Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor finner jeg utstillings "forklaringene"?

Recommended Posts

Skrevet

Før var de en liste som forklarte hva de forskjellige forkortelsene betyr osv, men finnes de ikke her inne lenger?

Har lett og lett, men finner de ikke... :lol:

Skrevet

Utstillingsreglene ble endret for litt siden og den klistrete tråden inneholdt dermed feil informasjon. Om noen har tid, lyst og oversikt til å lage en ny forklaring som kan klistres i kategorien er de hjertelig velkomne til det :lol:

Skrevet
Utstillingsreglene ble endret for litt siden og den klistrete tråden inneholdt dermed feil informasjon. Om noen har tid, lyst og oversikt til å lage en ny forklaring som kan klistres i kategorien er de hjertelig velkomne til det :lol:

Hi hi jeg kan ikke ta på meg den jobben siden jeg ikke kan dette, men blir veldig glad om noen tar på seg jobben :)

Skrevet

Det gleder jeg meg til også. Jeg må lese alt om utstilling fem hundre ganger og få det forklart på mange forskjellige måter før det sitter. Og jeg som trodde jeg var ganske flink til å tilegne meg teoretisk kunnskap! :lol:

Skrevet
Lill sitter og skriver litt så da kommer det en ny klistret tråd i Utstillinger om ikke så lenge :lol: Tusen takk til deg Lill!

Åh så flott!! Tusen takk Lill :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...