpeshow blir det ofte nevnt her på sonen også. Ellers kan du følge med i aviser og på raseklubbsider. Hvor i landet bor du? De valpeshowene jeg skal delta på framover er Trondheim hundefestival 25 og 26 august (Støren idrettspark), Steinkjer 1 september og Orkanger 10 og 11 november. (Bare si fra hvis noen vet om flere i Midtnorge!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sier hvor i landet du bor så er det nok mange som kan hjelpe deg med å finne :lol:

Har to valpeshow fremover som jeg skal på, og på det siste av de går påmeldingsfristen ut idag :D Men er flere fremover, men har ikke satt meg helt inn i det ennå, ettersom jeg vil se hvordan det går på de to først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvem arrangerer disse ?

Nkk arrangerer det den 21. de som er helgen etterpå er kun gruppe 1 og 5 og arrangeres av Buhundklubben ene dagen og norsk japanskspisshundklubb andre dagen. (de to sistnevnte er i Nærbøhallen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...