Gå til innhold
Hundesonen.no

hei!


lenets

Recommended Posts

ja, jeg få vel presenter meg jeg og! :rolleyes:

Ja, jeg heter altså Lene og er 16år. Jeg bor i Bergen. Har og ett godt forhold med Stavanger da min far bor der.

Jeg har altså hatt dyr hele livet og jeg stortrives med det.

Har 3 hunder, men hadde fire da hun ene døde får ett år siden. 2 av de er Flat coated retriever(det var hun som døde og), og en er en cocker spaniel. Siden vi fikk vår første hund(det var vel når jeg var rundt 5år) har vi drevet aktivt med hunder innen utstilling, agility, jakt. De siste årene no har det ikke vært noe mer da hundene er blitt så pass gamle.

Har og hatt litt av vært inne gnager dyr, som hamster, cinchilla, ørken rotte, fugler++. har og ridd i ett par år, og har vært en lignende for rytter til min søster sin hest. Men det jeg altså har hatt mest av utenom hun er kaniner. Jeg fikk min først kanin da jeg var seks år gammel. Når jeg var rundt 8år overtok jeg kaninen til min søster. Har vel hatt ett par ufrivillige kull mellom de opp gjennom årene. sommeren 2006 fant jeg ut at jeg ville starte med avl innen kaniner. Ville gjerne satse på Hermelin innen fargen svart tan. Jeg fant altså ut at dette var en veldig tøff farge og starte med. Jeg startet altså med fargene Viltgrå og svart.

Så vist du vil vite mer om kaninene og oppdrette mitt, så er det bare til og ta en tur inn på siden min, og se. Men legger ut siden i kveld når den er oppdatert.

Kjenner jo en del her inne fra andre forum, innen kanin vertfall. ^_^ vist det er noe mer dere lurer på så er det bare til og spørre!

PS: har forresten en katt og masse fisker og:P

Mvh Lene

Hagbey Kaninoppdrett

edit: Skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...